nu kun je ook tegeltjes zien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kani_ejj schreef:Iaënd een tip voor zeepresten in bad ? Heb altijd van die strepen noem ik het maar. Ik moet douche in bad en op de muur zie je en voel je z'n vettige laag.
Nu heb je wel veel sprays maar vindt dat behoorlijk duur
kani_ejj schreef:Iaënd een tip voor zeepresten in bad ? Heb altijd van die strepen noem ik het maar. Ik moet douche in bad en op de muur zie je en voel je z'n vettige laag.
Nu heb je wel veel sprays maar vindt dat behoorlijk duur
) een panty over de stofzuiger mond doen en dan zuigen, al de sieraden of andere kleine schroefjes blijven zitten in de panty. 
_Patriciaa schreef:Wie heeft er een tip tegen een muffe geur in net gewassen kleding?
Soms haal ik wasjes uit de wasmachine die naar mijn idee helemaal niet echt fris ruiken..
Lynn_Nikita schreef:_Patriciaa schreef:Wie heeft er een tip tegen een muffe geur in net gewassen kleding?
Soms haal ik wasjes uit de wasmachine die naar mijn idee helemaal niet echt fris ruiken..
wasmachine beter schoon maken, vaker op 90 graden wassen grote kans dat er een vettige laag inzit ( wasluis) en de was niet te lang nat erin laten en bij niet gebruik deurtje openlaten staan