Je treft het.. Of je treft het niet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Re: Je treft het.. Of je treft het niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 19:29

Haha dank je.
En ja het voelde wel goed maar door alle verhalen vond ik het onwijs eng om wat af te spreken... Had jij dat dan niet? Iemand die je alleen via internet kent, en verder niet gezien hebt...

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:40

Leuk, TS :D

Mijn vriend en ik hebben elkaar ook leren kennen via internet, uit het MSN tijdperk. Eerst 4 jaar bevriend geweest en elkaar maar 1 keer gezien, want we woonden ruim 330 km uit elkaar. Toen verhuisden we allebei naar de Randstad, en sindsdien zijn we echt samen (nu alweer bijna 5 jaar :D ).

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 22:54

Ooh, wat leuk, TS :D Ben benieuwd hoe het verder gaat :)

Ik ken wel mensen die ook iemand hadden leren kennen via internet en ik merk vaak, als het via internet/telefoon al klikt, is die er vaak in het echte leven ook.

Ik heb mijn vriend, net als Quir, ook leren kennen via Biks&Bytes. Allebei ook niet opzoek, maar het klikte eigenlijk meteen. Voelde ook goed, ondanks dat wij nog niet wisten hoe de ander er in het echt uitziet. Inmiddels ook alweer 9 maanden gelukkig samen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 23:08

Hebben morgen avond weer afgesproken! Niet lang maar gewoon fftjes.. Maar wat moet je doen, in... 2 uurtjes?

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:59

Wat leuk! Spannend! Iets drinken? Stukje wandelen?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 03:30

Wat ken ik je gevoel goed haha ! Ik ben helemaal niet verlegen, maar op een date ppfff..
Ik heb toen ik voor het eerst met mijn vriend op date ging een paar glaasjes wijn weggedronken.
Nu zijn we bijna een jaar verder, huisje gekocht en samen wonen
Ik zou zeggen geniet er lekker van !!!
Die begin fase is juist het leukste vind ik zelf haha

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 10:50

Haha ja dat wel, maar ook een hoop onzekerheid hoor... Pff daar kan ik niet tegen haha!
Punt is dat als we wat gaan drinken (dat we al gedaan hebben) dat we een kwartier onderweg zijn, en anders 25 min.. En hij moet om 21.00 op z'n werk zijn voor een nieuwjaars borrel..

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:10

Wat leuk!

Ik heb mijn huidige vriend ontmoet via Badoo. Hij was ook een van de weinige die totaal niet over seks oid begon. Na een maand appen hebben we afgesproken. Wat was hij zenuwachtig dat het niks zou zijn (ik trouwens ook). Het was totaal niet gezellig en miste de klik. Nog maar een keer afgesproken want hij beweerde niet zichzelf te zijn geweest door de spanning. Dat bleek inderdaad zo te zijn! Nu zijn we bijna 4 maanden samen haha.

Echt super leuk en hoop dat het ook zo leuk blijft! Soms, met geluk kom je zo iemand daarop onbedoeld tegen haha

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:17

Hier ook een ex-tinderaar. Eigenlijk met vrijwel niemand gesproken op Tinder ondanks dat er genoeg matches waren. Had er al niet veel zin in als er een half gare openingszin kwam.
Maar met 1 iemand echt aan de praat geraakt, nummers uitgewisseld, dagelijks contact via app. Maar toen kwam het afspreken, we wisten inmiddels al best wat van elkaar maar op het laatste moment durfde ik niet echt, het voelde niet goed ofzo.

Ik weet niet wat dat is, denk gewoon niet dat het iets voor mij is zo via internet. Ik heb ook afgezegd (ook al is het niet netje op het laatste moment) en hem niet meer gesproken.. Gevalletje bindingsangst denk ik..

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:23

ilaan schreef:
Wat leuk!

Ik heb mijn huidige vriend ontmoet via Badoo. Hij was ook een van de weinige die totaal niet over seks oid begon. Na een maand appen hebben we afgesproken. Wat was hij zenuwachtig dat het niks zou zijn (ik trouwens ook). Het was totaal niet gezellig en miste de klik. Nog maar een keer afgesproken want hij beweerde niet zichzelf te zijn geweest door de spanning. Dat bleek inderdaad zo te zijn! Nu zijn we bijna 4 maanden samen haha.

