Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:12

Ja dat zou ik willen weten, maakt niet uit van wie. Ik zou het niet meteen geloven, maar een gesprek aan gaan met mijn vriend.

Ik hoop dat je niet wist dat hij al een vriendin had? Zo niet is dit echt walgelijk van je geweest.. En van hem sowieso al. Wat moet je met zo iemand?

Natuurlijk gebruikt hij je, wat dacht je dan? Liefde krijgt hij al van zijn vriendin. Jij bent gewoon een seksspeeltje. Lekker naief.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:12

Courses schreef:
Nou, als je het hoort van iemand die je niet kent lijkt me niet dat je het meteen gelooft. Vervolgens moet jij het dus eigenlijk weer na gaan vragen en komt het initiatief alsnog bij jou vandaan. Nee, dan wil ik het gewoon van m'n vriend uit horen.

Mwah, dat zou me geen bal uit maken eigenlijk. Als een vreemde meid beweert met mijn vriend naar bed te zijn geweest dan ga ik dat checken bij hem. Zie ik snel genoeg hoe de vlag erbij hangt en in dit soort gevallen vind ik het geen probleem om dan maar het initiatief te nemen en mezelf nog een langere tijd van ellende te besparen.
Om maar te zwijgen van meteen een afspraak bij de HA te kunnen plannen, je weet nooit wat er aan de 'strijkstok' is blijven hangen in de tijd dat meneer het nodig vond om de bloemetjes buiten te zetten...

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:13

Zou het willen weten en maakt me niet uit wie het verteld :j
Edi5: strijkstok _O-
Laatst bijgewerkt door doei op 22-12-13 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:13

Ja, ik wil het weten, maakt me niet uit wie het verteld.

Ik vind trouwens niet dat jij de schuld hebt, je had beter moeten weten, dat wel. Maar het is nog altijd die jongen die de keuze heeft gemaakt en ja heeft gezegd tegen het vreemdgaan.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:14

ik zou het zeker willen weten, maar de reden dat jij het doet vind ik niet kunnen tussen een relatie zitten.
dat is aan hem en niet aan jou, je voelt je gebruikt maar je wist dat hij een vriendin had.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:16

Ik zou dat absoluut willen weten! Maar ik heb het idee dat jij het zou vertellen om de verkeerde redenen; Hun relatie opbreken en hem zo 'straffen'. Je zou het moeten vertellen, omdat hij een hufter is. Tenzij ze een open relatie hebben natuurlijk, maar dan is het geen vreemdgaan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:17

Storm schreef:
Ja, ik wil het weten, maakt me niet uit wie het verteld.

Ik vind trouwens niet dat jij de schuld hebt, je had beter moeten weten, dat wel. Maar het is nog altijd die jongen die de keuze heeft gemaakt en ja heeft gezegd tegen het vreemdgaan.

Als zij op de hoogte was van vriendin in kwestie vind ik het walgelijk en respectloos als er dan toch iets gebeurt tussen de lakens. Wat je ook doet, hou je benen dan lekker bij elkaar als je weet dat ie een vriendin heeft.

Snollygoster

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:20

Dat lijkt me een lastige situatie.. Maar onthou wel, mensen die vreemdgaan om met jou samen te zijn zullen ook vreemdgaan als ze dan uiteindelijk met je samen zijn.

Mars

Roosch schreef:
Als zij op de hoogte was van vriendin in kwestie vind ik het walgelijk en respectloos als er dan toch iets gebeurt tussen de lakens. Wat je ook doet, hou je benen dan lekker bij elkaar als je weet dat ie een vriendin heeft.

Mee eens, ik vind dat ook respectloos gedrag. Als iemand een relatie heeft hou je daar lekker buiten. En anders als ie echt gek op je is maakt hij het eerst netjes uit met zijn vriendin voor hij met een ander tussen de lakens springt.

agee

Het is niet aan jou om het zijn vriendin te vertellen. Dat zal hij zelf moeten doen.

Maar bedenk goed voordat je een relatie met hem begint: Zoals je hem krijgt, raak je hem ook weer kwijt.
Maw, als hij vreemdgaat met jou terwijl hij een vriendin heeft, zal hij waarschijnlijk ook vreemd gaan als hij met jou een relatie heeft.

Ik zou met een grote boog om zo'n vent heen lopen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:21

en tja je weet dat je in zo n situatie vaak gebruikt word dus ik noem het meer wraak nemen als iets anders.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:22

Toevallig zat ik deze week in zo'n situatie. Alleen was ik degene met een relatie die vreemdging :+
Mijn vriend had het recht het van mij te horen, niet van degene met wie ik vreemdging.
Dat had ik zelf erg laf en vervelend gevonden.. Je gaat relatie aan met iemand dus moet je ook zelf vertellen. Dus als ik jou was, niks zeggen maar zorgen dat hij het doet. Is ook eerlijk t.o.v. van zijn vriendin.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:24

Mars schreef:
Roosch schreef:

Mee eens, ik vind dat ook respectloos gedrag. Als iemand een relatie heeft hou je daar lekker buiten. En anders als ie echt gek op je is maakt hij het eerst netjes uit met zijn vriendin voor hij met een ander tussen de lakens springt.

Nog even als aanvulling, ik was wat woorden vergeten. Ik vind het ook respectloos van de meid in kwestie. Ik vind dat zij ook een grote fout maakt als ze met een bezette jongen gaat. Met mij zou ze in ieder geval een groot probleem hebben. Om over vent maar niet te spreken.

minihvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:25

Mijn tip is om het hem zelf te laten vertellen. Je wilt niet degene zijn die iemands hart breekt dat mag hij zelf doen toch? Voel je ook niet schuldig over wat je gedaan hebt jij staat geheel buiten hun relatie.

