Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:29

'als iemand mijn hond geslagen had...'
Mijn hond zou sowieso nooit een poging doen om ergens bij iemand of bij een winkel binnen te plassen!!
(Dus ook geen reden voor een tik)
Vind dit hartstikke asociaal.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:30

Poess91 schreef:
Mijn hond zou sowieso nooit een poging doen om ergens bij iemand of bij een winkel binnen te plassen!!

Alsof de hond het doet om asociaal te doen...Serieus?

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:31

Ik heb een collega gehad (jaren geleden) die ging als cassiere de reclameliedjes van de artikelen die ze over de band kreeg zingen.... Wel wat van gezegd natuurlijk, maar hoe kom je daar nou op??????!!!!!!!!!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:31

xx_Horsiex schreef:
Poess91 schreef:

De eigenaar is er verantwoordelijk voor :)

babet1991

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:32

Hahah klinkt gezellig allemaall aai aai haha

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:33

Poess91 schreef:
xx_Horsiex schreef:

De eigenaar is er verantwoordelijk voor :)

En als eigenaar zijnde kun je niet altijd voorkomen dat een dier iets doet wat niet mag. En TS zei zelf al dat ze het niet zou goedkeuren en het kussen zou vergoeden. Het is dus niet zo dat ze roept dat als haar hond de hele winkel wil onder zeiken dat ze dat prima vindt.

Poess91

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:34

Hij is duidelijk niet goed genoeg opgevoed als hij ook maar durft binnen te plassen.
Als eigenaar zijnde vind ik gewoon dat jij je hond in de gaten hoor te houden als je bij iemand binnen ben.
Dit kun je echt wel voorkomen.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:34

Foaly schreef:
Zeker net gezakt voor d'r rijexamen :')

_O-

halen hier wel eens hondenbrok en vlees voor de honden bij de lidl, dus hadden een keer meerdere zakken en veel blikken in de kar staan (gingen op vakantie dus voorraadje zodat de oppasser niets hoefde te kopen) komen er zo van die sukkels aan die vragen of dat allemaal voor de hond is.. Mijn moeder antwoordde zo ''nee dat eten wij zelf op, met vlees erbij en een lekker sausje is dat heerlijk!!'' Gezicht in de plooi, toen ik dat hoorde ging ik strike _O- mensen raar kijken natuurlijk :')
Duhhh, tuurlijk is dat voor de hond :roll:

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:36

Poess91 schreef:
Hij is duidelijk niet goed genoeg opgevoed als hij ook maar durft binnen te plassen.
Als eigenaar zijnde vind ik gewoon dat jij je hond in de gaten hoor te houden als je bij iemand binnen ben.
Dit kun je echt wel voorkomen.

Dat heeft niks met opvoeding te maken. Een hond kan prima zindelijk zijn en ergens anders binnen plassen. Stress, hormonen, etc, je bent er niet bij geweest dus je kan niet beoordelen of dit met opvoeding te maken heeft.

Maaike_Ma

wilde ergens een paar teugels ruilen;

nee je krijgt je geld niet terug, zet ze maar op marktplaats kan je er nog wat voor krijgen. Geef je het hier terug krijg je er niets voor terug _-:(
Koop er nooit meer wat

fourseasons

Die mevrouw had waarschijnlijk een snauw gekregen van mijn hond. Wegduwen vind ik prima maar slaan tolereer ik niet hoor. Bahbah.

Verder heb ik een hekel aan chagrijnige kassamedewerkers. Ik begrijp het aan de ene kant wel want lijkt me niet de leukste baan maar ik word er zelf ook heel chagrijnig van. Er is een winkel waar ik altijd alleen al naar binnen loop vanwege de kassamedewerker die altijd zo vrolijk en aardig is, daar word ik dan weer helemaal blij van! :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:38

MarlindeRooz schreef:
__Sannne schreef:
Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?

:') :') Geweldig

Lekker klantvriendelijk zeg :P
Ik gebruik m'n ID eigenlijk bijna nooit meer, heb standaard m'n rijbewijs haha
Laatst bijgewerkt door laughterline op 17-12-13 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:39

naomi_g1998 schreef:
Die mevrouw had waarschijnlijk een snauw gekregen van mijn hond. Wegduwen vind ik prima maar slaan tolereer ik niet hoor. Bahbah.

