. En ook een meisje uit Wallonië en een vrouw uit Canada maar daar moet ik nog even op terug reageren.Voor de rest nog niet veel last gehad van idioten daar. Ja, eentje. Die mij moest vertellen wat "a beautifull lady" ik was en dat hij "would like to know me". Mijn profielfoto en ook de enige foto die er op staat is gewoon een plaatje van een kat van internet afgehaald, ik heb expres geen foto van mezelf gezet omdat ik zo weinig mogelijk domme mannen wil aantrekken. Leuk voor je als je op katten valt
.Vroeger chatte ik ook wel eens met Imesh/Bearshare, daar zat ik in die tijd ook op om muziek af te halen. Ik heb daar ook een paar heel leuke mensen leren kennen. Heb nog altijd contact met een man uit Algerije, heel lang gechat met iemand uit Mauritius en ook een meisje uit Mozambique(die oospronkelijk wel van ergens anders was, weet niet meer van waar). Maar voor de rest écht 99,9% pure rommel
Niet aan te raden je wordt er echt moe van
.Toen chatroulette pas bestond (bestaat dat nog?
) vond ik daar ook nog wel eens leuke gesprekken op, maar nu heel hersenloos internet het gevonden heeft blijf ik er ook maar weg
.
Hij typt ook erg goed Engels. Maargoed, hij is ook al zo'n betje overal geweest:P