Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:46

MyLittleLove schreef:
Oh en nog een leuke!

Vriendin van me heeft de eigenschap dat je met d'r kunt praten in d'r slaap. Zo riep ze dat ze op een koe zat (tinker waar ze op zou rijden dag erna) :'). Ik was nog wakker met 2 andere meiden, dus wij gingen even praten:

Wij: 'Zit je erop?'
Zij: 'Jaaaa, hij is wild!'
Wij: 'Sla hem met je zweep!' *hand komt omhoog en valt levenloos weer neer*
Wij: 'Trap 'm met je sporen!' *benen beginnen te trappelen*
Wij: 'Goedzo, ga maar lasso werpen!' oid. toen begon ze te joelen en werd ze wakker :')

Had 't niet meer :')

_O-

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:50

:') Oooo dromen hou maar op!

Er sliep een tijdje geleden een vriendin bij mij. Midden in de nacht begon ik te bleren.....
Ik: We moeten gaan
Zij: Waarheen?
Ik: Dat maakt niet uit, we moeten gewoon gaan!
* 5 seconde stilte *
Ik: Nou kom op, we moeten gaan, gaat uit bed en loop de kamer uit, draai me om en ga weer in bed en zeg: zoooooooooo en ik sliep weer...

Ook heb ik een keer gedroomd dat ik van een berg afrolde (op kamp) en ben toen over degene heen gerold die naast me lag en toen viel ik keihard op de grond....... Nog weken last van mn stuitje gehad hahaha

Ook kan je met mij hele gesprekken voeren. Zo heb ik vannacht nog een kwartier met mn vriend gepraat en de slappe lach gehad??????? Nou ik weet er niks van hahaha. Ook whatsapp ik in mijn slaap en dan staat er zoiets als dit: ksdjfdksfjieowieuri :P :')

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:53

Ik heb ook heel vaak van die rare dingen!
De nacht van zondag op maandag kan ik nooit slapen omdat ik zondag altijd uitslaap, maar maandag vroeg op moet dus zondag ook 'probeer' vroeg te gaan slapen... Maar ik kon dus weer eens niet slapen, en toen ik éindelijk sliep heb ik gedroomd dat ik niet kon slapen. Dus toen ik om 5.12, terwijl m'n wekker een uur later pas ging, wakker werd dacht ik even dat ik helemaal niet had geslapen. Ik ben de hele dag moe geweest omdat ik het gevoel had dat ik niet had geslapen...

En dit weekend ook nog, toen heb ik m'n vriend wakker geslagen :') Ik droomde dat mijn kamer vol met SUPER grote spinnen waren, echt spinnen zo groot als m'n hoofd. En die wou ik dus wegslaan :')
M'n vriend heeft me toen wakker gemaakt, of ik even wou ophouden met slaan en 'GA WEG, GA WEG' roepen....

En zo heb ik nog wel meer van die vreemde dingen... Ik heb ook heel vaak dat mensen of dieren 'veranderen' in m'n dromen. Bijvoorbeeld ik rijd op m'n paard in het bos, en opeens loop ik met de kat ofzo.. Of van die dromen die zó realistisch zijn dat als ik wakker wordt eerst goed moet nadenken of ik nou heb gedroomd of alles echt heb meegemaakt.
Laatst bijgewerkt door sandra1312 op 03-12-13 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:55

Ik droomde dat ik een dressuur proef moest rijden die een lange weg was, door de straten van het dorp waar ik woonde, in mn blote kont. :oo

Anoniem

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:03

Ik droomde dat ik met een vriend (J) en vriendin (I) op vakantie ging, naar Barcelona! We waren op schiphol, ergens heel hoog, en keken neer op de vliegtuigen. Toen ging er een bom af in een van de vliegtuigen buiten (van KLM, mijn dromen zijn gedetailleerd :+ ). Er waren dikke rookwolken, een van de vleugels was er af gevallen. Toen was er ineens een zware stem dat er een aanslag was, en iedereen plat op zijn buik op de grond moest liggen. J en ik gingen beiden meteen liggen, maar I bleef rechtop zitten tot we haar omver trokken.
Daarna lagen we dus daar op de koude, vloer (met lichtgrijze tegels), toen er een van de terroristen aan kwam die aan die lichtgele vuilniszakken uitdeelde (?!), hij gaf er een stapel van aan J, met de opdracht dat hij ze veilig moest bewaren want;'Daar gaat nog om gevochten worden.' Dus J legde ze onder zijn buik.

