Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Courses schreef:Nou, als je het hoort van iemand die je niet kent lijkt me niet dat je het meteen gelooft. Vervolgens moet jij het dus eigenlijk weer na gaan vragen en komt het initiatief alsnog bij jou vandaan. Nee, dan wil ik het gewoon van m'n vriend uit horen.
Storm schreef:Ja, ik wil het weten, maakt me niet uit wie het verteld.
Ik vind trouwens niet dat jij de schuld hebt, je had beter moeten weten, dat wel. Maar het is nog altijd die jongen die de keuze heeft gemaakt en ja heeft gezegd tegen het vreemdgaan.
Roosch schreef:Als zij op de hoogte was van vriendin in kwestie vind ik het walgelijk en respectloos als er dan toch iets gebeurt tussen de lakens. Wat je ook doet, hou je benen dan lekker bij elkaar als je weet dat ie een vriendin heeft.

Mars schreef:Roosch schreef:Als zij op de hoogte was van vriendin in kwestie vind ik het walgelijk en respectloos als er dan toch iets gebeurt tussen de lakens. Wat je ook doet, hou je benen dan lekker bij elkaar als je weet dat ie een vriendin heeft.
Mee eens, ik vind dat ook respectloos gedrag. Als iemand een relatie heeft hou je daar lekker buiten. En anders als ie echt gek op je is maakt hij het eerst netjes uit met zijn vriendin voor hij met een ander tussen de lakens springt.

ik ben echter helaas wel vaak het onwetende dametje waarmee gecheat word...

.