Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:45

Ik heb een keer perongeluk het flesje alcohol (om dingen te ontsmetten enz) gepakt in plaats van het flesje make up remover. Man man man, wat deed dat pijn aan mijn ogen. Nooit meer die fout gemaakt :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:46

Stukje van de wenkbrauw af willen knippen en een hele hap eruit halen... Heb wekenlang het met een wenkbrauwpotlood in moeten kleuren. Oftewel; iedereen zag het natuurlijk alsnog :')

Te veel eyeliner gesmeerd met een dikke laag glimmende oogschaduw. Mijn oom zag mij en zei; wat heb jij gedaan?? Zegt mijn tante; niets, dat is nou de puberteit :')
Au.... Hahah

Raineri

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:53

Gelukkig maak ik dit nooit mee... ooh nee wel :+

Op vakantie moest ik me altijd opmaken in hwt toiletgebouw. Was ik de waterproof make uo remover vergeten. Heel netjes geprobeerd op te doen (mislukt). Toen probeerde ik het met warm water, liever gezegd heet, weg te halen. Resultaat: brand wond boven mijn oog. Nog steeds een littekentje :+

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:58

Een vriendin van mij die dacht dat ze dr wenkbrauwen aan de bovenkant wel bij kon bijwerken met ontharings creme en toen schoot ze uit een hele hap huit dr wenkbrauw en toen de dag er na toen ze op school kwam had ze dr wenkbrauwen maar in gekleurd met zwarte eyeliner en toen liep ze daar met dr blonde haar en zwarte wenkbrauwen maar je zag niets meer van dat stuk wat er uit was :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:00

Mijn eyeliner was nog niet helemaal opgedroogd toen ik vertrok naar het werk.
Vervolgens kijk ik uren later in de spiegel; blijk ik klanten te woord te hebben gestaan met een extra boog eyeliner boven mijn oog. Niet echt charmant...

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:02

Van mijn broer

Zelf proberen zijn wenkbrauwen te doen en dan het scheren en nog scheef ook :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:05

noorhermans1 schreef:
Van mijn broer

Zelf proberen zijn wenkbrauwen te doen en dan het scheren en nog scheef ook :')

Mijn vader knipt zijn wenkbrauwen altijd. Scheren gaat bij mij toch nooit goed. :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:10

Haha hilarische blunders hier :')
Ik ben niet verder gegaan dan opeens die mascara volop mijn mijn oog te steken :')

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:11

vuurneon schreef:
Stukje van de wenkbrauw af willen knippen en een hele hap eruit halen... Heb wekenlang het met een wenkbrauwpotlood in moeten kleuren. Oftewel; iedereen zag het natuurlijk alsnog :')

Te veel eyeliner gesmeerd met een dikke laag glimmende oogschaduw. Mijn oom zag mij en zei; wat heb jij gedaan?? Zegt mijn tante; niets, dat is nou de puberteit :')
Au.... Hahah

Deze is toch echt geweldig :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:13

Aranel schreef:
Te donkere foundation.. :+
En geen waterproof mascara op doen als je in de regent fietst levert ook mooie plaatjes op :')

Dit, maar dan met vloeibare eyeliner die nog niet was gedroogd :+ Was écht een panda _O-

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:15

Ehm.... Ik heb, doordat onze (toen nog jonge) kat plotseling op mijn rug sprong, van schrik met mijn wimper-omkrultang alle wimperharen eruit getrokken......
:oo :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:16

Ik heb zo'n heel handig apparaatje waarmee je je wenkbrauwen kan trimmen. Maar als je het opzet stukje eraf haalt kun je ook de donshaartjes weg halen.

Ik dus mooi alle donshaartjes weg halen onder me wenkbrauwen. Hoor ik opeens heel hard *trrssshhh* helft van mijn wimpers eraf geschoren. Ook nog 3 weken voor de schoolfoto's... :') ze waren nog lang niet aangegroeid voor de foto's.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:17

MissDD schreef:
Ehm.... Ik heb, doordat onze (toen nog jonge) kat plotseling op mijn rug sprong, van schrik met mijn wimper-omkrultang alle wimperharen eruit getrokken......

Ooh auw... Moet heel zeer gedaan hebben zeker...