Zelf zou ik het niet willen weten of horen van een ander dat hij vreemd gaat ga ervan uit dat mijn vriend genoeg van mij houd om het niet te doen. Doet hij het wel zal je het vast wel merken in je relatie.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:26

Ja ik zou het willen weten, zodat ik hem daarna keihard de bons kan geven :D
Of ik het dan van hem zelf zou horen of een ander doet er niet toe, als het waar is is het waar.

Vind dat jij ook niet correct bent in deze situatie.
Hij ook niet want hij heeft een relatie maar jij zit terwijl je het weet aan een ander haar vent :)
Getuigt van weinig respect.
Mijn vriend zou dan een verkeerde aan me hebben maar "jij" dan ook zeker weten.
Ik ga namelijk over lijken
Laatst bijgewerkt door LukieBradley op 22-12-13 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:27

.....imo ben je zelf net zo slecht bezig als je een beetje ligt te rotzooien met iemand waarvan je weet dat ie een vriendin heeft, of ligt dat aan mij.

Enfin ik zou het wel willen weten ja.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:28

Ik zou het ook willen weten als het zo was.
Zoiets doe je toch niet als je weet dat hij een relatie heeft.
Ik vind dat zo laag.
Ik zou hem/haar schoppen net zolang tot hij het fijn vond.
bijwijze van spreken.

En jij zegt: hij is met mij vreemd gegaan, nee hoor jij bent net zo goed fout want je weet dat die een relatie heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:30

Wraak nemen is echt zo laag. Het is jouw probleem, houd het bij jezelf.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:33

Ik zou het willen weten, maar ik zou het alleen van hem willen horen. In een relatie hoor je open en eerlijk tegen elkaar te zijn, dus dit soort dingen vertellen hoort daarbij. Verder heb ik er weinig moeite mee als het alleen seks is en éénmalig (met die persoon iig) en het veilig gebeurt. Zelf zou ik zoiets nooit doen overigens :) ik ben echter helaas wel vaak het onwetende dametje waarmee gecheat word...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:33

Ja ik zou het willen weten en liever van mijn vriend, maar als hij zijn mond houdt dan zou ik het ook oké vinden als een ander mij erop wijst dat ie niet aan het regulier sporten was, maar een work-out tussen de lakens had met een ander :+

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:40

Ik vind dat je je daar niet mee moet bemoeien. Dat is iets tussen hen. Krijg je alleen maar gedoe mee als je dat vertelt. Ik heb de fout ook gemaakt. Was helaas te verliefd om er op dat moment over na te denken waar ik in godsnaam mee bezig was. Achteraf voelde ik me ook heel schuldig, maar als ik hem zag was dat meteen weer verdwenen. Heb er uiteindelijk voor gekozen om al het contact te verbreken omdat dat de enige oplossing was omdat hij niet hetzelfde voelde voor mij.

Het zou bij mij aan de situatie liggen of ik het zou willen weten. Als blijkt dat hij er achteraf heel erg spijt van heeft heb ik liever dat hij niks zegt. Dan weet ik het liever niet eigenlijk. Ik denk dat je er uiteindelijk toch altijd wel achter komt, maar nee. Bespaar mij dat verdriet maar hoor als hij er heel veel spijt van blijkt te hebben en toch met mij verder wilt. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:42

Ik vind dat echte struisvogelpolitiek. HIJ heeft er spijt van, of HIJ met je verder wil? Bullshit. Het zou moeten zijn, of jij met hem verder wil.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:44

Ik zou het willen weten, maar dan wel van mijn vriend en niet van iemand anders.

Verliefd worden op een ander binnen een relatie is een, maar er wat mee doen, daar ben je bij. Dus dronken of wat voor smoes dan ook zal ik niet accepteren.

In het verleden had ik een buurman en een voetbalmaat van een collega van mij. Ik zag regelmatig foto's van het team en op een gegeven moment dus ook van mijn buurman met een ander. Op een gegeven moment heb ik hem erop aangesproken dat ik wist van zijn relatie maar aan hem de keuze gelaten dit aan zijn toenmalige vrouw te verstellen. Dit deed hij niet. Enige tijd later hoorde ik dus via mijn collega dat mijn buurman zijn vriendin zwanger was. Toen ben ik opnieuw naar mijn buurman gegaan en hem een ultimatum gegeven waarop hij dit tegen zijn vrouw zou zeggen omdat ik haar na die datum zou informeren. Nog geen week later was de buurman vertrokken.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:46

Het klinkt een beetje als wraak TS, omdat jij je gebruikt voelt, ga je het maar opbiechten bij zijn vriendin.
Sorry, maar ik vind dat echt heel triest :n :n

Verder zou ik het willen weten ja als mijn vriend vreemdgaat.

Je moet zelf weten of je het vertelt, maar ik vind dat je het om de verkeerde redenen dan doet ;).
Je stelt de vraag of iemand dat zou weten, ja ik wel, maar het is niet dat je het haar wilt vertellen, omdat je vindt dat zij daar recht op heeft. Je wilt het vertellen uit wraak. Ik vind je poll dus ook niet echt toepasselijk.
Triest. Je weet zelf ook waar je mee bezig bent als je met iemand gaat die een relatie heeft.
En als je met iemand een nummertje maakt, waarvan je dat niet weet, kun je altijd nog bedenken dat het best mogelijk is dat diegene een relatie heeft, als je hem nog niet goed kent.

kimberley82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:47

Natuurlijk is het niet netjes als ze wist dat hij een vriendin had.
Maar dan nog is het die jongen die een relatie heeft.
Al had TS in der nakie voor hem staan dansen was hij degene die er vanaf had moeten blijven.
Die verantwoording had hij tegenover zijn vriendin.