mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IrishCold

Re: mannen problemen (ja alweer zo,n topic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:41

Je bent pas 24! Ik zal je zeggen, mijn vriend is dit jaar 26 geworden en ik ben zijn eerste echte serieuze relatie. Alleen maar ongeluk gehad in de liefde.

Eens met Storm

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:46

Alvast niet eenzaam gaan voelen,
Het is misschien niet precies met kerst,
Maar de 28e kom ik langs om toch een beetje kerst te vieren.

En ik hoop dat je je op de zaterdagen niet te eenzaam voelt als ik er ben :=

Over het mannenprobleem:
Het nadeel van daten is vaak dat je niet krijgt wat je verwacht. Ik heb 2 goeie vrienden die 23/24 zijn en die ook nog steeds vrijgezel zijn.
Overigens hebben ze daar geen probleem mee en wachten ze gewoon op de ware.
Wie weet is dat ook beter voor jou.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:02

ik ken je gevoel. Ik ben kerels ook vaak snel zat. Er komt altijd wel iets wat me mateloos irriteert, wat bij mij vooral het probleem is dat ik vaak begin met daten als ik mateloos veel aandacht nodig heb. Ik keur ze dan eigenlijk te snel goed. Als ik dan genoeg aandacht heb gehad ben ik ze zat en kunnen ze niets meer goed doen. Helemaal de lieve jongens irriteren mij na ongeveer een maand mateloos. Zo iemand die elke dag wil skypen. in het begin vind ik dat heerlijk, op den duur denk ik mens, laat me met rust joh. Ik kan me heel moeilijk aan mensen hechten, ik weet niet waar dat vandaan komt.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:13

deviltjh schreef:
Ik heb 2 goeie vrienden die 23/24 zijn en die ook nog steeds vrijgezel zijn.
Overigens hebben ze daar geen probleem mee en wachten ze gewoon op de ware.

Ook nog steeds? Wachten?

Ik begin me oud te voelen! En ik krijg het idee dat ik moet gaan zitten wachten.

TS het is heel vervelend dat je je zo voelt, maar je bent nog hartstikke jong >;) Geniet van de dingen die je hebt en de dingen die je (kunt) doen & leef je uit zolang het nog kan! Begin 20 hoort toch een feestje te zijn?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:15

Je kunt trouwens je alleen zitten met de kerst ook gebruiken om wat positiefs te gaan doen. Zijn er geen vrijwilligersvereningingen die hulp kunnen gebruiken? Of bij de kerstmaaltijd in een lokaal bejaardentehuis?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:17

Daar bedoel ik niets verkeerds mee hoor,
ik vind het juist goed van ze dat ze niet denken dat ze NU een vriendin "moeten" hebben.

Ik vind dan ook dat je op deze leeftijd niet moet haasten om maar een vriend te hebben,
gewoon rustig aan doen en lekker kijken tot de juiste voorbij komt :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:25

Imo geeft de woordkeus wel een bepaalde mindset aan... Juist op deze leeftijd denk ik dat het heerlijk is om van je vrijheid te genieten & kansen met beide handen aan te pakken omdat je met (bijna) niemand rekening hoeft te houden?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:26

Sorry dan voor de 'verkeerde' woordkeus
Het is absoluut niet mijn bedoeling om het zo te brengen hoor!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:30

PocoGaucha schreef:
ik ken je gevoel. Ik ben kerels ook vaak snel zat. Er komt altijd wel iets wat me mateloos irriteert, wat bij mij vooral het probleem is dat ik vaak begin met daten als ik mateloos veel aandacht nodig heb. Ik keur ze dan eigenlijk te snel goed. Als ik dan genoeg aandacht heb gehad ben ik ze zat en kunnen ze niets meer goed doen. Helemaal de lieve jongens irriteren mij na ongeveer een maand mateloos. Zo iemand die elke dag wil skypen. in het begin vind ik dat heerlijk, op den duur denk ik mens, laat me met rust joh. Ik kan me heel moeilijk aan mensen hechten, ik weet niet waar dat vandaan komt.

Precies dat!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 23:34

nou ik ben ook weer terug van een dagje werken,

ik moet zeggen dat ik helemaal niet veel van een kerel verlang,het probleem zit het erin dat ik tegenstrijdige emoties heb.
de klik is er in eerste instantie wel maar op het moment dat het erop aankomt dat er vastigheid komt (wat ik wel graag wil) word ik bang,begin ik te twijfelen en is de klik gewoon ineens weg.
dat moment denk ik ook'' ik date gewoon niet meer en dan kom ik vanzelf de juiste tegen'' en vaak is dat ook wel zo maar dan begint het weer opnieuw.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:28

Hoe cliché ook.. je komt vanzelf de ware tegen!
Ik was 25 en heb er voor genoten van mn vrije leven. Natuurlijk ook momenten dat ik baalde en samen wilde zijn maarja alleen maar flaporen :+
Sterker nog:ik was aan het daten, ging op vakantie en wers daar verliefd (hij was ook op vakantie) en nu zijn we verloofd en krijgen een kleine.
date, bedenk of t iets is maar verwacht er niet teveel van en geniet vooral!