Ik heb zelf nog niets gehad gelukkig :D

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:22

MissDD schreef:

Aich! Ik heb hier toch wel heel erg om moeten lachen! _O- :(:)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:30

Make-up dat niet waterproof is en dan door de regen fietsen.
Verkeerde kleur foundation.
En ook een keer als een echte panda rondgelopen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:31

Vriendinnetje ging me opmaken om op stap te gaan waarbij ze foundation heeft gebruikt die niet bij mijn huid past.. Oranje gezicht...
Make-up die niet waterproof is en niemand die je even waarschuwt na een fikse huilpartij
En wenkbrauwen willen bijwerken met een pincet en daarbij de vorm nog harder verkloten als daarvoor

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:33

Als ik mijn makeup doe zit het altijd echt heel netjes, je ziet geen verschil met mijn foundation en mijn echte huid qua kleur.
Op vakantie zaten we naar een optreden te kijken en mijn zusje wilde iedereen aan tafel even filmen, met flitser. Blijkt mijn poeder dus erg te reageren op flitser MAN ik was net een spook! Ik schrok me kapot toen ik het terug keek! Gelukkig zag je er in normaal licht niks van.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:34

Zelfbruiner gespoten op m'n onderbenen. Was helaas een tikje vloeibaar en een tikje te oranje... Gevolg: Prachtige druipers over mijn voeten heen, en iedereen die het opviel de laatste dag van school omdat ik teenslippers droeg. Ik merkte het pas een dag later, en ineens waren de vreemde blikken op die dag ervoor me duidelijk :')

En een pony bijknippen met een keukenschaar doe ik ook nooooooit meer. _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:37

Hahaha de zelfbruiner heb ik verdrongen :')
Ik was oranje! En niemand die van te voren even kon vertellen dat het spul aardig goed blijft zitten :') dus ik maar scrubben en scrubben :') was ook heel fijn in mijn handpalmlijnen getrokken -O- dat bleef echt lang zitten...

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:40

Echte zichtbare modeblunders heb ik nog niet gehad. Wel heb ik tijdens de wintersport vakantie gel op mijn gezicht gesmeerd ipv dagcreme.. mam had in zo'n potje gel voor haar meegenomen. Had er geen flauw benul van ;)
Veder ook op wintersport vergeten zonnebrand op te smeren, resultaat, blijvende zonnebril op mijn hoofd :-)

melvinrandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:41

Nou, bij mannen gaat er ook wel eens wat mis :P

Op vakantie heb ik mijn scheerapparaat meegenomen. Maar wat bleek nou, de batterij was bijna leeg. Dus ik had 1 helft mooi glad, gaat dat ding uit :+ Maarja, wat bleek nou, had ik de oplader van iets anders meegenomen. En dan schaam je je dood, dus daarna direct naar een winkel en scheerschuim & een scheermesje gekocht. Wat zou die verkopers gedacht hebben?, nieuwe mode ofzo _O-

Ik heb ook wel eens gehad dat ik schrok van iemand, en mn scheerapparaat dan in mijn haar vliegt. Tja, direct de kapper bellen dan maar :P

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:44

Toen ik 15 was droeg ik altijd een mega dikke streep zwart oogpotlood onder mijn oog, en verder alleen een mini beetje mascara. Ik dacht toen echt dat het super cool was en er strak uit zag.

Niets was minder waar :x

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:03

_Micha_ schreef:
Toen ik 15 was droeg ik altijd een mega dikke streep zwart oogpotlood onder mijn oog, en verder alleen een mini beetje mascara. Ik dacht toen echt dat het super cool was en er strak uit zag.

Niets was minder waar :x

_O- Daar krijg je echt zo'n sad look van haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:08

Ik wilde mijn haar eens donkerbruin verfen en toen werd het zwart :')
Het erge was dat mijn wenkbrauwen lichtblond zijn en ik er dus niet aan dacht om die dan ook wat donkerder te maken.. :o

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:09

Mijn wenkbrauwen bij willen knippen en toen perongeluk een heel stuk van mijn wimpers afgeknipt. Doei wimpers :wave:

Ook heb ik een keer mijn hele gezicht onder gesmeerd met vloeibare eyeliner uit woede omdat het me niet lukte om een mooie wing te maken. Uiteraard heb ik het er wel afgehaald onder de douche, niemand heeft het verder gezien :')
Laatst bijgewerkt door kriistellx op 02-01-14 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt