Heeft iemand mijn motivatie gezien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Re: Heeft iemand mijn motivatie gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 01:23

Misschien kunnen jullie een nieuwe aanvraag indienen bij MVMZMZM (meldpunt voor mensen zonder motivatie zoeken motivatie) zij kunnen begeleiden bij het vinden van een geschikte motivatie.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 01:25

Iemand mag die van mij wel lenen.. Ik heb zin om aan school te werken maar gewoon niks te doen _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 01:26

Hier, hier! En er hoeft geen lintje om *D Kan alleen niet verzekeren dat hij/zij niet verwaarloosd wordt...

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 01:34

Yep, herkenbaar! De universiteit heeft dit jaar besloten om nog een week vakantie te schrappen dit jaar, joepie -O-. Ik heb nu dus kerstvakantie, 1 weekje in april en zomervakantie. Allemaal prima op zich, het zijn best een aantal weken, maar van begin september tot eind december aan een stuk door werken is mijn motivatie niet zo'n fan van. Die is dus alvast op vakantie gegaan naar Spanje :(

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 01:37

Mijn motivatie is volgens mij ook ook reis.
Maar ik denk als zijn maatje tijdnood er is, dat ie dan wel weer terugkomt!

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 01:41

Ohja, die laat dan alle alarmbellen wel afgaan inderdaad :D Er zijn hier geen deadlines meer tot de kerstvakantie dus ik vrees dat ie lekker met z'n billen op het strand blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:15

ik moet wel ontzettend lachen van al jullie reacties hahah _/-\o_ toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben die er af en toe zo over denkt, laten we maar hopen dat onze motivatie na de vakantie allemaal terug is!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:30

Lara_Silver schreef:
Het moment dat je na enkele jaren eindelijk je papiertje met een goed cijfer in ontvangst mag nemen, en je realiseert dat die uren die je vervloekt hebt toch best nuttig waren, is dat echt een heel fijn gevoel kan ik jullie verzekeren. ;)

En dan rol je een maand na afstuderen een k*tjob in en denk je 'he, is dit het nu?'. Sorry, even een zwarte noot van mijn kant, maar in deze situatie zit ik nu.
Mijn motivatie is ook beetje bij beetje aan het afzwakken. Ik weet eigenlijk niet hoe je die terug zou krijgen. Blijven kijken naar de toekomst waarschijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:44

ja, vooruit blijven kijken is toch het beste... maar dan moet je wel iets hebben om naar uit te kijken :')