En toen werd ik wakker, met bonkend hart en klaarwakker van de spanning :+

Laatst droomde ik ook dat ik op vakantie ging met I, naar Den Bosch, met het vliegtuig ( :') ). Maar dat ging uiteindelijk niet door want ze was blut omdat ze teveel dekens voor haar pony had gekocht :')

Ik droom ook wel eens andere dingen dan vakanties en vliegtuigen hoor :+

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:06

ik was aan het onderduiken in de tweede wereldoorlog vanacht :')

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:18

Ik heb wel eens dat ik bijna slaap en dan heb ik het gevoel dat ik meters naar beneden val. Meteen klaarwakker natuurlijk. :+

Ook heb ik wel eens dat ik aan het slapen ben, maar dan "denk" in mijn droom dat ik op moet staan. Vervolgens gaat meestal de wekker.

Ik droom altijd dat ik iets héél stoms doe of zo, of te laat kom voor iets belangrijks, dan ben ik helemaal gestressd. Dan word je wakker en denk je: "yes, het was maar een droom".

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:23

Ik droom regelmatig dat ik zonder schoenen naar school ga :+

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:24

Iris82 schreef:
Ik droomde dat ik een dressuur proef moest rijden die een lange weg was, door de straten van het dorp waar ik woonde, in mn blote kont. :oo

Oh erg, dat heb ik ook vaak, dat ik droom en ineens tot de ontdekking kom dat ik naakt ben. Zal vast wel een betekenis hebben, maar erg genant als je er in je droom achter komt... :')
Ben dan altijd erg opgelucht als ik wakker word. ;)

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:27

Ik droomde toen ik klein was een keer dat een manegepaard dat ik eng vond binnenkwam in m'n huis en me neerschoot met z'n pistool :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:29

Snorretje schreef:
Ik droomde toen ik klein was een keer dat een manegepaard dat ik eng vond binnenkwam in m'n huis en me neerschoot met z'n pistool :')

_/-\o_

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:01

haha wat een dromen zeg. Schiet mij net eentje binnen die ik vannacht heb gedroomd.

Ik heb een fjord van 2,5 jaar en meet nu 138,5. Ik ben zelf 178 dus ben toch echt bang dat hij te klein blijft. Nu is hij geschoren omdat hij jeukte en zweette op stal en dus heeft hij een deken op

Nu heb ik gedroomd dat als je een zware deken op het paard legt over een lange periode (had een canvas deken, vandaar), dat dan de groei word afgeremd en dit dus de reden kan zijn dat mn paard zo klein blijft hahaha :') . Hoe verzin je het...

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:19

Ik lag een keer te slapen, en mijn moeder kwam binnen.
Het schijnt dat ik tegen mijn moeder heb gezegd: 'Lekker he die haring'.
En een gebaar maakte met mijn hand alsof ik haring at _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:20

Snorretje schreef:

Hahahahahahahaha _O- ik kom niet meer bij :))

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 00:02

Snorretje schreef:

Hahahahaha _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 02:15

Hou op, hilarisch allemaal _O-

Iris82 schreef:

Eerste gedachte: dat zit vast niet lekker. :o

Vriend vraagt zich af wat voor een rare mensen er op dit forum zitten _O-

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:12

Ik had een hele rare droom, kijken of ik het nog weet.

Er was een feestje bij ons thuis en mijn ouders waren er niet want die zeiden dat ze zich niet lekker voelden. Dat was echt de grootste onzin want ik wist datze gewoon geen zin hadden, haha. Ineens staat iedereen buiten en ben ik samen met mama (geen idee waar die ineens vandaan kwam) nog binnen. Ik mijn vriendinnen geappt of ze nog terug kwamen. Maar ze appten dat ze naar huis gingen, want ze mochten niet meer naar binnen van de politie. Dus ik door het raam kijken waar de politie was, maar die was er niet.

