foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:57

oh_oh schreef:
Hihihi sorry maar hier moet ik echt om lachen! 1 jaar en een springtouw! Kijk dat kan je dan wel weer in de kast leggen voor later. Hahaha.

En een paar dagen later (mijn dochter is net na de feestdagen jarig) kreeg ze een skippybal en ondergoed waar ze nu nog niet inpast...

Lauratje_88

Berichten: 1738
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Antwerpen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:58

Is echt zo typisch als je kat of hond hebt dat mensen dan blijkbaar ook denken dat je graag dingen hebt met een afbeelding van het dier erop.

Lauratje_88

Berichten: 1738
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Antwerpen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:59

Anoeska27 schreef:
oh_oh schreef:
Hihihi sorry maar hier moet ik echt om lachen! 1 jaar en een springtouw! Kijk dat kan je dan wel weer in de kast leggen voor later. Hahaha.

En een paar dagen later (mijn dochter is net na de feestdagen jarig) kreeg ze een skippybal en ondergoed waar ze nu nog niet inpast...

Heel vooruitdenkend

oh_oh

Berichten: 1425
Geregistreerd: 09-05-06
Woonplaats: In het groene hart van Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 00:59

Hahaha!!! Daar gaat iets goed mis!

Dee_Es

Berichten: 3683
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:01

Zo krijg ik elk jaar paardenkalenders. Ik heb helemaal geen behoefte aan een kalender en al helemaal niet aan een kalender met paarden van anderen erop. Had de kalenders (jaja 1 van eigen moeder + 1 van schoonmoeder) bij het oud papier gezet. Mijn moeder heeft dat gezien toen ze op visite was, toen maar voorzichtig verteld dat ik echt geen paardenkalenders hoef.
Ergens ben ik nog steeds 12 in haar ogen ofzo. Dit jaar geen Sinterklaas gevierd dus ook geen stomme cadeautjes (het zijn ook altijd van die nutteloze dingen waar je nooit meer naar omkijkt).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:02

Ik vind hem ook echt leuk!! Als ik zoiets krijg zou ik wel blij zijn :)

Ik kreg altijd stomme kaarsjes en prutsels waar je niks aan hebt... Of meisjes knutseldingen wat ik echt niet leuk vond vroeger..

En wat ik nog het ergst vond van sinterklaas was in groep 8... Mijn juf had mijn lootje getrokken, maar die had inplaats van om echt der best te doen en er een surprise van te maken, een doos ingepakt, paar snippers erin en een verbrand gedichtje... Dit was mijn surprise... Vond het zooo stom... Dat de juf niet eens iets meer moeite had gedaan...:(

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:08

Wij doen niet echt aan sinterklaas. Weet wel nog dat ik vorig jaar flink aan het vloeken was, heb altijd haast 's morgens. Vaders had in al zijn goede bedoelingen pepernoten en een chocoladeletter in mijn schoen gestopt. Vaders niet erbij nagedacht dat ik die schoenen 's ochtends vroeg nodig had, kon ik onverwacht in alle haast nog pepernoten uit m'n schoen halen, en nee, ik heb nou niet echt de behoefte om pepernoten te eten die in mijn zweetschoenen hebben gezeten.
Heb t ook niet aan m'n paps durven vertellen dat ik daardoor te laat was, én dat ik de pepernoten in de prullenbak heb gemikt, want hij bedoelt het zo goed.

kiki1976

Berichten: 16934
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:11

Heb ik eens gehad, oma van mijn man kwam op visite en nam een afschuwlijk lelijk nep boektje mee met houten stokken erin. Niet om aan te zien. Maar wat waren wij blij met onze pup die een keer heel erg stout was (lees stond stiekem op de eettafel dat ding te slopen hahaha).
Mooi daar waren we ook weer vanaf.

Krijg ik later dat ding ook van m'n schoonmoeder -O- Toen buiten neergezet, is zo weg rond deze tijd van het jaar haha

Maartje1990

Berichten: 22290
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:16

Blij dat ik jouw schoonmoeder niet heb hoor hahaha... bah! Wel geinig voor op de toilet.

Ik kreeg vorig jaar een vibrator. Maar die heb ik doodleuk weer bij de suprise de dag erna aan betreffende persoon terug gegeven :') Ik had die persoon namelijk getrokken :Y) Was ik daar ook weer vanaf :D

franka75

Berichten: 11194
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:18

Aiaiai :D

Pauline
Berichten: 12191
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:19

Ach je hebt in ieder geval geen HOME gekregen. :') Of, voor nu XMAS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:20

Hahaha geweldig dit, je brengt het ook wel erg leuk.
Ook heerlijke andere verhalen hier nu al :')

Ik had met Sinterklaas ooit een zorgvuldig lijstje met allerlei nuttige paard-gerelateerde, goedkope, makkelijk te verkrijgen spulletjes opgesteld. Eigenlijk: alles met een paard erop was al goed. Kreeg aan het einde van de avond van die lieve Sint een... koeienklok }:0 Die heb ik echt nooit begrepen toen, hét paardenmeisje van de familie, en dan vol trots een klok met twee koeien erop geven :)) Maaaaar uiteraard dankbaar in ontvangst genomen (en daarna dankbaar in de kast gelegd, misschien dat ik er ooit nog eens iemand anders weer blij mee kan maken :D ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:21

Mogen verjaardagscadeaus ook?
Iets voor mijn pony gevraagd of in ieder geval die hint gegeven omdat ik net begonnen was om hem te beleren en een leuk dekje bijvoorbeeld was leuk geweest.
Ik maak het cadeautje open en wat komt er uit? Mascara en gratis proefmonsters ook in de make-up/dagcrème categorie..
Met de opmerking 'Dit is écht goede mascara.
Leuk! -O- mijn ruin was er erg blij mee..

moonfish13
Berichten: 18260
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:22

Ik moet zeggen dat ik hier nooit onzin gekregen heb, ook niet toen ik jonger was.

