Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Helaas voldoen er in mijn dorp een hoop al niet aan de eisen, heb regelmatig mijn handen bekrast door scherpe binnenkleppen. http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... ldoen.html apollootje schreef:Dat lijkt mij niet de bedoeling!
Ik zou op zijn minst een klacht indienen bij het bedrijf wie de pakketjes bezorgd.
Heb zelf ook iets heel bijzonders meegemaakt, toevallig afgelopen zaterdag.
Ik verwachtte een pakket die aangetekend verzonden is, lees: klein waardevol brievenbus pakketje met een waarde van bijna 500euro. Hiervoor was dus een handtekening vereist.
Via de Track&Trace code zag ik dat het pakket vrijdag bezorgd zou worden, ergens begin van de middag. Alle activiteiten hier omheen gepland zodat ik dus gewoon thuis zou zijn. Hele middag, geen pakket! S'avonds zag ik op de Track&Trace dat hij zaterdag zou komen, nouja ook prima.
Zaterdag was ik dus weer thuis gebleven, de hele dag, maar ik heb geen pakketbezorger gezien. Eind van de middag even hier om het huis een stukje met de hond gelopen en op de terugweg langs de brievenbus om de post te halen.
Zit hier dus verdorie gewoon mijn (aangetekend verzonden) pakketje in! Een beetje gefrustreerd was ik wel. Aangezien het pakketje dus nooit in de brievenbus gestopt had mogen worden en die zelfs nog open stond van de vele post en reclamefolders. Maargoed, ik had mijn pakketje
Binnen toch nog even met de Track&Trace code de status van mijn pakket bekeken. Hier staat dus ook netjes: afgeleverd zaterdag 10.02u. Maar nu het mooiste....
Let op! Voor deze zending is een handtekening vereist (zie hier). Stom verbaasd klik ik hierop om 'mijn handtekening' te bekijken. Een handtekening die ik helemaal nooit heb gezet, omdat mijn pakketje dus niet afgeleverd is maar gewoon in de brievenbus gestopt.
Is dus gewoon mijn 'handtekening' nagemaakt!! Heel simpel: de voorletter van mijn naam, met mijn achternaam en dan een krabbeltje er doorheen.
Ik was echt stom verbaasd! Weet ook niet zo goed wat ik hier precies mee moet. Ga sowieso een klacht indienen want dit vind ik echt niet kunnen.
echt wat een lichtpunt... 
)
Het adres was keurig geschreven en LIJKT niet eens op ons adres. Christiene schreef:De whekamp bezorger had ook een keer mijn pakket in de regen gezet, de doos was zelfs kapot.. zo nat was die al, door optetillen scheurde het meteen.
En jan doedel zette een keer pakmet achter de auto.. als ik het niet gezien had waren dat platte dvd,s
waarschijnlijk omdat ze het niet vertrouwde) zonder dat ze wist dat die pakketbezorgers van Selektvracht hun eigen auto gebruiken. Arme jongen
Lianne86 schreef:Ik had er ook 1.... Ook boos gebeld.. Was expres heel de dag thuis gebleven (nouja, heel de dag... tot 15.00 want het zou tussen 12.00 en 14.00 ofzo bezorgd worden....) Kijk ik om 15.00... Zie ik dat het pakket "niet bezorgd kon worden"... Bel doet het, ik zat te lezen! Dus het kan niet zijn dat ik het niet gehoord hebt... (Bel gaat hard)
Volgende dag hem er op aangesproken, hij durfde me niet eens recht in mijn ogen aan te kijken.... Subtiel ook "Was je te lui om naar boven te lopen?"
Echt, ik val nóóit midden op de dag in slaap, en mijn bel is zo'n ongelofelijke scheepshoorn dat ik nog schrik als ik achter in de tuin sta en hij gaat af
(sterker nog, ik neem me iedere keer dat ie afgaat voor, om er eens een bel met normaal geluidsniveau in te zetten
)