Vreselijk missen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:41

Wow...

Ik zou het hierbij laten.. hij lijkt me duidelijk zat. Ik denk ook dat hij diep gekwetst is wat ik hem niet kwalijk neem.

En tita, oordelen over een ander dat hij mislukt is terwijl je hem niet kent? Gaat wel wat ver vind je niet? Dat hij zoveel huwelijken en relaties heeft gehad in 10 jaar tijd heb ik ook mijn vraagtekens bij, maar kom op.. MISLUKT? Heftige uitspraak.

tita

Berichten: 19761
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 07:06

Als iemand 3 huwelijken heeft gehad in 25-50 jaar vind ik het heel anders.
Zo jong en binnen 10 jaar waarvan een relatie 3 jaar was dus..... 10-3=7
7/3 ....... Ong 2 jaar 3 maanden 3 relaties, hoe je went of keert niet gezond

Hoe hij zich nu opstelt niet bepaald volwassen ..... Beetje mislukt allemaal :D

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 19:16

Gisteravond een mail ontvangen van hem.
Dat hij mij erg mist, maar dat het voor hem te moeilijk is om mij als maatje te zien omdat hij gevoelens voor mij blijft houden.
En dat hij heel goed beseft dat het niet werkt tussen ons. Ik in een andere fase zit van mijn leven en ik beter af ben met een andere man omdat hij mijn kinderwens alleen zou inwilligen voor mij maar dat hij dat richting zijn drie andere kinderen heel dubbel zou vinden omdat die niet iedere dag bij hem kunnen zijn ivm Co. Ouderschap.

Hij geeft aan mij overal geblokkeerd te hebben, gsm, Facebook ect en ook in zijn hart mij blokt omdat hij verder wil zonder missend gevoel.
Dat hij momenteel date met een gescheiden vrouw van zijn leeftijd incl twee kinderen en dat ze in dezelfde fase zitten. Met afsluiting je weet dat ik niet alleen kan zijn.


Ik heb niks terug gestuurd, of ik dat nog ga doen laat ik op dit moment nog open. Wil er rustig over nadenken want neig nu naar niet.

Anoniem

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 23:48

Waarom niet :? Beetje vreemd om de hele tijd een reactie te "eisen", krijg je er een reageer je zelf niet? :)

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 00:04

Ehm misschien in je opgekomen dat ik niet zo goed weet hoe ik hier op moet reageren? Is nog al wat als iemand waar je zielsveel van hebt gehouden en nog steeds doet je zegt geen contact te willen omdat hij nog gek op je is maar weet dat het geen toekomst heeft!!!!

Noa_M

Berichten: 639
Geregistreerd: 17-08-08

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 00:15

Je hoeft even niks te reageren. Laat het bezinken, denk erover na en reageer dan. Houd er rekening mee dat dat waarschijnlijk het laatste contact is wat je voorlopig met hem zult hebben, je moet hem ook de ruimte geven daarna.. heel verdrietig

Maartje1990

Berichten: 22290
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 00:21

Just because you miss someone, doesn't mean you need them back in your life. Missing is just a part of moving on.

Kukkie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 00:31

Klinkt als een man die alles of niks wil. En alleen op zijn manier en voorwaarden. Hij wil zich waarschijnlijk enorm graag binden. En als dan blijkt dat iemand niet perfect is moet het over zijn. Verwend en kinderachtig. Zou ik lekker in zijn sop laten gaarkoken.

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 00:53

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ben op t moment idd even stil ervan en moet er even de tijd voor nemen om dit te plaatsen voor mezelf.

Kukkie dat was nou precies waarvoor hij mij drie jaar geleden waarschuwde. Hij wil 100% en bij de buren is idd het gras altijd groener. Hij weet alleen nog niet dat dat is omdat daar de zon anders op schijnt en als je eenmaal aan de kant van de buren bent t gras helemaal niet zo groen is als het leek

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 20:26

ik denk dat je het moet accepteren dat hij geen contact meer met je wil hebben.
Sterkte

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 21:16

Kukkie schreef:
Klinkt als een man die alles of niks wil. En alleen op zijn manier en voorwaarden. Hij wil zich waarschijnlijk enorm graag binden. En als dan blijkt dat iemand niet perfect is moet het over zijn. Verwend en kinderachtig. Zou ik lekker in zijn sop laten gaarkoken.


Verwend en kinderachtig? Het is erg moeilijk om vriendschappelijk met iemand om te gaan terwijl je gevoelens koestert voor diegene. Ik ben ook iemand die dan liever het contact volledig verbreekt dan steeds de wonde weer open te rijten. Ik vind het juist een erg verstandige keuze.

Wizz99

Berichten: 142
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 02:38

Ik zeg ook niet reageren... Fijn dat hij je uiteindelijk wel een fatsoenlijke reactie heeft gegeven, maar hij zegt zelf je op alle fronten in zijn leven te hebben 'geblokkeerd'. Niet meer reageren is het verstandigst als je het mij vraagt.

Iets in mij zegt dat hij eigeijk uit is op weer een reactie van jou nl.

Sting

Berichten: 12867
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 15:01

Heel herkenbare situatie wat betreft de relatie die jullie hebben (gehad). Gelukkig is bij ons nooit tot zo'n grote uitbarsting gekomen en hebben wij nog contact. Wel blijft het soms lastig om elkaar te zien en dan niet meer te voelen (en te doen ;) ) dan een vriendschap.