Dit jaar hebben we na een aantal jaar geen pakjesavond het weer gevierd.
Iedereen moest voor circa 15 euro kado's kopen voor elk persoon, maar dat is wel duurder uitgepakt bij iedereen. Het ging ook vooral niet om duur en groot, maar voor de leuk.
Daar zijn hints aan te pas gekomen en samenwerking onderling, maar de persoon zelf mocht het niet weten. Dat is super geslaagd!
Ik heb zo gezamenlijk met mijn broertje wat gedaan voor mijn moeder en eigenlijk had iedereen een groot cadeau en wat leuke kleinigheden.
Wel wilden we niet dat er onzin gekocht zou worden dat diegene toch niet zou willen of gebruiken.

Mijn moeder had me al ingefluisterd of ik mijn vader wilde helpen, want hij is er op zijn zachtst gezegd niet goed in en komt dan met niet leuke kado's.
Dat heb ik dus geregeld, idem voor mijn broertje daarmee heb ik samen wat duurders gefixt.
Iedereen is heel blij eigenlijk met zijn kado's, inclusief mams die aangaf vaak minder leuke te standaard kado's kreeg. :j
Hier is het dus heel erg geslaagd na een aantal jaar niets er aan gedaan te hebben. :D
Ik vind die kapstok wel heel leuk hoor, snap dat mensen hem geweldig vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:27

oh_oh schreef:
[ Afbeelding ]

Ja, jullie zien het goed... Een foeilelijke kattenkapstok! Of beter gezegd een foeilelijke Rechts Extremistische kattenkapstok! :')

Heil-o Kitty! Ik denk dat als ik er eentje zou krijgen die in de open haard zou belanden. :')

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:30

Oh my wat een tokkieding _O- Prachtig hahaha

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:34

DarkShines schreef:
Zo krijg ik elk jaar paardenkalenders. Ik heb helemaal geen behoefte aan een kalender en al helemaal niet aan een kalender met paarden van anderen erop. Had de kalenders (jaja 1 van eigen moeder + 1 van schoonmoeder) bij het oud papier gezet. Mijn moeder heeft dat gezien toen ze op visite was, toen maar voorzichtig verteld dat ik echt geen paardenkalenders hoef.
Ergens ben ik nog steeds 12 in haar ogen ofzo. Dit jaar geen Sinterklaas gevierd dus ook geen stomme cadeautjes (het zijn ook altijd van die nutteloze dingen waar je nooit meer naar omkijkt).


Haha dat had ik ook van mijn oma, ik kreeg vorig jaar voor mijn verjaardag de Penny, een vle paardenstickers en een paardendagboek.

=:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:40

Wat een afschuwelijk afzichtelijk ding ts :oo

Ik kreeg van de week van een vriendin een supermooi vogelhuisje. Alleen komen mijn katten nu al eens in de week zeer trots thuis met een al dan niet half gesloopte vogel..Laat staan als ik een vogelhuisje ophang. Dan hoeven ze er alleen nog maar onder te gaan zitten :+
Maar hij is wel erg mooi dus nu staat hij in de woonkamer. Incl nootjes :D

Raineri
Berichten: 6353
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:45

Rechts extremistische kattenkapstok... raap me op aub.

Ja mijn moeder ook, super lief allemaal dus heb dr bedankt enzo want ze is er echt een dag voor weggeweest. Ik voel me al een rotdochter als ik het typ. De schade is een lippenbalsem die bedorven ruikt (hij was handig want hij kon aan mn sleutel bos), een haarknipje die onwijs kitsch is en een heel kitsch spiegeltje voor in mijn tas. Gewoon omdat het kan. Geen van deze dingen gebruik ik. Heb daarentegen wel esn nieuw halstwr (ondanks dat hij HEUL lelijk is met allemaal kleurtjes en paardenfiguurtje) en een longeerzweep. Dus ik klaag niet en had een super avond!

MiReRe
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:54

Oef...ik krijg een flashback van een koekoeksklok...ik was een jaar of 14 toen een oom dat meebracht als cadeautje.

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 01:56

Mmm ooit in een ver verleden, ik wilde graag een cd van The Backstreet Boys en ik kreeg het bandje.. En daar had ik niks aan want dat past niet in een discman..

MiReRe
Berichten: 1237
Geregistreerd: 23-12-11

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 02:16

Als je een vriendje hebt en je geeft een hint dat je een bepaalde parfum lekker vindt....en je krijgt de douchegel. Lief bedoeld, maar toch minder romantisch ofzo. Het is het gewoon nét niet.

moonfish13
Berichten: 18260
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 02:18

MiReRe schreef:
Als je een vriendje hebt en je geeft een hint dat je een bepaalde parfum lekker vindt....en je krijgt de douchegel. Lief bedoeld, maar toch minder romantisch ofzo. Het is het gewoon nét niet.

Vind je dit zelf nou niet gezanik om niets? :o

xHaithi

Berichten: 2080
Geregistreerd: 03-11-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 02:26

Ik was geloof ik rond de 14/15 jaar en kreeg een K3 handdoek cadeau van m'n buurvrouw x) Ik heb hem zelfs nooit open gedaan. Later wel iemand héééél blij mee gemaakt toen ik hem verkocht :) Dat was dan wel weer erg leuk.

Snoraly

Berichten: 780
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Roosendaal

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 03:06

Om de een of andere reden kreeg ik toen ik jonger was altijd veel te grote pyjama's en gezelschapsspellen die een stuk of 2 keer gespeeld werden :')