Thioro schreef:1 keer gedaan.
Nieuwe zaak en we gingen die uitproberen.
Drankjes kwamen wel vrij vlot maar het viel wel al op dat het druk was en de bediening niet soepeltjes verliep.
Wij braafjes wachten na doorgeven bestelling, hadden het op zich wel gezellig onder elkaar en letten ook niet echt op de tijd.
Anderhalf uur later hadden we nog geen eten en was het ons al opgevallen dat mensen die na ons binnengekomen waren wel hun bestelling kregen.
Bij verhaal halen bleek dat onze bestelling 'kwijt' was, maar we mochten gerust nu een nieuwe bestelling doorgeven.
Toen hebben we hen vriendelijk bedankt en zijn weggegaan (zonder drank te betalen) om in het restaurant ernaast te gaan eten.
Anderhalf uur wachten is me toch iets teveel van het goede.
Indien wel al gegeten zou ik idd naar de bar gaan om te betalen.
Wij Hadden ook een keer dat een meisje onze bestelling vergeten was. Dus wij maar wachten, vroeg mijn moeder waar de drankjes bleven zij ze iets van dat ze ze vergeten was. Maar ja dat kan gebeuren.
Ben net nog even terug gegaan om te betalen. Ik ken die man daar wel erg goed en die vond het geen probleem. (ik mocht niet eens betalen. Heb stiekem afgerekend met een werknemer van hem maar kreeg het geld door hem weer teruggestopt
) Maar ik vond het toch wel heel erg dat ik het vergeten was
nu moet je in die tent vooraf betalen en hebben ze hier geen last meer van
Netjes vind ik het zeker niet, maar van hun kant is het dat ook niet. Van die situatie in de OP vind ik het bergrijpelijk.. 3 kwartier wachten op de rekening vind ik wel heeel erg lang! In zo'n geval zou ik het misschien ook overwegen. Maar van beide kanten is het niet netjes / normaal!

. Tot er de volgende ochtend een belletje gaat rinkelen. Terug gereden en gevraagd of ik vergeten was om te betalen. Ja dus. De dame vertelde me dat ze het 24 uur laten liggen en het dan opsturen. Er komen dan best wel wat administratiekosten overheen.