Annett1990 schreef:Pff wat kinderachtig, hoe oud is ie ? 12?
Als hij toch zo jaloers is op jou, zoekt ie toch lekker zelf een bijrijdpaard of gaat ie op een manege paardrijden?
K zou ook gewoon tegen hem zeggen ja hallo jij gaat ook op stap en doet dit en dat, laat mij dan ook mijn ding hebben.
Kan echt boos worden door zulke claimerige figuurtjes. Na 1,5 maand relatie dit al, voorspelt in mijn ogen niet veel goeds..
Wat je er verder mee doet is aan jou.. Succes, wat een poedersuiker situatie..
Vind deze reactie ook weer een tikkeltje overdreven..
Maar van jou derde zin heb je gelijk, hij heeft de afgelopen drie weken minimaal 1 keer per week een feestje gehad, ik krijg dan midden in de nacht appjes over hoe leuk ze het wel niet hebben, hoe dronken hij wel niet is ed. Vind het oprecht leuk voor hem dat hij plezier heeft, maar ik verwacht dan dat hij mij ook wel iets kan gunnen.
Ik ben helemaal geen type dat uitgaat, dus daar hoeft hij niet bang voor te zijn, maar die paar uurtjes in de week die ik aan mijn bijrijdpaard wil besteden zijn hem gewoon teveel.
simpel, als ik iets wil wat invloed heeft op het samenzijn van ons, dus iets wat veel tijd of geld gaat kosten vraag ik aan hem wat ie daarvan vind. Is het oké dan is het oké. Is het niet oké dan gaan we praten en sluiten een compromis. Niks zeggen om iemand niet te kwetsen.. Schiet lekker op...