cass1991 schreef:verootjoo schreef:
Je kan ook O&N vieren zonder alcohol
was een reactie op eileen_
Ah ok.
sorry niet gezien. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Dit jaar ben ik voor de eerste keer de sjaak om op te komen draven met oud en nieuw, de mensjes moeten immers ook op nieuwjaarsdag worden geholpen.
Ik moet op nieuwjaarsdag om 6.45 beginnen. Hoe pak ik dit het beste aan om toch nog een beetje oud en nieuw te vieren?
Hoe hebben de bokkers dit aangepakt? Zijn jullie vanuit het werk wezen slapen tot een uur of 10 en daarna de hele nacht doorgehaald met het beste vriendje Red en Bull?
AdnerB schreef:vergeef jij het jezelf als het wel fout gaat en een oudere de dupe word van jou nachtelijke feestje?
Ceriadwen schreef:AdnerB schreef:vergeef jij het jezelf als het wel fout gaat en een oudere de dupe word van jou nachtelijke feestje?
Sterker nog, vergeeft de kwaliteitsmanager het jou en als het echt fout afloopt vergeeft de inspecteur van volksgezondheid jou?
Alle ongelukken (zelfs bijna ongelukken) op het werk moeten gemeld worden en de ongelukken met schade worden altijd doorgezet naar de inspectie.
verootjoo schreef:Ceriadwen schreef:Daarom worden zwangere vrouwen en moeders met jonge kinderen ook moeilijk aangenomen
Hier niet hoorwerken bekant alleen vrouwen met jonge kinderen. En daar mag je niet eens iemand op weigeren, en het zijn vaak de enige sollicitanten.

Ik vind het allemaal niet zo belangrijk meer haha

.
).