Hopelijk vind je een manier om ermee om te gaan, het zomaar vergeten en vergeven kan je niet. Wel fijn dat hij in ieder geval heeft gereageerd. Ik zou ook nog reageren, al is het maar een laatste reactie met 'Heb je mail gelezen, vind het jammer om helemaal geen contact te hebben, maar als dat is wat voor jou goed voelt, dan zal ik dat accepteren'.

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 20:23

Ik heb gereageerd, dat ik de mail gelezen heb en zijn wens tot geen contact zal respecteren.

Daarop heeft hij 5x gebeld en 7 mails gestuurd. Ik heb de telefoon niet opgenomen. Hij gaf aan een nieuwe relatie te hebben maar het idee mij geheel kwijt te kunnen niet aan kan, maar meer dan vriendschap zou willen als we contact hadden.

Ik heb gemaild dat ik dat niet kan, ik niet aan delen doe en we over een aantal weken wel een keer praten maar nu beter niet.

Foaly

Berichten: 5012
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:27

Huh? Hij wil geen contact meer, jij zegt 'okee, prima' en ineens hangt hij weer aan de lijn? Bijzonder. Ben het wel eens met je laatste zin, dan ook voet bij stuk houden.

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 20:43

Jep, en dat flikt hij nou drie jaar lang. Hij vind het heerlijk als ik aan hem trek. Geef ik op dan weet hij niet hoe snel hij poeslief en aardig moet doen.
Komt hij aanzetten met dat hij een vriendin heeft omdat dat mij vroeger jaloers maakte maar nu niet meer. Denk nu alleen maar Oke top goed voor jou.

Omdat ik echt alleen vriendelijk contact wilde. Zo af en toe.

Maar dit mindfuck gebeuren kan ik niet meer aan. Dus denk dat het idd beter is als we ieder onze eigen weg gaan. En dat is heel jammer.

Noa_M

Berichten: 639
Geregistreerd: 17-08-08

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:08

Pff wat een wending. En wat super goed van je dat je voor jezelf kiest. Al die acties zijn dus poging om jou uit te lokken of tot drama. Goed dat je het laat bezinken en het even laat rusten.

Sting

Berichten: 12867
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:04

Jeetje, wat een ontzettende ááp dat hij nu opeens weer contact zoekt. Ik zou inderdaad ook niet opnemen, helemaal niet meer reageren etc. Hij krijgt wat hij wilde, ook al wil hij dat nu niet meer. Pech dan hoor!

Tieneke

Berichten: 21704
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:55

Ik denk dat je gelijk hebt dat dat beter is. Het is eigenlijk een spelletje waar jij emotioneel niet beter van gaat worden.

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:14

Daar ben ik ook bang voor, het houdt mij nu al te lang in zijn greep en blijf een zwak voor hem houden dus als ik er nu weer naar die mooie verhalen moet luisteren ben ik zo tien jaar verder met leugens, bedrog en een hoop verdriet

Wizz99

Berichten: 142
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:19

Zei ik toch, ik dacht al dat hij juist uit was op een reactie van jou en daardoor steeds harder ging roepen dat hij je niet meer in zn leven wilde.

Goede reactie van je, maar dan nu wel daden bij woorden voegen en voet bij stuk houden want dit is een never ending story!

Noa_M

Berichten: 639
Geregistreerd: 17-08-08

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:29

Weerhoud het contact met hem jou ervan om verder te gaan met je leven en open te staan voor een nieuwe liefde, ts?

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 11:42

Daar ben ik wel bang voor.
Ergens ben ik er los van en meen ik oprecht dat ik hem een heel fijne relatie gun. Maar als hij dan zegt dat dat niet mogelijk is omdat de vrouw in kwestie niet mij is, doet hij wel weer wat gevoelens bij mij aanwakkeren.
Al hou ik dan nu afstand omdat ik weet dat dit alleen maar gezegd wordt door hem om mij aan het lijntje te houden.

Ik heb zelf een leuke man leren kennen, maar daar ook eerlijk tegen gezegd dat het voor mij nu niet mogelijk is om 100% ergens in te stappen en ik dat dus ook niet doe.

Diane65
Berichten: 1639
Geregistreerd: 22-11-07

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 14:33

Heel wijs Nope. Ik heb zelf ook in zo'n relatie gezeten. Hij kon mij niet geven wat ik wilde, maar zodra ik dan terugtrok, kreeg ik weer gedichten, lieve telefoontjes etc. Deze ellende heeft 'maar' een jaar geduurd voordat ik zelf zover was om de stekker eruit te trekken en het finaal af te sluiten. Maar het heeft me uiteindelijk heel veel goed gedaan en heel veel gedaan voor mijn eigenwaarde. Ik denk ook niet dat je nu gelijk op de rebound een andere relatie in moet stappen. Feitelijk ga je dan bouwen op de brokken van de vorige relatie. Ik heb heel veel respect voor de manier waarop je er nu in staat. Ik wens je ook voor de komende tijd gemoedsrust en veel standvastigheid toe!

Nope
Berichten: 949
Geregistreerd: 29-08-06

Re: Vreselijk missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 15:09

Lieve en hulpzame woorden Diane dank je wel. Ik wil voornamelijk rust en die ordelijkheid weer terug want de afgelopen drie jaar bestond uit hem. Een nieuwe relatie zie ik mezelf niet snel beginnen eerst maar eens alles verwerken.