.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:03

Ik krijg dit jaar een cadeaubon. Afgelopen 2 jaar wel een kerstpakket gehad, maar zaten vaak dingen bij waar ik (en veel collega's met mij) niks mee deden. Werk bij de Albert Heijn dus allemaal Ahold (AH/Etos/Gall & Gall) producten. Dit jaar kiezen ze daarom maar voor een cadeaubon die we volgende week krijgen. Op zich wel jammer, vind het uitpakken altijd wel leuk. Hopelijk krijgt m'n vader er nog een :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: Het kerstpakket 2013; wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:14

Ik heb 2 bazen dus krijg er 2. Meestal een eetpakket met wat rommel spulletjes. := Moet ze nog krijgen...

Maar ze stoppen er van die rare etenswaren in dat ik meestal de helft al weggeef...wat moet ik met bananenchips? :+

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:19

opeten Marlies :+

ik zelf krijg geen kerstpaketten maar mijn broer had er al wel een. met chips, chocola, cake mix en nog meer eten :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:19

Nee, want ik lust die dingen niet. :P

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:20

Dan word het moeilijk :')
Cadeau geven? :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Ja, ik geef dus meestal de helft van het pakket weg. :')

Peuk

Ik ben benieuwd of ik er nog een krijg, aangezien ik ontslag heb genomen. :=

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:24

Mijn vriend krijgt er meestal een stuk of 5,van zijn bedrijf zelf, en van de bedrijven die klant zijn bij hun :+
Eerste is al binnen, chips, marshmellows, appelsap :+ Een knuffelbeertje, een kerstboompje met waxinelichtjes, zilveruitjes (yek) en nog meer etenswaren.
Inclusief de mijne nog wel een anatal pakketten te gaan dus haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:24

Toe maar!! 5 nog wel!! :wow:

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:33

Vorig jaar kregen we een wensbon. Vond ik eigenlijk veel leuker dan een kerstpakket.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:38

Ik heb twee werkgevers, dus twee pakketten en meestal ook nog iets vanuit de personeelsvereniging. Ik weet niet hoe het met onze klanten zit, daar zaten we afgelopen week al over te fantaseren.
Vorig jaar een voedselpakket en een bon die we uit konden kiezen (ik had een high tea bongo) en bij mijn andere werkgever (had er toen 3, lol) kreeg ik twee koffiekopjes. Dat was echt treurig...

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:44

ik heb een kerststol gekregen van Stage :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:45

Wij mogen ieder jaar zelf kiezen bij cadeaucarroussel. Ik heb dit jaar weer een luchtje van Bruno Banani uitgekozen.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:47

Ik mag volgende week mn kerstpakket ophalen bij mn stage! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:47

SSmonamiSS schreef:
Waarom geven jullie je baas ook niet wat? Vind ik wel eerlijker!

Omdat dat een ongelofelijke ****** is die enkel meer geld wil hebben op zijn bankrekening en het niet boeit wat er in elke winkel gebeurd 8)7 Dus het is dat ik het geld goed kan gebruiken en voor een ander bijbaantje te oud ben, anders was ik allang vertrokken.

Maar ook later met een echte baan geloof ik niet dat ik de baas een kerstpakket ga geven. Als bedankje dat ik er mag werken? Op zich wel een logica hoor, maar dat is toch beetje de omgekeerde wereld. Net als dat mensen met uit eten gaan wel fooi geven, maar als ze in de supermarkt/bij slager/bakker whatever met een mega bestelling worden geholpen dat vanzelfsprekend vinden en geen fooi geven.

Ook hier is het standaard een pakket met meestal nutteloos eten (zelfs voor mij die niet meer thuis woont). Zo lekker makkelijk en goedkoop uit de winkelschappen geplukt. Vaak ook producten die niet goed verkopen :') Kan het woensdag ophalen, paar jaar terug zat er ook nog altijd iets extra bij (schaal, kookboekje, bordspel) .. maar dat is al tijd terug dus zal nu ook wel weer niet zijn.

Je kan qua kerstpakket en bijbaan beste bij de Ikea werken denk ik. Mijn broer heeft echt bizarre pakketten gehad (Ipod, DVD speler, broodbakmachine etc. .. ene jaar iets groots, jaar erop iets kleiners).

