Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moet ze nog krijgen...

Een knuffelbeertje, een kerstboompje met waxinelichtjes, zilveruitjes (yek) en nog meer etenswaren.
SSmonamiSS schreef:Waarom geven jullie je baas ook niet wat? Vind ik wel eerlijker!
Dus het is dat ik het geld goed kan gebruiken en voor een ander bijbaantje te oud ben, anders was ik allang vertrokken.
Kan het woensdag ophalen, paar jaar terug zat er ook nog altijd iets extra bij (schaal, kookboekje, bordspel) .. maar dat is al tijd terug dus zal nu ook wel weer niet zijn.SSmonamiSS schreef:Lynn_Nikita schreef:omdat je je het hele jaar inzet voor zijn bedrijf en hij ook weer aftrek krijgt op zijn kerstpakketten, waarom hem ook wat open?
Je krijgt toch gewoon betaald voor het werk wat je doet!?
Nee ik vertik het om mijn baas wat te geven. Hij hóeft ook geen kerstpakketten te geven, dat is zijn eigen keuze.
idinn schreef:SSmonamiSS schreef:Waarom geven jullie je baas ook niet wat? Vind ik wel eerlijker!
Omdat dat een ongelofelijke ****** is die enkel meer geld wil hebben op zijn bankrekening en het niet boeit wat er in elke winkel gebeurdDus het is dat ik het geld goed kan gebruiken en voor een ander bijbaantje te oud ben, anders was ik allang vertrokken.
Maar ook later met een echte baan geloof ik niet dat ik de baas een kerstpakket ga geven. Als bedankje dat ik er mag werken? Op zich wel een logica hoor, maar dat is toch beetje de omgekeerde wereld. Net als dat mensen met uit eten gaan wel fooi geven, maar als ze in de supermarkt/bij slager/bakker whatever met een mega bestelling worden geholpen dat vanzelfsprekend vinden en geen fooi geven.
Ook hier is het standaard een pakket met meestal nutteloos eten (zelfs voor mij die niet meer thuis woont). Zo lekker makkelijk en goedkoop uit de winkelschappen geplukt. Vaak ook producten die niet goed verkopenKan het woensdag ophalen, paar jaar terug zat er ook nog altijd iets extra bij (schaal, kookboekje, bordspel) .. maar dat is al tijd terug dus zal nu ook wel weer niet zijn.
Je kan qua kerstpakket en bijbaan beste bij de Ikea werken denk ik. Mijn broer heeft echt bizarre pakketten gehad (Ipod, DVD speler, broodbakmachine etc. .. ene jaar iets groots, jaar erop iets kleiners).