Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nant schreef:Zojuist heeft iemand zo'n keiharde klapper (volgens mijn broer en vriend een mortier of nitraat ) naast het konijnenhok van de onderburen gegooid.
Onderburen zijn weg en ik twijfel om het beestje maar even te kidnappen en een briefje bij mijn onderburen door de bus te doen dat ik het konijn heb binnen gehaald bij mij en dat ik hem morgen terug breng.
Die gasten hadden een hele tas vol met mortieren en lawinepijlenen mikten bewust op het konijn.
Ze zitten bij mijn boven buren op visite en gooien die rommel ook van het balkon.. :s
wil94 schreef:Hier vinden mensen het leuk om strijkers onder ramen van huizen te gooien, hond helemaal in paniek. En net ging het alarm van onze auto af, m'n vader is nu aan het kijken.. Hoop dat het zo snel mogelijk voorbij is.
En als laatst nog de regering kan zich wel druk maken over zwarte piet, maar niet om de veiligheid en gevaar van vuurwerk..
Nant schreef:Zojuist heeft iemand zo'n keiharde klapper (volgens mijn broer en vriend een mortier of nitraat ) naast het konijnenhok van de onderburen gegooid.
Onderburen zijn weg en ik twijfel om het beestje maar even te kidnappen en een briefje bij mijn onderburen door de bus te doen dat ik het konijn heb binnen gehaald bij mij en dat ik hem morgen terug breng.
Die gasten hadden een hele tas vol met mortieren en lawinepijlenen mikten bewust op het konijn.
Ze zitten bij mijn boven buren op visite en gooien die rommel ook van het balkon.. :s

, dus heb het hele konijn er uit moeten halen. Kitty1985 schreef:Maar die generatie was echt erg...gooide gewoon konijnenhok met konijn erin op het vuur.
2 jaar achter elkaar onze schommels uit de tuin getrokken.
Alles wat niet binnen stond of goed vast ging op het vuur
Zieke mensen.