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:52

SSmonamiSS schreef:
Lynn_Nikita schreef:
omdat je je het hele jaar inzet voor zijn bedrijf en hij ook weer aftrek krijgt op zijn kerstpakketten, waarom hem ook wat open?

Je krijgt toch gewoon betaald voor het werk wat je doet!?

Je krijgt inderdaad betaald voor het werk wat je doet, maar de baas gaat er 9 van de 10 keer met de grotere geldbedragen vandoor hoor :+ Nee ik vertik het om mijn baas wat te geven. Hij hóeft ook geen kerstpakketten te geven, dat is zijn eigen keuze.

Ik heb vorig jaar 2 cadeau's gekregen (in dienst van een bedrijf maar contract liep via detachering). Ééntje mocht ik uitzoeken, was een leuk rituals pakket. Daarnaast nog zo'n ouderwetse doos met leuke rommeltjes en eten. We hebben destijds op mijn werk een doos gemaakt met spullen uit ons kerstpakket wat we afstonden aan de voedselbank. :j

Dit jaar moet ik nog krijgen. Nieuwe werkgever dus ik ben benieuwd.
Laatst bijgewerkt door GrumpyCat op 12-12-13 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:53

Ik heb een bon gekregen voor de cadeau carrousel. Ben niet van plan om onze raad van bestuur een pakket te geven maar heb er wel een gemaakt voor mijn veearts.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:55

Ik vermoed dat ik weer een fles wijn van mijn werk ga krijgen.. Dat betekent dus dat mijn ouders een fles wijn krijgen _O-

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 20:01

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:04

idinn schreef:
SSmonamiSS schreef:
Waarom geven jullie je baas ook niet wat? Vind ik wel eerlijker!

Omdat dat een ongelofelijke ****** is die enkel meer geld wil hebben op zijn bankrekening en het niet boeit wat er in elke winkel gebeurd 8)7 Dus het is dat ik het geld goed kan gebruiken en voor een ander bijbaantje te oud ben, anders was ik allang vertrokken.

Maar ook later met een echte baan geloof ik niet dat ik de baas een kerstpakket ga geven. Als bedankje dat ik er mag werken? Op zich wel een logica hoor, maar dat is toch beetje de omgekeerde wereld. Net als dat mensen met uit eten gaan wel fooi geven, maar als ze in de supermarkt/bij slager/bakker whatever met een mega bestelling worden geholpen dat vanzelfsprekend vinden en geen fooi geven.

Ook hier is het standaard een pakket met meestal nutteloos eten (zelfs voor mij die niet meer thuis woont). Zo lekker makkelijk en goedkoop uit de winkelschappen geplukt. Vaak ook producten die niet goed verkopen :') Kan het woensdag ophalen, paar jaar terug zat er ook nog altijd iets extra bij (schaal, kookboekje, bordspel) .. maar dat is al tijd terug dus zal nu ook wel weer niet zijn.

Je kan qua kerstpakket en bijbaan beste bij de Ikea werken denk ik. Mijn broer heeft echt bizarre pakketten gehad (Ipod, DVD speler, broodbakmachine etc. .. ene jaar iets groots, jaar erop iets kleiners).

Ja voortaan mag je toch wel blij zijn dat je nog een baan hebt! En het is toch ook leuk om je baas een kleinigheidje te geven?!(als je hem/haar dan ook aardig vind)

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:06

Ik kreg een vvvbon van 20euro.
Manlief krijgt een echt pakket mer meestal wat je zegt ongezond en we gaan met het bedrijf uiteten dus lekker!!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 20:07

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:15

Ik verwacht niks dit jaar, werk op uitzendbasis, dus van het bedrijf waar ik nu zit krijg ik sowieso niks.
En of dit uitzendbureau wat doet weet ik ook niet, heb er in ieder geval nog niks over gehoord.
Gelukkig krijgt lief er wel een, die zijn altijd wel leuk, een keer een heel stamppot pakket, met stamppot pan een stamper etc.
Vorig jaar mijn baan in december kwijt geraakt, toen kregen we nog net van te voren ons pakket.

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:20

Ik ben zeer benieuwd wat voor pakket ik dit jaar krijg.

Werk bij de Jumbo, dus is sowieso een pakket met veel eten hahaa

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:21

Ik krijg er volgende week eentje op mijn stage! Ik ben zo benieuwd!