Ik sta te wachten tot die man voor mij klaar was, komt er een oud vrouwtje aan schiet zo voor me aan gaat aan de balie staan.
Heb niks gezegt, maar de woorden lagen op het puntje van de tong..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dacht even dat k in Bastard zat...
Vorig jaar fietste ik een beetje langzaam en toen haalde een opa en oma mij in met hun elektrische fietsen... Kreeg zo een middelvinger van die oma naar me toe.
Wat heb ik toen ik thuis kwam stuk gelegen hé! 
Maar dat is iets heel anders dus ik zal alle verhalen maar niet hier neerzetten.
Het is niet zo'n benidorm bastard ding maar wel grappig 
Of een oma van 70 een jonge meid noemen etc. Ik moet echt altijd moeite doen om niet keihard te gaan lachen bij die opmerkingen, want ze zijn ook nog eens serieus bedoeld

Sammylover schreef:Ik kan me zo irriteren aan ouderen die verwachten voorrang te krijgen, steken zo het fietspad over zonder te kijken. En dan moet ik keihard remmen, mijn remmen piepen dan als een gek, en pas dan kijken ze. Meestal mopperen ze dan ook nog dat ik zo laat rem, ja sorry, maar als ze zomaar oversteken.... Heb een keer een oudere meneer echt net kunnen ontwijken, als ik op dat moment niet had opgelet, dan had ik hem aangereden. Of ouderen die op de rotonde hun richtingaanwijzer niet aandoen, jij als fietser dus doorfietst, ze ineens wel afslaan en dan krijg je ook nog een middelvinger ook...
dat zij natuurlijk oversteken zonder op te letten is ook niet echt slim, maar dan nog ben jij behoorlijk de sjaak als je ze aanrijdt.
annepaardoes schreef:Sammylover schreef:Ik kan me zo irriteren aan ouderen die verwachten voorrang te krijgen, steken zo het fietspad over zonder te kijken. En dan moet ik keihard remmen, mijn remmen piepen dan als een gek, en pas dan kijken ze. Meestal mopperen ze dan ook nog dat ik zo laat rem, ja sorry, maar als ze zomaar oversteken.... Heb een keer een oudere meneer echt net kunnen ontwijken, als ik op dat moment niet had opgelet, dan had ik hem aangereden. Of ouderen die op de rotonde hun richtingaanwijzer niet aandoen, jij als fietser dus doorfietst, ze ineens wel afslaan en dan krijg je ook nog een middelvinger ook...
Volgens de verkeersregels moet je mensen die slecht ter been zijn voorrang verlenen als zij willen oversteken. Dus een beetje krom gezegt moet jij gewoon uitkijkendat zij natuurlijk oversteken zonder op te letten is ook niet echt slim, maar dan nog ben jij behoorlijk de sjaak als je ze aanrijdt.
Vandaag ook weer, een vrouw met een boodschappentas vol, steekt zo een drukke weg over. Ik moet remmen, auto moet uitwijken, vrouw schrikt zo dat ze de tas laat vallen en wie krijgen de schuld? Juist, ik en de automobilist... Ik word daar zo moe van.