Maar wat een engelengeduld heb jij zeg! heel knap, ik hoop dat het goedkomt. Wanneer ze nogmaals gaan versturen kan je het misschien naar het dichtsbijzijnde postkantoor laten sturen? Dat je het daar afhaalt?
Even een update, vanochtend had ik een mailtje in de bus.
Beste Lysbet, we gaan het morgen nog een 3e keer proberen. PostNL komt het pakket morgenavond ophalen. Dan sturen we zaterdag de track en tracé code even door. Fijne dag gewenst!
Ik heb mijn bestelling eindelijk binnen na tig smoesjes en gedoetjes.....
jst_lyske
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 10:25
Als ik nu een T&T code krijg beveel ik mijn vader om thuis te blijven hihihi. Die zit inmiddels thuis i.v.m. gezondheidsproblemen. Dan moet het goed gaan, vraag mij alleen wel af. Waarom ze nu na 3x wel een T&T code geven. Vraag me ook af, of ze het pakketje überhaupt hier voor wel verzonden hebben. Maar dat zullen we nooit weten denk ik.
@Balou_K, fijn! Misschien heeft jou gemopper, ook invloed op mijn bestelling gehad
kiki1976
Geplaatst: 19-12-13 10:27
Balou_k schreef:
Ik heb mijn bestelling eindelijk binnen na tig smoesjes en gedoetjes.....
Fijn om te lezen dat het jij je pakketje eindelijk binnen hebt.
_coquette_
Geplaatst: 19-12-13 10:32
Ook ik zou graag de naam van de site willen ontvangen
MarlindeRooz
Geplaatst: 19-12-13 22:00
Ik ook want als ik google kom ik bij 2 bedrijven uit waarvan ik er bij een ook slechte ervaring heb.
editje: Ik had hier een touwhalster gewonnen, die bleek niet goed geknoopt te zijn waardoor je hem niet kan gebruiken. Het antwoord was oh dan is er wat fout gegaan, vervolgens werd de foto wel op hun FB gedeeld, terwijl er te zien is dat het touwhalster verkeerd zit.
Ik ben het nu echt helemaal zat. Ik heb net gemaild waar mijn t&t code bleef en dat mijn geduld nu wel een op was. Dat als ik het pakketje niet binnen had voor het nieuwe jaar, ik het uit handen gaf.
Binnen 3 minuten een reactie: (wat eerst wel 3-4 dagen duurde, of helemaal geen reactie)
Beste,
Het is nog niet opnieuw opgestuurd omdat de post afgelopen zaterdag niet is komen opdagen. Nu voor kerst komen ze niet meer. Pas as vrijdag om 14 uur. Dan kan het mee opgestuurd worden. Ik begrijp dat het niet leuk is om zo lang te wachten maar voor ons is het zeker ook helemaal niet leuk. We hebben 3 x meer werk en 3x extra verzendkosten. Hierover hoor je ons ook niet klagen omdat we je als klant tevreden willen houden. Maar ook wij hebben er 'problemen' mee en investeren meer geld dan we overhouden aan deze bestelling. Mocht je niet tot vrijdag willen wachten,stuur me even je bankgegevens door. Ik maak het bedrag meteen terug over.
Ik hoor het wel. Fijne feestdagen.
Ik heb inmiddels mijn geld terug gevraagd. Bij mij valt er voor dit bedrijf niets meer te halen.
Wat een smoesjes zeg! Dan breng je het toch persoonlijk naar het postkantoor, want die waren gisteren en vandaag gewoon open.
Nu hopen dat je het ook daadwerkelijk je geld terugstorten.
ingvdh
Geplaatst: 24-12-13 13:46
Wat een vreemde reactie, hoeveel moeite is het nu om het naar een postkantoor te brengen, die zijn gewoon open. Ik zou er ook klaar mee zijn.
Amaris
Geplaatst: 24-12-13 18:25
Buiten het feit dat ze ook zélf even naar een Post NL punt kunnen gaan (die bij de AH zijn tot 20.00 uur open, webshopmensen!) vind ik het ook en vooral niet kunnen dat je als klant weer zelf er achteraan moet gaan.
Mail dan even dat er problemen zijn met de post. Ik snap sommige mensen echt niet... wil je nou verkopen of niet?