Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik ben er net achtergekomen welke ze heeft gehouden (verlenging van haar roepnaam) en dat ze [***] is.

_San87_ schreef:Wat een vervelende situatie... Ik kan me voorstellen dat je op bepaalde momenten je zus mist en haar om je heen wilt hebben.
Aan de andere kant, zij heeft natuurlijk niet voor niets gebroken met haar familie. Vanuit jouw kant snap ik dat je haar weer wilt zien, om te horen hoe het gaat. Maar vanuit haar kant snap ik ook dat ze daar gewoon geen behoefte aan zou kunnen hebben en ik vind ook eigenlijk dat zij degene moet zijn die contact zoekt, zij is immers diegene die gebroken heeft en daarmee dus heeft aangegeven geen contact te willen.
En dat moet je, hoe moeilijk het ook is, respecteren. Vind ik.

Ayasha schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat als je zus zoveel moeite doet om niet gevonden te worden (wat in deze moderne tijd een aardige klus is.) dat het dan duidelijk zou moeten zijn dat ze idd geen contact wil. En dat je dat hebt te respecteren.

Ayasha schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat als je zus zoveel moeite doet om niet gevonden te worden (wat in deze moderne tijd een aardige klus is.) dat het dan duidelijk zou moeten zijn dat ze idd geen contact wil. En dat je dat hebt te respecteren.