1 heel groot litteken omdat wij (broertje en ik) op de bedden van onze pa en ma aan het springen waren en ik per ongeluk van het bed afviel zo met mijn hoofd op het puntje van het nachtkastje. Bloeden als een rund natuurlijk, wij naar beneden en papa gehaald. Die schrok zich een ongeluk en is toen heel de buurt gaan afzoeken naar iemand met een auto zodat ik naar het ziekenhuis kon. In het ziekenhuis een hechtpleister gehad en mocht weer naar huis bij mama achterop de fiets met mijn nieuwe spaanse jurkje (die ik van opa had gekregen) onder het bloed natuurlijk.
Knie:
2 kleine littekentjes aan de voorkant en achterkant omdat ik op stage ben gebeten door een rottweiler. Ik wilde wegfietsen naar huis omdat mijn dag erop zat en hij komt aanlopen en bij t pardoes in mijn knie. Snap nog steeds niet waarom hij dat deed en sindsdien bang voor vreemde honden.
Zelfde knie:
1 litteken aan de voorkant omdat ik ben gevallen met rennen dacht ik. Overal zand en grind in de wond. Daarna een knappe wikkel met verband erom en kon weer rennen zonder mijn knie te buigen want dat deed zeer
Buik en zij
2 littekentjes omdat er 2 moedervlekken zijn weggehaald door de huisarts.
topje van vinger:
Was iets te enthousiast met de stanleymes en sneed zo een stuk topje weg
(tot 2 keer toe zelfs
)Meer niet eigenlijk, valt dus best mee
Een keer bij m'n rug open gesneden, toen van mijn zij (net onder m'n bh) naar mijn navel toe, en daarna nog een keer mijn rug.
Ook ietsje erboven nog een van een hondenbeet.