Leuke stagair Engels kent vriend van mij.. (Soort van)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:11

Is toch van haar leeftijd? hij is maar een jaar ouder ;)

Celiien

Re: Leuke stagair Engels kent vriend van mij.. (Soort van)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:18

Ooo serieus :') dacht dat het een andere leeftijdscategorie was :')

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:45

Leraren zijn ook maar mensen ;) ik sta zo nu en dan ook voor een groep studenten waarvan 10% ouder is dan ik. Dat geeft weleens grappige situaties en neem maar van mij aan dat de fb van jouw docent wel vaker door nieuwsgierige Aagjes gecheckt wordt. Hoe je daar mee omgaat is aan jou en als je tijdens de lessen alleen nog maar daar aan denkt heb je daar echt alleen jezelf mee, dus laat het lekker voor wat het is en maak er vooral niet zo'n punt van zou ik zeggen :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:55

Cayenne, mwoehaha _O-

Meid, maak je njet druk!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:02

Cayenne :oo

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:13

:') ts ik dacht dat je 14 was maar dat am weer niet door dat jaar leeftijdsverschil.

Stel je niet zo aan en ga je best doen voor je opleiding. Vind niets zo erg als die meiden die massaal achter een laraar aangaan. Alsof je daarop zit te wachten.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 11:14

Ik maak me nergens druk om hoor. En blaas helemaal niets op. Ik ontdek iets waar ik op dat moment even van schrik. Tuurlijk snap ik dan docenten ook een leven hebben, en ook jonge stagiaires. So? Betekend dat dat ik geen topic kan openen over mijn 'ontdekking' dat ik even van me af wou schrijven? :+
Ik blaas niets op, dit keer niet :+ maak heel simpel een topic aan (in een beetje een opwelling) waarin duidelijk staat dat ik het gewoon even kwijt wou.
Jammer van de negatieve reacties, de grapjes vind ik dan wel weer heel leuk. :)

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:42

Ik ben even snel gaan kijken op welke school je zit, maar mijn medestudenten komen niet in jouw regio -O-
Ts, op de opleiding wordt er op gehamerd geen persoonlijk contact te hebben met leerlingen, dus ga er maar uit dat je stagiair er nooit achter zal komen dat jullie een gemeenschappelijke vriend hebben.

Mijn leerlingen zijn altijd zo verbaasd als ze me in de supermarkt tegen komen... Ik moet ook eten ja!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 14:50

Ooh nee ik neem ook zeker geen persoonlijk contact op hoor. Was gewoon nieuwsgierig, verveelde me en was wat aan het rommelen op Facebook :+

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:51

Anne. schreef:
Heul stiekem dan wel, Jolliegirl! :j

Ook leraren en leraren in opleiding hebben écht een leven naast het werk dat ze doen, dus ook zij gaan uit, hebben stapmaatjes en doen soms dingen die ook échte mensen doen. Dat is ook een van de redenen dat heul veul docenten en stagiaires ervoor kiezen werk en prive strikt gescheiden te houden. Als de bewuste Engels-stagiair snugger genoeg is, zal ook hij hiervoor kiezen. Verheug je dus maar niet teveel op wat jij denkt dat er komen gaat ;)

Whuuuut anne, hebben jullie docenten ook daadwerkelijk een leven naast school? :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 14:54

Ik heb geen leven naast school hoor :+
Doe niks met paarden, teken niet, ga niet naar buiten, eet niet..... :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 09:07

LoveUggs schreef:
Zal wel erg zijn, kom ik daar, kom ik die vriend tegen... := oeps haha. Toevallig kreeg ik daar laatst bericht van of ik het leuk vond wat te gaan doen... :')

Meer dat je geen crush moet krijgen aangezien het verboden is voor hem om erop in te gaan.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:30

Een crush op iemand krijgen is niet echt een rationele beslissing.

Ts, dat je op iemand misschien valt, is normaal en op zich niet verboden. En het waait gelukkig ook over.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:42

Tieneke schreef:
Een crush op iemand krijgen is niet echt een rationele beslissing.

Ts, dat je op iemand misschien valt, is normaal en op zich niet verboden. En het waait gelukkig ook over.

Hoe en hoe volwassen je ermee omgaat wel.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:46

Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat TS hier van schrikt. Zo kwam ik eens in de kroeg onze stagair/docent tegen. Moet zeggen dat het vrij awkward was, want ik was best een beetje boel aangeschoten. En dan op maandag dus proberen je kop in de plooi te houden... Hopeloos gefaald...
Daarna kwamen we hem nog wel vaker tegen in de kroeg, en de verhouding docent/student raakte wel een beetje zoek. We werden meer vrienden/kenissen, en dat is onhandig als hij je op je donder moet geven omdat je je huiswerk niet gedaan hebt. Of je krijgt een 4 terug voor een toets....
Gelukkig duurde dat maar een paar maand en toen was ie foetsie.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:47

Haha, laat ik het zo zeggen;
Het is een leuke jongen om te zien! :j
Gedraagt zich alleen wat apart, en hij komt van ver :+ Dus leuk om naar te kijken, meer niet hoor haha

Edit; op mijn vorige school was trouwens een docent (heel stuk ouder!!) die de grens tussen leraar en leerling niet zag hoor... Als we dan met gym moesten hockeyen en het ging niet goed, ging hij rustig met zijn kruis tegen je achterste aan staan om je te 'helpen'. Of met ringzwaaien 'perongelijk' onder je heupen vast pakken. Stond je als meisje zijnde voorover met het sporten schaamde hij zich niet om ff je shirtje in te kijken... Op een gegeven moment gebeurde het zo vaak dat een jongen uit mijn klas hem aanvloog, omdat hij wel op een heel aparte manier de vriendin van die jongen hielp... Toen is er ook politie geweest, naar mijn idee word je dan om een verkeerde reden gymdocent, en dat heeft hij geweten ook, de viespeuk.. Mijn broertje zit er nu op school, en helaas kan ik jullie vertellen dat hij er nog steeds werkt.. En dat na 3x politie wegens 'pedofiele acties'.. (Hoe noem je dat?)