Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
janderegelaa schreef:Geryon schreef:Dat je zo graag een kind wilt zijn van een vreemdganger...![]()
Zal alle energie die je erin stopt het waard zijn? Ik denk het niet.. Zou inderdaad gewoon de eer aan mezelf houden als ik jou was.
Hoezo graag een kind van een vreemdganger willen zijn? Ze IS het kind van een vreemdganger en dat is niet háár keuze!
Ze heeft alle recht om te weten wat haar roots zijn.
meggiemeg schreef:Ik denk dat je al veel verder bent dan menig persoon die niet weet wie zijn/haar vader of moeder is.
Je vader geeft duidelijk te kennen geen contact te willen. Je hebt het een aantal keren geprobeerd. Het was duidelijker en beter geweest als hij hier heel duidelijk op had gereageerd, maar geen reactie is ook een bevestiging op deze kwestie lijkt mij.
Je kunt het niet afdwingen. Je hebt ook zijn grenzen te respecteren.
Geryon schreef:Op papier.. Erkent..
Tabaluga12 schreef:meggiemeg schreef:Ik denk dat je al veel verder bent dan menig persoon die niet weet wie zijn/haar vader of moeder is.
Je vader geeft duidelijk te kennen geen contact te willen. Je hebt het een aantal keren geprobeerd. Het was duidelijker en beter geweest als hij hier heel duidelijk op had gereageerd, maar geen reactie is ook een bevestiging op deze kwestie lijkt mij.
Je kunt het niet afdwingen. Je hebt ook zijn grenzen te respecteren.
Dat vind ik eigenlijk gek.. Zijn grenzen te respecteren? Hij is haar verwekker dus die grens heeft hij niet te kiezen.

KingYasFenn schreef:ik vind dat je het recht hebt om mee te weten.
wat toen der tijd is gebeurd is al belachelijk dat hij je nu ook nog wegduwt uit angst voor gevolgen in zijn levenssituatie zou niet mogen! Hij heeft dit toen der tijd gedaan en het is zijn vreemdgaan.
hij moet maar eens ophouden met baby spelen en accepteren dat jij zijn kind bent.
Ja, ik zou gaan voor DNA afdwingen en zien dat het zijn pa is.
Maar makkelijker nog zou ik gaan voor een van zijn zonen contacteren en hun om help vragen om jou vader tot zinnen te brengen dat hij wel contact met je opneemt.
Hij heeft kinderen! en hij heeft jou!
hou kan hij nou in godsnaam uit eigen ego zo zwak zijn om jou niet te accepteren als de zijne?
Ja ik maak me boos hierover,
ik haat vreemgangers ENORM. maar nog extremer mensen die dan niet de gevolgen willen inzien en dat wegdrukken.
Ga opzoek naar je pa, ga opzoek naar zijn anderen kinderen en breng die je verhaal maar eens
..
hij pakt je een enorm deel van je leven weg, een deel waar jij recht op hebt!
en als hij het niet wil, moeten mensen soms maar eens voelen hoe het voelt om een stukje uit je leven te missen
de waarheid behoort altijd boven tafel te komen!
van uit jou kant en vanuit zijn kant.. jij weet dit en wordt het zwijgen opgelegd.
onder tussen ben je zo volwassen dat je hem maar eens moet overstappen en moet laten zien waar hij al die tijd over zwijgt!
Mijn vader in Duitsland, mocht dat nog iets uitmaken voor het 1 of ander juridisch iets.
Alleen heeft mijn biologische vader geen vriendin of geen gezin, en ook hij wil van geen contact weten (hoewel hij wel alimentatie betaalt op grond van 'wettelijk vermoeden van vaderschap'). Op den duur zit je gewoon met zo'n kleine sociale kring dat je daar verdrietig van wordt. Mijn professor Familierecht noemde mij een 'bijna-weeskind'...Mindim schreef:In hoeverre kun jij je vader dan dwingen mee te werken? Volgens mij gaat dat helemaal niet.
Heb jij de kant van je vader ook wel eens gehoord van iemand of alleen de kant van je moeder?
Je wilt zijn familie dus toevoegen aan de jouwe, wie zegt dat ze dit willen?

ukkiepuk schreef:meggiemeg schreef:Wie zegt dat hij er blij mee was dat haar moeder zwanger was of überhaupt op de hoogte?
Wij weten maar 1 kant van het verhaal.
Dan had haar vader hem er maar niet in moeten stekenblij of niet, van s.ex kun je zwanger worden, dus dan had hij beter na moeten denken