Beschaamd winkelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:34

Just_Sannee schreef:
Telt ook winkelen op 1 april met een moeder die het heel grappig vind om dan stiekem 'rare' dingen bij vreemde mensen in een karretje te doen? :')

Mensen draaien zich even weg van het karretje om wat te zoeken of te pakken, mams legt er een kokosnoot in, een 5 kg zak rijst, wat andere rare groenten.. Mams gaat verder met eigen boodschappen en doet heeel serieus.
Man en vrouw zijn weer bij het karretje;
'schat, waarom heb jij een kokosnoot in de kar gelegd?'
Man zegt dat ie het niet heeft gedaan en staan vervolgens te kibbelen hoe het dan wel in het karretje komt :')

Zucht.. Moeders :')

Dat is echt hilarisch!! Dat ga ik ook een keer doen _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:35

Ik liep een keer met iemand in de winkel en zij liep naar een ander schap en we waren verder aan het praten en op een gegeven moment zei ik, blijkbaar best hard, dat ik toen en toen voor het eerst ongesteld was geworden, werd wel heel raar aangekeken maar was niet de bedoeling om dat zo hard te zeggen hahah

Yonker

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:37

Hahahahaha Just_Sanne _O- _O- _O- Toffe moeder :')

Tegenwoordig heb ik er geen moeite meer mee om condooms ofzo te kopen maar toen ik nog jonger was a 16/17 ging ik echt geen condooms kopen, laat staan een zwangerschapstest :Y)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:42

Yonker schreef:
Hahahahaha Just_Sanne _O- _O- _O- Toffe moeder :')

Tegenwoordig heb ik er geen moeite meer mee om condooms ofzo te kopen maar toen ik nog jonger was a 16/17 ging ik echt geen condooms kopen, laat staan een zwangerschapstest :Y)

Vind ik stiekem ook wel :')

Ze kan zó hard om haarzelf lachen dat ze bijna in haar broek zeikt _O-

Maargoed. Soms ook wel écht genante dingen zoals in een stil gangpad een hele harde scheet laten om vervolgens heel hard weg te lopen en mij daar te laten staan als er iemand het hoekje omkijkt >;) :roll:

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:44

Hahaha _O_

Ik heb zelf heel lang gewinkeld met 'schaamte'! Ergens best sneu, ik vond caissières gewoon doodeng :') soms niet eens zozeer dat ik me schaamde voor wát ik kocht, maar ook hoe ik me bij het afrekenen gedroeg enzo (wat er natuurlijk weer mee te maken heeft dat je na gaat denken over hoe de ander over je en je spullen denkt). Ik kon dan ook helemaal van slag raken als een de caissière een vriendelijk bedoelde opmerking maakte over iets dat ik kocht ofzo :=
En als in kledingwinkels oid een verkoopster me wilde 'helpen' kon ik zo van streek raken dat ik op de vlucht sloeg. En de laatste keer heb ik mezelf opgesloten in het pashokje.. :Y)

Ben er inmiddels wel overheen hoor :) schaam me niet zo snel meer gelukkig :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:50

Ik heb wel eens een zwangerschapstest gehaald toen ik 19 jaar was ofzo, dus wel een potentieel schaammoment. Gelukkig zie ik er wat ouder uit dus ik deed gewoon alsof ik het heel leuk vond, en toen deed de cassière er ook leuk over. Als iemand heel moeilijk kijkt bij het kopen van een zwangerschapstest is dat meer veelzeggend dan wat ik deed, denk ik dan :=

Maar op een gegeven moment gaat er wel zo'n knopje om.. Ik bedoel, tampons kopen, kom op, welke verkoper vindt dat nou raar :') ik denk dat het beschamender is om met een bloedvlek in je broek rond te lopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:52

Agossie Lien _O- :(:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:53

Zwangerschapstest kopen als je 19 bent vind ik ook niet beschamend hoor...
Sorry maar je bent geen 13 ofzo, lijkt wel of er nog steeds bij sommige mensen een taboe heerst op seks :Y)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:53

Magrathea schreef:
Just_Sannee schreef:
Telt ook winkelen op 1 april met een moeder die het heel grappig vind om dan stiekem 'rare' dingen bij vreemde mensen in een karretje te doen? :')

Mensen draaien zich even weg van het karretje om wat te zoeken of te pakken, mams legt er een kokosnoot in, een 5 kg zak rijst, wat andere rare groenten.. Mams gaat verder met eigen boodschappen en doet heeel serieus.
Man en vrouw zijn weer bij het karretje;
'schat, waarom heb jij een kokosnoot in de kar gelegd?'
Man zegt dat ie het niet heeft gedaan en staan vervolgens te kibbelen hoe het dan wel in het karretje komt :')

Zucht.. Moeders :')

Dat is echt hilarisch!! Dat ga ik ook een keer doen _O-

ik wil ook zo'n moeder -O- :')

dan zelf maar eens doen :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:54

MelanieB schreef:
Thankgod voor de self-checkout service van de AH :))

Nou, dat merkte ik :') Of ze even me mandje konden controleren.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:56

Slina schreef:
MelanieB schreef:
Thankgod voor de self-checkout service van de AH :))

Nou, dat merkte ik :') Of ze even me mandje konden controleren.

