Welke telefoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:51

Hoi! Ik heb nu de Samsung Galaxy S2 maar wil de overstap naar iPhone 5S maken want hier hoor ik super goeie dingen over. Wel heeft de Galaxy S4 een betere camera.. Die is dus zeer geschikt als je er echt veel foto's mee wilt gaan maken.
Zelf heb ik niet echt hele goeie ervaringen met de S2 (wordt snel warm, snel leeg, instellingen resetten zich constant uit zichzelf geen idee waarom en hij loopt nu erg snel vast of valt uit) daarom zou ik zelf niet voor de S4 gaan.
Met jouw budget en jouw eisen zou ik wel voor een iPhone 5S óf de Galaxy S4 gaan kijken inderdaad :)

Maaike1993

Re: Welke telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:27

Ik denk dat de Nexus 5 een goede optie voor je is. Super veel waar voor je geld. Deze telefoon heeft de beste specificaties maar is niet het duurste.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:31

Ik heb net de Samsung S4, ik ben er weg van. Hij is snel, kan veel, camera is perfect. Als ik geen Samsung kon kiezen, had ik de Iphone gekozen.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:36

Ik heb de Galaxy S4 sinds oktober geloof ik, echt een super telefoon! Je kan er alles mee en hij is echt zo makkelijk in de omgang.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 16:18

lucifertje schreef:
Zelf heb ik een Iphone, SonyEricson en nu de HTC one gehad. Voor mij springt de HTC er boven uit. Qua batterijduur met name.
Mijn aller grootste nadeel van de iphone die ik had was dat die uit glas bestond en de 2x dat die gevallen is het niet overleeft heeft.
SonyEricson is vwb de besturing hetzelfde als de HTC alleen werd deze na intensief gebruik van 1,5 jaar erg langzaam en liep de batterijduur flink terug.

Is puur toeval. Mijn iPhone is al vaak zat gevallen (geen hoesje) en heeft echt geen krasje :+
Terwijl de S4 van een vriendinnetje van mij 2 keer is gevallen en beide keren lag het hele scherm aan stukken.

Dus zowel de Samsung als de iPhone kunnen ongelukkig vallen en barsten, maar ook net zo goed niet.

Ik ben persoonlijk fan van de iPhone TS, vind hem fijn en makkelijk in gebruik. En je kan hem zo overzichtelijk maken als je zelf wil dmv mapjes om je apps in op te slaan. Voordeel vind ik ook dat de iPhone maar een klein aantal vooraf gedownloade apps heeft die je niet kan verwijderen. En Samsung heeft er veel meer.

_hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 02:12

Floor_x schreef:
lucifertje schreef:
Zelf heb ik een Iphone, SonyEricson en nu de HTC one gehad. Voor mij springt de HTC er boven uit. Qua batterijduur met name.
Mijn aller grootste nadeel van de iphone die ik had was dat die uit glas bestond en de 2x dat die gevallen is het niet overleeft heeft.
SonyEricson is vwb de besturing hetzelfde als de HTC alleen werd deze na intensief gebruik van 1,5 jaar erg langzaam en liep de batterijduur flink terug.

Is puur toeval. Mijn iPhone is al vaak zat gevallen (geen hoesje) en heeft echt geen krasje :+
Terwijl de S4 van een vriendinnetje van mij 2 keer is gevallen en beide keren lag het hele scherm aan stukken.

Dus zowel de Samsung als de iPhone kunnen ongelukkig vallen en barsten, maar ook net zo goed niet.

Ik ben persoonlijk fan van de iPhone TS, vind hem fijn en makkelijk in gebruik. En je kan hem zo overzichtelijk maken als je zelf wil dmv mapjes om je apps in op te slaan. Voordeel vind ik ook dat de iPhone maar een klein aantal vooraf gedownloade apps heeft die je niet kan verwijderen. En Samsung heeft er veel meer.

Dat zal dan inderdaad stom toeval geweest zijn. Een bekende van mij heeft zijn iphone bij de v&d twee verdiepingen naar beneden laten vallen maar hij heeft het overleefd.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 02:16

Ik zal geen Samsung nemen, die moeten een keertje uitgaan en ze zijn al vrij lang 'in' ...
Ik zou zelf voor een iPhone gaan.