Verder heb ik een hekel aan chagrijnige kassamedewerkers. Ik begrijp het aan de ene kant wel want lijkt me niet de leukste baan maar ik word er zelf ook heel chagrijnig van. Er is een winkel waar ik altijd alleen al naar binnen loop vanwege de kassamedewerker die altijd zo vrolijk en aardig is, daar word ik dan weer helemaal blij van! :D

Haha ja, soms dan gun ik die chagerijnige kassamedewerkers dan ook niet dat ik wat bij hun koop :+

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:39

Ik zelf heb niet iets meegemaakt met medewerkers oid. 2 weken geleden een vrouw die voor mij in de rij stond had wat dingen op de band gelegd en de caissière haalt alles over dat ene bliepding( zal echt niet weten hoe dat heet haha) toen pakte ze iets in haar hand wat op de band lag en zegt en doodnormaal; Zo wat zitten hier veel calorieën in, word je gauw dik van.
Vond dit zo asociaal, dat zeg je toch niet?!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:41

NikkiEnJij schreef:
naomi_g1998 schreef:

Haha ja, soms dan gun ik die chagerijnige kassamedewerkers dan ook niet dat ik wat bij hun koop :+
Inderdaad, in de supermarkt had ik er pas een die letterlijk dit zei en niet meer 'Hoi' '14,95' 'Doei' en dan ook nog met zo'n dodelijk gezicht. Nou, daar kom ik graag nog een keer met mijn goede humeur. :')

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:41

Je hebt een hele mooie kont in die broek, aldus de mannelijke verkoper >;)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:42

Als kassamedewerkers zo onvriendelijk/chagrijnig zijn, ga ik altijd expres vrolijk doen en zeg ik : bedankt en tot ziens! :')

Dat is eiiigenlijk hun tekst haha

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:43

__Sannne schreef:
Ik ging wat drank halen met een vriendin van mij, voor haar verjaardagsfeest, en had toevallig alleen m'n rijbewijs bij me en niet mijn ID kaart. Meisje [jaar of 17] achter de kassa vroeg naar ons ID, dus ik liet m'n rijbewijs zien. Zegt ze; "Oh je laat ook alleen maar je rijbewijs zien om stoer te doen." wat..?

Hahaha deze is echt briljant! Wat een stom kind om zo te reageren :')

En wat een gemiep over die hond. Beest hoort niet te plassen in een WINKEL, had m ook een tik gegeven als ik daar zou werken, en de eigenaar een boekje over opvoeding gegeven.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:43

Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.

Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.

Ook in de intratuin hier had ik m'n honden mee op allebei staat op t tuig niet aaien, omdat ik weet dat ze dat niet leuk vinden.
Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven. Omdat mijn hond zijn tanden trok ( staat alleen bij een wagen en vast kan geen kant op en is eenkennig) als je niet wilt aaien is er niks aan de hand. Hij wilt best ruiken maar je mag m niet aaien.
Uit reactie pakte ik dichtstbijzijnde sneeuwschep en gaf hem een klap voor z'n kop.

( later dacht ik oeps) maar heb hem gevraagd (was personeel) wat die aan het doen was.
Ja ik vindt poedels zo mooi en lief en wilde hem aaien. Had hem een snoepje gegeven.
K was laaiend. Ik vroeg kan je niet lezen ofzo ? Staat toch duidelijk op zijn tuig niet aaien en andere kant niet voeren. hadden beide honden flink wat hondenbrood gehad.
Ga er niet meer zo snel heen
Laatst bijgewerkt door SternPhoto op 17-12-13 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:45

kani_ejj schreef:
Ik ging laatst nieuwe bh's kopen. Dus z'n medewerkster vroeg of ze me kon helpen, Nouja graag hoef ik niet heen en weer te lopen.

Aangegeven wat ik wilde hebben. Komt ze aan met oma bh's. Ik nee die wil ik niet. Ja andere in jou maat hebben we niet.
Was er snel klaar mee.

Ook in de intratuin hier had ik m'n honden mee op allebei staat op t tuig niet aaien, omdat ik weet dat ze dat niet leuk vinden.
Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven.
Uit reactie pakte ik dichtstbijzijnde sneeuwschep en gaf hem een klap voor z'n kop.

