Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xx_Horsiex schreef:Poess91 schreef:'als iemand mijn hond geslagen had...'
Mijn hond zou sowieso nooit een poging doen om ergens bij iemand of bij een winkel binnen te plassen!!
(Dus ook geen reden voor een tik)
Vind dit hartstikke asociaal.
Alsof de hond het doet om asociaal te doen...Serieus?
Poess91 schreef:xx_Horsiex schreef:
Alsof de hond het doet om asociaal te doen...Serieus?
De eigenaar is er verantwoordelijk voor
Foaly schreef:Zeker net gezakt voor d'r rijexamen
mensen raar kijken natuurlijk 
Poess91 schreef:Hij is duidelijk niet goed genoeg opgevoed als hij ook maar durft binnen te plassen.
Als eigenaar zijnde vind ik gewoon dat jij je hond in de gaten hoor te houden als je bij iemand binnen ben.
Dit kun je echt wel voorkomen.
MarlindeRooz schreef:__Sannne schreef:Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?
![]()
Geweldig

naomi_g1998 schreef:Die mevrouw had waarschijnlijk een snauw gekregen van mijn hond. Wegduwen vind ik prima maar slaan tolereer ik niet hoor. Bahbah.
Verder heb ik een hekel aan chagrijnige kassamedewerkers. Ik begrijp het aan de ene kant wel want lijkt me niet de leukste baan maar ik word er zelf ook heel chagrijnig van. Er is een winkel waar ik altijd alleen al naar binnen loop vanwege de kassamedewerker die altijd zo vrolijk en aardig is, daar word ik dan weer helemaal blij van!
NikkiEnJij schreef:Inderdaad, in de supermarkt had ik er pas een die letterlijk dit zei en niet meer 'Hoi' '14,95' 'Doei' en dan ook nog met zo'n dodelijk gezicht. Nou, daar kom ik graag nog een keer met mijn goede humeur.naomi_g1998 schreef:Die mevrouw had waarschijnlijk een snauw gekregen van mijn hond. Wegduwen vind ik prima maar slaan tolereer ik niet hoor. Bahbah.
Verder heb ik een hekel aan chagrijnige kassamedewerkers. Ik begrijp het aan de ene kant wel want lijkt me niet de leukste baan maar ik word er zelf ook heel chagrijnig van. Er is een winkel waar ik altijd alleen al naar binnen loop vanwege de kassamedewerker die altijd zo vrolijk en aardig is, daar word ik dan weer helemaal blij van!
Haha ja, soms dan gun ik die chagerijnige kassamedewerkers dan ook niet dat ik wat bij hun koop
__Sannne schreef:Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij, voor haar verjaardagsfeest, en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?

kani_ejj schreef:Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.
Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.
Ook in de intratuin hier had ik m'n honden mee op allebei staat op t tuig niet aaien, omdat ik weet dat ze dat niet leuk vinden.
Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven.
Uit reactie pakte ik dichtstbijzijnde sneeuwschep en gaf hem een klap voor z'n kop.
( later dacht ik oeps) maar heb hem gevraagd (was personeel) wat die aan het doen was.
Ja ik vindt poedels zo mooi en lief en wilde hem aaien. Had hem een snoepje gegeven.
K was laaiend. Ik vroeg kan je niet lezen ofzo ? Staat toch duidelijk op zijn tuig niet aaien en andere kant niet voeren. hadden beide honden flink wat hondenbrood gehad.
Ga er niet meer zo snel heen
dees_daan schreef:Ik had altijd zo'n hekel aan coolcat medewerkers, deze is leuk! Nee dankje, zal je mooi staan, nee dankje.. Anders pas je hem even? NEE. Doei..
DynamiteS schreef:kani_ejj schreef:Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.
Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.
Ook in de intratuin hier had ik m'n honden mee op allebei staat op t tuig niet aaien, omdat ik weet dat ze dat niet leuk vinden.
Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven.
Uit reactie pakte ik dichtstbijzijnde sneeuwschep en gaf hem een klap voor z'n kop.
( later dacht ik oeps) maar heb hem gevraagd (was personeel) wat die aan het doen was.
Ja ik vindt poedels zo mooi en lief en wilde hem aaien. Had hem een snoepje gegeven.
K was laaiend. Ik vroeg kan je niet lezen ofzo ? Staat toch duidelijk op zijn tuig niet aaien en andere kant niet voeren. hadden beide honden flink wat hondenbrood gehad.
Ga er niet meer zo snel heen
dat is zo verkeerd maar zo geniaal