Echt super leuk en hoop dat het ook zo leuk blijft! Soms, met geluk kom je zo iemand daarop onbedoeld tegen haha

Haha dat lijkt wel op mijn verhaal!
Heb mijn vriend leren kennen via Okcupid en inderdaad, die eerste keer... Beiden waren we nog zulke bange puppy's :') Gelukkig toch doorgezet en nu we onszelf durven zijn blijken we echt soulmates <3
Bijna een jaar bij elkaar nu en serieuze plannen om samen te gaan wonen!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 20:36

ilaan schreef:
Wat leuk!

Hier ook via Badoo, de app heet Hot or Not :+
Hij komt me zo halen, maar heb geen idee wat we gaan doen... Hij zou wel wat verzinnen zei hij...

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:18

Gewoon jezelf zijn! Ons, als bange pups, waren helemaal onszelf niet.
Er hangt ook niets vanaf en er zijn neem ik aan geen verwachtingen..

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:11

Zo te horen zit het vast wel goed. Ik woon in het Westland, vlakbij je dus. Ik ken wel aantal jongens uit Rijswijk dus je kan me altijd pben, wie weet ken ik hem wel en weet ik of hij te vertrouwen is :P

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 23:35

Haha hij woont net niet in delft.. (Bij de mc Donald op de bras in de buurt)

Verbaasd me hoe goed het kan klikken en hoe gezellig je het kan hebben met iemand die je pas net kent. En nee hoor geen verwachtingen. Al hoop ik wel. Vind het een onwijs leuke jongen, klikt goed, maar wil hem wel beter leren kennen. Voordeel dat de moeder van mijn beste vriendin hem en zijn moeder kent en die zegt dat het een leuke lieve betrouwbare jongen is, dus daar ga ik in principe wel van uit. Zo komt hij ook over, komt uit een leuk gezin, heeft een zusje (lichamelijk gehandicapt heb ik gehoor van m'n vriendin d'r moeder). Maar begin daar zelf niet over. Als het zo ver mag komen hoor ik dat van hem wel. Verder hebben we blijkbaar best wel wat gemeen dus wie weet wat de toekomst brengt! Tot nu toe heeft hij alles betaald wat ik niet wil, en hoe hij zei; dan mag jij de volgende keer betalen. Zegt wel weer wat denk ik haha.

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:00

Wat leuk om je positieve verhaal te lezen en die van de anderen ! Grappig dat je zo toevallig iemand kan tegenkomen waar het zo leuk mee klikt.

Hier een beetje het zelfde verhaal, vriendinnen deden aan Tinder dus had het voor de grap gedownload, zonder bedoelingen maar gewoon om te kijken wat ik tegen zou komen. Nooit echt gepraat met iemand maar werd aangesproken door een jongen en heb daar een tijdje mee gepraat, nummers uitgewisseld en t klikte zo leuk dat we zijn gaan skypen. Afgelopen zaterdag eerste date gehad en die klik was er nogsteeds. Ben normaal ook niet zo van het ontmoeten van mensen via internet maar dit voelde gewoon goed. Maandag zie ik hem weer :)

Ben benieuwd hoe t verder afloopt bij je !

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 00:10

Oh leuk! Ben ook benieuwd naar jullie!

We spreken elkaar (gelukkig) nogsteeds haha. Misschien dat hij morgen mee gaat naar m'n verzorgpaard haha.
Hij werkt bij een kartbaan en is helemaal in to het karten, had me via app beloofd dat hij me t wel zou leren (heb dan wel mijn rijbewijs maar nog nooit gekart haha). Vroeg hem vandaag wanneer hij het me ging leren, in principe gewoon voor de grap/ stille hint. Zijn antwoord was; als jij me leert paardrijden!

Nou op welk paard kan dat nou beter dan m'n lieve oude maatje van 24 dat nog geen vlieg kwaad doet. Hij moet alleen voor z'n school ergens heen dat minimaal een uur rijden is dus eerst maar eens kijken of t niet te laat word haha.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 00:15

Haha leuk!

Ik heb mijn ex leren kennen via badoo. :) We hebben 2 jaar een relatie gehad en zijn nu nog erg goede vrienden. Liefde was alleen over. :j

Dus zeker mogelijk.

Leuk dat het zo klikt! Ben benieuwd.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 02:44