Luca03 schreef:oh_oh schreef:
Ik verdelg ze ook met luchtverfrisser als niemand mij kan redden!
Nou dan ruikt ie wel heel lekker daarna![]()
Hij ligt dan in een badje van dennenschuim te verzuipen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

moyra schreef:Ik ben er ook wel eens eentje tegen gekomen die ik een scheut anti alg cadeau heb gedaan vanuit schrikreactie.
Kon deze spin ook niet zo goed tegen
[ Afbeelding ]
we hadden eerst heel veel spinnen rond de lamp, vriendjelief is er bang voor, dus mijn taak... Dus ik alle spinnen aan het vangen en ze in de boom aan het zetten
(Dag later waren ze dus weer terug....) Maar toen ben ik er perongeluk op 1 gaan staan
Dat geluidje en bah...
oh_oh schreef:moyra schreef:Ik ben er ook wel eens eentje tegen gekomen die ik een scheut anti alg cadeau heb gedaan vanuit schrikreactie.
Kon deze spin ook niet zo goed tegen
[ Afbeelding ]
Anti alg
De spin was een Golden Orb Weaver en een van de grootste spinnen ter wereld. Deze eten gewoon vogels ed
DAMWolf schreef:Oh ja vergeleken met de reuzenspinnen uit Thailand, Indonesië en dergelijke zijn die spinnetjes uit Nederland ienieminie! Ik liep eens met mijn vriend door de Maleise jungle en daar liep mijn vriend in een web wat net zo groot was als hem. En hij is niet klein!!De spin was een Golden Orb Weaver en een van de grootste spinnen ter wereld. Deze eten gewoon vogels ed
Kir_Ples schreef:AmoorM schreef:Wat is er nou eng aan z'n spinnetje?
Ik snap die spinnen en ook muizen angsten van mensen niet.
Z'n diertje is vaak banger voor jou dan jij voor hem.
Waarom zet je hem niet buiten?
Zo eng is het niet hoor...
Als je dat durft ben je ook niet echt bang voor spinnen.
shampyX9 schreef:Brrr enge spin!! Ik ben echt doodsbang voor spinnen!!
Kijk wat voor griezels er zijn in de buurt van mijn huis in Indonesië:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
shampyX9 schreef:DAMWolf schreef:Oh ja vergeleken met de reuzenspinnen uit Thailand, Indonesië en dergelijke zijn die spinnetjes uit Nederland ienieminie! Ik liep eens met mijn vriend door de Maleise jungle en daar liep mijn vriend in een web wat net zo groot was als hem. En hij is niet klein!!De spin was een Golden Orb Weaver en een van de grootste spinnen ter wereld. Deze eten gewoon vogels ed
En dankjewel....
Ik ga deze zomervakantie naar Indonesië, Thailand en Maleisië
en ik ben als de dood voor spinnen!!