Ik heb neit echt veel met oud en nieuw, dus het maakt me ook niet veel uit...
Ik zit dus alleen thuis, alleen met mijn valkparkietjes (die ik nu eens ga checken en de muziek nog wat harder zetten, ze vinden het nu niet meer zo leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjolvir schreef:Ben stiekum wel blij dat ik nu alleen ben, gisteren mijn kruipruimte moeten ontwateren en mijn rug en ene been zijn het niet eens met veel anders dan liggen met een berg kussens.
Waar hond lief van profiteert en de katten ookhoop alleen wel dat het weer wegtrekt..
Computertje bij de hand, TV aan, prima zo!
PascalB schreef:Sjolvir schreef:Ben stiekum wel blij dat ik nu alleen ben, gisteren mijn kruipruimte moeten ontwateren en mijn rug en ene been zijn het niet eens met veel anders dan liggen met een berg kussens.
Waar hond lief van profiteert en de katten ookhoop alleen wel dat het weer wegtrekt..
Computertje bij de hand, TV aan, prima zo!
Hoog water binnen en buiten ?
Meeste dieren hebben ook geen problemen met een kussen of een deken.
Alles bij de hand en rustig hier online zijn, tv kijken en de dieren die je gezelschap houden.
Sjolvir schreef:Probleempje met de waterleiding![]()
Waar je voerschep al niet handig voor is, grote dompelpomp kan namelijk maar tot bepaalde laagte afzuigen, de rest wordt dan scheppen... zucht..
Toen ik eraan begon wist ik al dat dat niet ging kunnen, maar ja, je laat ook geen 6 cm water onder je vloer staan.
Gelukkig kruipruimte deel van meter of 2 bij 3 en niet groter.
Nu kan hij droog 2014 in!
[ Afbeelding ]
Tessa_93 schreef:Hier ook !![]()
Ben met mn pa en ma en wat beestjes. Ben ook geen kroegtijger