Toen stond papa inde vrieskou en een hempje op het raam te kloppen, haha! En hij zei dat ie ook niet naar binnen mocht van de politie. Dus ik vroeg waar de politie dan was. Die was in de wijk op zoek naar een fles cola light, hahahaha. Dus ik zei tegen papa dat die niet moest luisteren naar de politie en naar binnen moest komen. Toen was ineens de politie bij ons, zonder cola light. Dus ok vroeg wat die kwamen doen en toen kwamen zo voor vanalles, DNA onderzoek en onderzoek of er fraude werd gepleegd enzo hahaha

Echt heel raar

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 11:13

En de diepere betekenis van dromen over cola light is.... :')

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:15

Haha geen idee, het was ook super duidelijk in m'n droom haha. Heb laatste dagen trouwens niet te veel cola gedronken haha

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:19

Ik lag gisteravond op de bank en er stond transformeren aan... Oersaai dus ik viel in slaap.. Zeg ik ineens jaaaaaa ik wil dat roze vliegtuigje... Toen werd ik dus wel even raar aangekeken hahahah

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:21

Ik heb altijd het idee dat ik naar beneden val in mijn slaap, haha.

Van de week was ook zo stom .. ik droom dat de weker gaat, en ik dan niet goed op de wekker kijk, en ga douchen, aankleden, op de bank zitten, en even tv kijken. Als er dan niks op tv is, denk ik even na en kijk hoe laat het is. 02.30:')

En zo heb ik vaak vreemde dromen, ook laatst dat ik bij me papa sliep, en dat er iemand was vermoord, (de buurman) en dat er alleen nog maar een voet en hand lagen, en overal politiemannetjes liepen, en we de flat in moesten , en we dus langs de hand en voet van de man moesten, en de politie toen begon te zingen Handjes draaien, handjes draaien...

Renee87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:23

ik droom wel vaker heel idioot maar de twee meest bizarre:

-ik heb gedroomd dat al m'n vrienden in teletubbieland woonden

-een keer droomde ik dat het 24 december was. Mijn kerstboom stond al een tijdje maar was weg toen ik thuiskwam van werk. Bleek dat mijn moeder hem naar de kerstbomencursus (hoe ik erop kom..? :+ ) had gebracht. Maar die waren al dicht dus ik kon mijn boompje niet ophalen en mn moeder weigerde te helpen omdat ze die kerstboom maar een vervelend, niet-luisterend kreng vond wat een opvoedcursus nodig had -O-

soms denk ik dat ik toch maar eens hulp moet gaan zoeken :P :')

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:25

ik heb eens gedroomd dat je geld in een stoplicht moet doen anders ging hij niet op groen :') _O-

Char_elle

Ik heb ook een keer om 2 uur snachts zitten ontbijten, omdat ik dacht dat ik naar school moest. Ook niet raar opkijken omdat er alleen maar rare dingen op tv zinn. Baalde wel, want ga van mama super lekkere zelfgemaakte eiersalade meegekregen, maar die heb ik dus snachts opgegeten. Sochtends had ik dus geen eiersalade meer haha

Caitlin_K

Renee87 schreef:
ik droom wel vaker heel idioot maar de twee meest bizarre:

-ik heb gedroomd dat al m'n vrienden in teletubbieland woonden

-een keer droomde ik dat het 24 december was. Mijn kerstboom stond al een tijdje maar was weg toen ik thuiskwam van werk. Bleek dat mijn moeder hem naar de kerstbomencursus (hoe ik erop kom..? :+ ) had gebracht. Maar die waren al dicht dus ik kon mijn boompje niet ophalen en mn moeder weigerde te helpen omdat ze die kerstboom maar een vervelend, niet-luisterend kreng vond wat een opvoedcursus nodig had -O-

soms denk ik dat ik toch maar eens hulp moet gaan zoeken :P :')

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :') :') :') :') :') :') :')