( later dacht ik oeps) maar heb hem gevraagd (was personeel) wat die aan het doen was.
Ja ik vindt poedels zo mooi en lief en wilde hem aaien. Had hem een snoepje gegeven.
K was laaiend. Ik vroeg kan je niet lezen ofzo ? Staat toch duidelijk op zijn tuig niet aaien en andere kant niet voeren. hadden beide honden flink wat hondenbrood gehad.

dat is zo verkeerd maar zo geniaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:46

dees_daan schreef:
Ik had altijd zo'n hekel aan coolcat medewerkers, deze is leuk! Nee dankje, zal je mooi staan, nee dankje.. Anders pas je hem even? NEE. Doei..

Inderdaad coolcat en scooter mensen.. had een sweater gevonden daar en wou hem passen maar vond hem niet mooi staan, we hadden al gekeken of er een groter maat was maar nee.
Komt er een vrouw aan die ons had horen praten: '' Ja ik zal wel even kijken of er een grotere maat is.''
Mijn moeder zegt vervolgens dat het niet hoeft aangezien we al hadden gekeken.
Negeert ze mijn moeder en komt eraan met een mouwloos lelijk ouderwetse print shirt iets.
''Ja dit zou je ook leuk staan'' ik heb gezegd dat ik het niet mooi vond en dat het veelste koud is in de winter.
Krijg ik een reactie terug van ja maar je kunt er heus wel zon jasje over doen ofzo, nogmaals gezegd dat ik het niet wou, zegt ze ja pas maar even misschien dat je het dan wel leuk vind, ben toen uit de winkel gelopen, wat een rot personeel.. }>

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:47

Winkelmedewerker in Amsterdam tegen mijn moeder toen ik een jas paste: ''cause she has long arms, that's not nice.''

Pff :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:47

DynamiteS schreef:
kani_ejj schreef:

Was er snel klaar mee.

Dus ik zet ze even vast aan de winkelwagen zodat ik brokken kon pakken. Hoor ik een geschreeuw en gevloek. Dus ik loop terug. Staat iemand nijgend mijn hond een klap te geven.

dat is zo verkeerd maar zo geniaal :')

+1, mijn gedachte _O- _O_

Hmm wat ik ooit eens heb gehad.. Mijn telefoon lag al bijna 3 maanden bij een bedrijfje omdat er na een reparatie bij hun wat anders stuk was gegaan. Werd iedere keer gebeld dat mn telefoon klaar was, kwam ik daar weer niet.. En dat drie maanden lang. Was er op den duur klaar mee dus ik kwam met niet zo'n blij gezicht de winkel binnen. Vraag of ik mn telefoon nu dan we klaar is.
Begint het personeel wat achter de balie staat over mn additude. Dat ik daar wat aan zou moeten doen en ik met deze houding niets bereik etc. Heb toen in politiek correcte woorden gezegd dat als mijn telefoon die middag niet gemaakt zou zijn ze een probleem hadden. En ja hoor die middag was hij opeens klaar ;)

kimberley82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:50

Nou mijn moeder had een keer bij de juwelier in de stad.
Het was een mooie zonnige dag en ze had een strak shirtje, korte spijkerbroek en gympies aan.
Lekker casual. Mijn moeder kan het nog goed hebben.
Ik was net vanuit de sportschool meegegaan en had een normale schone adidasbroek aan.
Ze wilde een armband laten maken en moest haar adres erbij geven.
Dus ze noemt de straat (villawijk) en zegt die vrouw aan de balie heel snobbig:
Goh, daar had ik u nou helemáál niet verwacht :')
Wij stonden elkaar aan te kijken van: zei ze dat nu echt??
Mijn moeder heeft de eer aan haar eigen gehouden, mevrouw vriendelijk bedankt voor
de 'service' en gezegd dat ze toch maar liever ergens anders heen ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:51

Ik heb er ook eentje! :)

Ik ben allergisch voor alcohol en drink het dan ook helemaal niet. Ik had wel trek in een alcohol'ig iets dus haalde een fles Jillz 0.0%
Worden mijn artikelen bij de kassa gescand, word er gevraagd om mijn ID kaart...
"Voor Alcohol vrije alcohol? Dat dacht ik dus ff niet."
Ik kreeg een: "oh, ohja sorry" terug!