Trouwen in 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:09

Dyanne_z schreef:
Ik blijf puzzelen met de dag indeling

Daar moet ik ook eens mee beginnen....

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 13:27

Ik wil mijzelf ook graag melden! :)

Sinds 16 maart zijn wij verloofd, en pakken het eigenlijk iets anders uit dan het over het algemeen gaat.
In december zullen wij in ondertrouw gaan, dan zal er een dag gepland worden waarop wij het gratis uurtje pakken (dit is eigenlijk enkel voor het papierwerk) en dan willen wij in oktober naar Amerika.
De eerste week neem ik mijn vriendin mee, en ongeveer naar 6/7 dagen (30 okt 2015) willen wij gaan trouwen in Santa Barbara bij de Sandy cove beach.
De dag is echt voor ons zelf en daarom hebben wij ook gekozen om dit zo ver van huis te doen, hoe de dag er precies uit gaat zien weet ik nog niet wij moeten eigenlijk nog een heleboel regelen.
Maar wij hebben in gedachte om er met een gave caddilac naar de trouwlocatie te rijden, dan al wat foto's laten maken door de fotograaf.
De ceremonie, ik wil echt zo opgezet altaartje wat je wel eens op plaatjes ziet. En dat vervolgen met de trouwfoto's, de zelfde avond een luxe eettentje en dan zullen mijn vriend en ik de weg vervolgen naar een mooie suite kamer.
De volgende dag neem ik afscheid van mijn vriendin, en zetten wij onze honneymoon door met een roadtrip.

Als wij terug komen in Nederland denk ik nog wel aan een receptie of een buffet met mensen die dicht bij ons staan.

x_Anne_x

Re: Trouwen in 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 14:13

Ik hoop ook in 2016 te trouwen.
We hebben al helemaal in ons hoofd wat we willen maar nog niets geregeld. Eerst maar eens goed sparen.

Wel snel al nu al zoveel geregeld voor 2016.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:37

De dagplanning is hier ook een gedoe. Ik heb inmiddels 3 versies liggen met allemaal zo z'n voor- en nadelen. Lastig!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:41

x_Anne_x schreef:
Ik hoop ook in 2016 te trouwen.
We hebben al helemaal in ons hoofd wat we willen maar nog niets geregeld. Eerst maar eens goed sparen.

Wel snel al nu al zoveel geregeld voor 2016.

Bij de eerste zaal waar we informeerden, had een koppel al een optie op onze datum... Uiteindelijk dus die dingen al vastgelegd die we echt zeker wilden. Geeft ook een stukje rust :-)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:52

LinSa schreef:
De dagplanning is hier ook een gedoe. Ik heb inmiddels 3 versies liggen met allemaal zo z'n voor- en nadelen. Lastig!

Hoe zien jullie planning er uit?

Dyanne_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:19

Ik trouw 7 augustus.

ben nu opzoek naar een Dj. Ik schrik van de bedragen

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:44

Leuk! De tijd gaat erg snel, vind ik! Af en toe stress, maar heb er ook veel zin in!
Erg blij met onze ringen en mijn jurk ga ik over 2 weken weer passen, spannend!

Wij hebben geen DJ, dus ik weet ook niet wat de gemiddelde/normale prijzen daarvoor zijn.

Dyanne_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:45

Gaaf wat voor soort jurk is het??

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:49

Dyanne_z schreef:
Ik trouw 7 augustus.

De bedragen voor de DJ vielen hier idd ook tegen, iets meer dan begroot was :D
Wij zijn 650 kwijt, maar daar hebben we dan wel echt een leuke en professionele DJ voor. En ach, als het goed is trouw je maar één keer toch?! :Y)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:57

sulindabaf schreef:
Dyanne_z schreef:
Ik trouw 7 augustus.

De bedragen voor de DJ vielen hier idd ook tegen, iets meer dan begroot was :D
Wij zijn 650 kwijt, maar daar hebben we dan wel echt een leuke en professionele DJ voor. En ach, als het goed is trouw je maar één keer toch?! :Y)

onze band is 1600 :')
Maar wij wilde echt een goede band hebben aangezien vriendlief zelf ook een band heeft wilden we niet besparen op de muziek :)

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:59

Ik heb een strapless jurk, boven strak hartvormig met bling en onder is de jurk erg wijd. Daar hou ik wel van, lastig uitleggen trouwens haha.
Wat voor jurk hebben jullie?