BB kwam toch ook met iets nieuws binnenkort??
Maakt niet uit, je hebt ruim budget dus gewoon iPhone nemen :Y)

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 02:36

Ik heb zelf de iPhone 5S en ik kan me geen andere meer wensen! Het is de beste telefoon die ik tot op heden heb gehad en ik heb bijna elk merk wel gehad ^^.
Ik ervaar zelf de volgende punten:
+ goede batterij
+ slow motion optie is echt super vet! Ik was gaan springen en me vriend heeft het gefilmd en de sprongen in slowmotion dus ik kan precies me zit enzo goed bekijken!
+ goede camera
+ flitser is fijner
+ Vingerscanner is ideaal. niemand komt mijn telefoon zo maar in.
+ Veel apps in de store en er zijn mensen die zeiden dat Whatsapp geld kostten, maar daar heb ik geen last van gehad

- Als je vinger vochtig is kan het zijn dat de scanner hem niet pakt maar dat heb ik zelf maar 2 keer meegemaakt en heb hem al een paar maanden

Ohja tot slot nog een voordeel ; met apple kan je een ituneskaart kopen voor apps en bij android moet dat met creditcard...
Als je voor de iPhone gaat, installeer dan sleep cycle!! Heerlijk wakker worden met die app

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 21:03

Heel erg bedankt voor al jullie ervaringen. Ik neem alles mee in mijn besluit!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:04

Wil je een telefoon die niet alleen het eerste half jaar snel en foutloos is? Ga dan voor een iphone.
Mijn ervaring met samsungs is, de eerste paar maanden heb je geen problemen, daarna gaan ze vastlopen, raar doen etc.

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:12

Ik heb de iphone 4 en vind hem zo verschrikkelijk fijn.
ik wil gewoon geen andere telefoon meer.
maakt erg mooie foto's.
ik vind dat iphones ook erg fijn werken

pascal8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:23

LG G2 is ook zeer fijn

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:25

Huawei, IK vind huawei handiger dan de iphone...

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:25

Iphone 5 :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:26

Ik heb een Samsung mini nu al 3 jaar en werkt nog steeds perfect!!

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:29

Neem GEEN Lg echt flut kwaliteit!

Blue_Berry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:37

ik heb zelf een sony xperia Z, erg fijn ding! ik kan totaal niet overweg met een Iphone :+ vindt het besturingssysteem 3x niks, maar dat is wellicht een kwestie van smaak! ben erg tevreden met de camera, maakt mooie scherpe foto's en kan ook focussen zeg maar dus voorgrond scherp, achtergrond wazig en omgedraaid :) lukt me 123 niet om een foto als voorbeeld te plaatsen, zal straks even kijken of dat lukt! prachtige kwaliteit scherm! en vindt het superhandig dat hij waterdicht is, zeker omdat ik wat klunzig ben :D enige min puntje vindt ik dat de batterij snel leeg gaat, maar als je hem niet gebruikt houdt ie het weer eeuwen vol! ohja, hij verbruikt ook bijna geen energie als je muziek luistert! wat mij erg verbaasde (mijn andere telefoons liepen enorm terug als ik muziek luisterde :n ) als je zo'n ruim budget hebt zou ik voor de Z1 gaan! daarmee kan je ook foto's maken onderwater *-:) lijkt me ook erg leuk!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 20:39

Muffin01 schreef:

Hier ga ik in mee.

Samsung galaxy S3 of S4 is een aanrader!

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 08:23

Saaams schreef:
Muffin01 schreef:

Hier ga ik in mee.

LG of sony's zijn inderdaat niet goed samsung is een aanraader welke sansung maakt niet uit ze zijn alen heel goed

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 18:00

Nou ik heb de Iphone 5s hoor *\o/*
Ik moet alleen nog even een sim halen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:01

poedeltjes schreef:
Saaams schreef:

Hier ga ik in mee.

LG of sony's zijn inderdaat niet goed samsung is een aanraader welke sansung maakt niet uit ze zijn alen heel goed

Tot je een samsung galaxy ace hebt gehad dan piep je wel anders. :')
Wat een drama. :+

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:05

Muffin01 schreef:

Lekker gefundeerd! LG heeft een aantal telefoons waar je best graag van weg wilt blijven, maar met de LG Google Nexus 4 / 5 en de LG G2 hebben ze bewezen hele goede telefoons te kunnen maken!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 09:48

Probleem is dat veel mensen problemen wijden aan de telefoon terwijl het meestal gewoon te lichte hardware is waardoor Android in de problemen komt. De Galaxy Ace is daar een uitstekend voorbeeld van ;)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 09:54

Ik heb de note 3, super fijne telefoon!!!