Ja dat is dan weer minder :')

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:58

Ik schaam me niet zo snel om wat te kopen. Wel af en toe beschamende dingen gezien toen ik zelf achter de kassa zat. Bijvoorbeeld een man die alleen een hele grote komkommer kocht. Is op zich niet raar. Maar hij had verder alleen een plastic tasje van de Etos, met daarin een flinke fles glijmiddel :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:58

Traiectum schreef:
Ik schaam me niet zo snel om wat te kopen. Wel af en toe beschamende dingen gezien toen ik zelf achter de kassa zat. Bijvoorbeeld een man die alleen een hele grote komkommer kocht. Is op zich niet raar. Maar hij had verder alleen een plastic tasje van de Etos, met daarin een flinke fles glijmiddel :')

:') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:59

Traiectum schreef:

:wow: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

edit: Oh dat herinnert me aan iets! Ik liep laatst ook door de supermarkt, stond er een vrouw van... ik denk 40? aan de telefoon. ''Oh en courgette dan? Of is dat te zacht? Ja dan neem ik wel gewoon komkommer...''

Weet niet waar ze het over had maar mijn dirty-minded puberbrein moest gniffelen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-12-13 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:00

ik ben inmiddels 23 maar echt niet dat ik een zwangerschapstest ofzo ga halen, tampons laat ik me moeder al meestal mee nemen :o
ik ben altijd heel snel bang dat mensen iets van me denken..

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:01

naomi_g1998 schreef:
Traiectum schreef:

Uit gewoonte heb ik 'm ook nog een fijne avond gewenst :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:02

Traiectum schreef:
naomi_g1998 schreef:

Neeee dat maakt het nog erger! _O- _O- _O-

Magrathea

Traiectum schreef:

:') :') _O-

SayaJones

Nog 1tje dan..

Ik was een jaar of 13 en was plotseling ongesteld geworden toen ik bij m'n vader was (hij woonde nog alleen, dus geen redmiddelen). Dus we moesten even snel naar de winkel om wat te gaan halen.
Nou goed, op die leeftijd is dat allemaal nog een beetje beschaamd en eng.

Komen we de ouders van m'n beste vriendin tegen. Loopt haar vader naar me toe in z'n grappige bui, zegt, heeeuuj wat heb je daar??
Pakt de maandverband uit m'n hand en roept 'JOL! VANG!!', gooit de maandverband naar haar toe met een grote 'OLEEEE', en zo zijn ze zo half de winkel doorgegaan.
Man man man.. ik schaamde me suf! :')

fourseasons

Traiectum schreef:
naomi_g1998 schreef:

Dat is aardig van je :')

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:05

oeh ik volg, hilarisch :D

ik zou zelf minder moeite hebben met een zwangerschapstest dan met condooms :=

maandverband enzo boeit me niks, 9 van de 10 keer zijn het toch vrouwen achter de kassa!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:08

Traiectum schreef:

Ach het kan altijd erger, mijn zus die bij de drogisterij werkt wenst 14-jarige pubertjes die condooms komen halen 'veel plezier ermee' :=

Wat ik in de supermarkt weleens heb gehad (ik werkte daar): man moest tampons hebben voor zijn vrouw, maar hij kon ze niet vinden... Heeft hij de halve winkel afgelopen op zoek naar een vrouwelijke medewerker (ik dus) omdat hij het niet aan een jongen wilde vragen. Hij vroeg het ook echt op zo'n fluistertoontje :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:10

Citaat:

hahaha _/-\o_ _O-

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:10

Yonker schreef:
Zwangerschapstest kopen als je 19 bent vind ik ook niet beschamend hoor...
Sorry maar je bent geen 13 ofzo, lijkt wel of er nog steeds bij sommige mensen een taboe heerst op seks :Y)

Nee, maar wel op onveilige seks... O:)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:11

Mijn zusje (16) werkt bij de AH.

Onlangs rekende zij mijn boodschappen af en lag bijna onder haar stoel van het gieren en giechelen omdat er condooms bij lagen :+

4 lange rijen wilden heel graag weten waarom mijn zusje zo aan het giechelen was, voor mij geen reden om een rood hoofd te krijgen, maar wel voor mijn zusje om nog eens zo hard te beginnen gieren van het lachen :D