En we hebben gouden ringen, ik met rozen erin gegraveerd en 9 diamantjes.
M'n vriend/verloofde :D heeft de rozen aan de binnenkant van de ring.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:40

Annemiek, welke band heb je voor dat geld? Of heb je gordon uitgenodigd? := wat een geld, dat moet dan toch wel een aardig bandje wezen?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:56

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:36

Na overleg is gebleken dat er sprake is van een misverstand en dat het topic per abuis op slot is gezet. Ik zal het topic daarom bij deze weer heropenen. Onze excuses voor het misverstand!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 08:04

Dankjewel.

hoe staat het ervoor bij iedereen?
wij zijn bijna klaar met alles. Het is ook nog maar 9 weken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 08:06

Hier duurt het nog even! 21 oktober pas :P
En verder moet alles nog geregeld worden :')

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 08:57

Ik meld me ook! Wij trouwen 18 september duurd nog even maar bijna alles is al geregeld :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 09:33

Leuk dat dit topic weer open is!
Wij gaan 5 juni trouwen, de tijd vliegt! We hebben al een hele hoop geregeld, volgende week gaat mijn vriend zijn pak bestellen en dan zijn we er volgens mij bijna.

Spannend!! :D

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 09:57

Tessya schreef:
Leuk dat dit topic weer open is!
Wij gaan 5 juni trouwen, de tijd vliegt! We hebben al een hele hoop geregeld, volgende week gaat mijn vriend zijn pak bestellen en dan zijn we er volgens mij bijna.

Spannend!! :D

Leuk! Gaat hard he?
Ga je mee of blijft het een verassing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:01

Ik ben al een keer mee geweest om te kijken, dus ik heb een idee van wat het wordt, maar het uiteindelijke pak wordt een verrassing. Gelukkig gaat zijn moeder mee en zij is ook mee geweest met mijn jurk uitzoeken, dus zij weet wel een beetje wat kan en wat echt niet kan qua kleuren.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:09

He nog een trouwtopic altijd leuk..

Wij trouwen op 10 april 2015... Vandaag nog precies 6 weken!
Hebben ook vandaag weer overleg op de locatie om alles door te spreken kwa eten taart aankleding enz. Komt nu allemaal wel heel dichtbij maar eigenlijk alles is geregeld. Gisteren nog even schattige gympen op de kop getikt voor 10 euro voor als mijn voeten te veel pijn doen in de avond.

Hoe hebben jullie allemaal de dag indeling voor de tijd foto's maken of erna?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:13

Spannend Themba! Dat komt al snel dichterbij :):) .

Wij trouwen om 11 uur voor de gemeente, dan gaan we foto's maken (onder andere op stal :D ) en daarna door naar de receptie en het diner. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen feest te geven, maar juist een hele uitgebreide receptie van 3 uur en daarna een diner met een klein groepje.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:33

Ik ben dat ook wel van plan, gelukkig hebben we de zelfde smaak wil het pak eigenlijk nog niet zien!

Dat is al snel Themba! Leuk hoor,
Wij doen foto's in de ochtend daarna pas ceremonie en de eten en feest.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:14

Ahh zie dit topic nu ineens :-) onze bruiloft is al bijna...16 april. Zooo spannend en we hebben er zoveel zin in :-). Vandaag komt de zus van een vriendin van mij mijn haar doen proefkapsel echt super gaaf zeker omdat ik haar ook ken (tevens is zij onze vaste huis kapster) en zij vind het ook heel gaaf dat ze het kan/mag doen.

We hadden danslessen genomen voor de openingsdans hadden zo iets gaafs maar ik heb helaas 5 weken geleden mijn enkel gebroken en ben er ook nog 3 weken geleden aan geopereerd (enkelvork die ging verwijden). Hoeveel pech kan je hebben vlak voor je bruiloft :-(...ik mag nu nog 3 weken niet lopen dus 2 weken voor de bruiloft mag ik weer langzaam aan gaan lopen, dansen ziet er naar uit dat dit niet kan..maar ik ben keihard aan het oefenen zover ik mag om de enkel soepel te houden en agillespees en banden (ernstig letsel) aan te sterken..compliment van de chirurg vorige week dat ik al meer kon dan de meeste mensen na deze operatie :-) (geeft toch beetje hoop zo).

We hebben alles al geregeld verder a.s vrijdag moet mijn vriend nog 1x doorpassen mijn jurk is helemaal klaar (zooo mooi) over 2 weken moeten we nog 1x naar de locatie om alles nog 1x door te bespreken. Wij trouwen op 1 locatie..aan het strand