Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:Dat moet je denk ik proefondervindelijk uitzoeken!

goeroe schreef:Vloeitjes stop je er niet in hoor.
Dioxide schreef:Vloeitjes met smaak ben ik nog nooit tegengekomen gedurende mijn rokers-euh-carriere... Ik rook zelf menthol click sigaretten, die smaken wel echt verdomd lekker. Een gewone 'smaakloze' sigaret raak ik eigenlijk niet meer aan, op heel sporadisch een sjekkie zware Van Nelle na. Zodra mijn grootste stressfactor helemaal weggevallen is ga ik definitief stoppen
)xEmily schreef:Lowl hij bracht het over als iets wat je dr gewoon bij stopt, mijn excuus :'3 Maar hij zij dat dat smaak gaf, zat ie m dan op te lichten of ... ? En voorgedraaide jointjes koop ik niet, te veel kans dat die mensen mij gwn naaien
maar ik ben bang dat wij niet voor je kunnen bepalen of iets 'lekker' is of niet, ehmm ik steek net een sigaret op - dat vind ik lekker jij blijkbaar niet haha
goeroe schreef:Je taalgebruik wordt steeds fraaier. Weet je zeker dat je niet al iets met een smaakje gerookt hebt?
ralphtdw schreef:Waar heb je het nu over vloeitjes waar je een shaggie mee rookt?
Want vloeitje stop je niet ergens in maar doe je om je shag heen.
Ik zelf rook stevig al veelste lang. Maar ken geen vloei met smaken. En lijkt mij erg vies.
Ken wel sigaretten filters met methol smaak en is ook erg vies.
Maar je hebt tegenwoordig ook van die nep sigaretten waar je vloeistof in doet. Helemaal niet te roken haha. En ik hoest mij daar een hoedje van. Terwijl ik stevige roker ven met zware shag
Maar begin vooral niet met roken eerst vind je het stoer maar je krijgt echt wel last van dingen.
Vooral van je keel en veel moeten hoesten.
En ik denk dat we ook veel meer last krijgt van taai slijm.
En als je een shag roker bent vind je sigaretten echt vies
Bizzybijtje schreef:Oh god typische 15-jarige omg life is so complicated aandachttrekkerij.
TS ik weet niet welke jongen(s) of vrienden je onder de indruk wil laten zijn maar dit is echt kansloos. There, I said it. Roken is vies en er is niks sneuer dan jezelf het dan maar aanleren.
(en ja dat ken ik ook alleen maar omdat nesim een vid erover geposted had, haha xd)