Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:13

iemand. die zegt. dat het moet voeten ver in de beugeld tijdens het springen. en. aan de teugel springen... doet elke springruiter( diegene de woorden.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:22

Oreo schreef:
Mensen die alleen een openingspost lezen en vervolgens een totaal waardeloos antwoord plaatsen. |o

Mensen die je in werkelijkheid kent als gemiddelde ruiter en die zich op bokt profileren als een tweede Anky, inclusief gepikte foto's van accommodaties, en op bokt dan complete fantasieverhalen vertellen over de meest spannende avonturen die ze beleven... Heel triest, vooral als je al redelijk in de 20 bent... Maar ooooh zo vermakelijk. En als toppunt maken ze zich dan druk over al die meelezers in hun posts... Goh, hoe zou dat komen? 8)7

Haha! Alsof je de woorden uit m'n mond haalt!

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:23

Kwanyin schreef:
Die miepen die niet horen wat in hun straatje past in hun topic en daarom maar een huiltopic gaan aanmaken waarbij ze klagen dat alle andere bokkers toch zo gemeen en irritant zijn :D .

whahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha sorry dan nog/alvast

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:26

Bokkers die altijd reageren dat het zadel niet goed ligt, dat het paard van voor tot achter nakeken moet worden en altijd de uitkomst bitloos geven!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:27

veersche schreef:
Als iemand trots een topic aanmaakt en dan helemaal de grond in wordt geboord omdat mensen menen dat ze gelijk hebben.

Als er steeds opnieuw hetzelfde commentaar gegeven wordt.

Als mensen met elkaar ruzie maken terwijl het niks met het topic te maken heeft.

:j dit

muntdrop

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:32

Niet zozeer bokkers maar gewoon mensen in het algemeen die niet kunnen accepteren dat andere mensen een andere mening kunnen hebben dan zijzelf :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:37

CalvinenGino schreef:
Bokkers die altijd reageren dat het zadel niet goed ligt, dat het paard van voor tot achter nakeken moet worden en altijd de uitkomst bitloos geven!

Oh crap, dit ja! En dat je het direct moet doen anders gaat je paard dood etc.

Ook een mooie: mensen die een fototopic over 'hun' jaar openen, die allemaal leuke reacties krijgt op haar 'goeie moment foto's' en die ondertussen ronduit slecht rijdt (dus: credits voor de fotograven!! +:)+ )

En: iemand die je pensionstal VOLLEDIG zwart maakt, op bokt ja, dat alles slecht geregeld is, paard wordt door hun zieker gemaakt bla bla, terwijl de andere 50 paarden bijna TE goed in hun vel zitten door de perfecte verzorging die ze er krijgen. Dat ze klaagden over de slechte sfeer kwam waarschijnlijk door mij, omdat ik haar commentaar over stal kon lezen en het daar dus, licht gezegd, niet mee eens was :Y) }>

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:38

Dat er altijd wel door iemand naar een rede word gezocht om iemand af te kraken.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:39

Als mensen om advies vragen en als het advies niet bevalt het belachelijk vinden en vragen om een slotje.

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:40

Bokkers die in openingstopic plaatsen geen commetaar op mijn houding geven word aan gewerkt.
En dan toch nog commetaar geven. ;)
Dat soort dingen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:40

Mensen die 'typisch Bokt' roepen. :x

Mensen die zeiken op mensen dat ze niet zo moeten zeiken en zelf nog veel onaardiger zijn. :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:41

Iris82 schreef:
Mensen die 'typisch Bokt' roepen. :x

Oja,..die ook. :j :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:41

Dat als er een topic wordt geopend over een (negatief) onderwerp, en je meteen wordt afgeblaft als je mening afwijkt van die ene mening die twintig keer wordt herhaald door verschillende bokkers...

Of mensen die reageren van *ergert zich dood*, *stopt frustratie weg en probeert normaal te reageren*

Ja, van harte gefeliciteerd, als je je zo ergert aan MIJN mening, reageer er dan niet op, je hoeft mij niet te vertellen dat je je ergert hoor!

Edit: Woooops je ergert je en iets irriteert je... sorry!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-12-13 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:43

Oreo schreef:
Mensen die je in werkelijkheid kent als gemiddelde ruiter en die zich op bokt profileren als een tweede Anky, inclusief gepikte foto's van accommodaties, en op bokt dan complete fantasieverhalen vertellen over de meest spannende avonturen die ze beleven... Heel triest, vooral als je al redelijk in de 20 bent... Maar ooooh zo vermakelijk. En als toppunt maken ze zich dan druk over al die meelezers in hun posts... Goh, hoe zou dat komen? 8)7

Echt waar :wow: dat een kind dat nou misschien nog doet omdat die zich in een fantasiewereldje begeeft oke... maar serieus, ook volwassenen? := :') sneu

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:45

- Mensen die niet goed lezen en dus niet goed reageren
- Continue dingen blijven herhalen waardoor er 5 pagina's komen met hetzelfde commentaar

Hoewel ik die 2 dingen niet zozeer alleen op bokt vervelend vind, maar ook op andere fora of soms zelfs in het dagelijks leven.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:46

Als mensen alleen de openingspost lezen en voor de zoveelste keer in het topic hetzelfde antwoord geven. :O
Of de openingspost half lezen en een antwoord geven wat er niks mee te maken heeft.
Mensen die koste wat kost hun mening willen doordrijven, helemaal over 24/7 buiten staan. :+

En nog wel veel meer :')
Al die meisjes die topics maken of ze voor 80 euro in de maand een pony kunnen houden etc
Alle antwoorden van 'vind ik leuk, +1'
Een openingspost met veel taalfouten, dan neem ik het meteen al niet meer serieus.
Alle topics van verwende tienermeisjes die setjes en glitters sparen en de pony zelf vergeten.
Als je zelf een topic maakt met een vraag, ongeveer 10% van de antwoorden iets is waar je wat aan hebt en 90% je meteen kan vergeten.

Maar het blijft leuk om soms even op bokt te kijken, al is het alleen maar om je te verbazen wat andere mensen doen of hoe ze met hun paarden omgaan. :D

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:48

veersche schreef:
Als iemand trots een topic aanmaakt en dan helemaal de grond in wordt geboord omdat mensen menen dat ze gelijk hebben.

Als er steeds opnieuw hetzelfde commentaar gegeven wordt.

Als mensen met elkaar ruzie maken terwijl het niks met het topic te maken heeft.

Oreo schreef:
Mensen die alleen een openingspost lezen en vervolgens een totaal waardeloos antwoord plaatsen. |o

Mee eens. :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:53

lieveli schreef:
Mensen die graag de negatieve kant van bokt willen belichten. Je hoeft hier niet te zijn hoor, je mag ook weggaan :)

Ja! Dat! Mijn hemel, wat een geblaat soms, 'vroeger was alles beter' van heb ik jou daar.

En van die topics van, noem maar wat, iemand met een medisch probleem. Nog voor het topic op pagina 2 komt is de afspraak met de DA al gemaakt, en alle posters leven mee want het blijkt allemaal veel erger dan verwacht. En dan komt op pagina 20 nog even iemand vertellen dat ze ECHT de DA moet bellen hoor! Ik snap wel dat je geen 20 pagina's door wilt spitten, maar lees in elk geval de laatste 2 pagina's ofzo. Of reageer helemaal niet.

Oh ja en mensen die niet de moeite nemen een beetje te leren spellen... Kom op zeg, ik maak ook wel eens een dt foutje, maar soms ben ik er heilig van overtuigd dat iemand gewoon niet de moeite neemt om fatsoenlijk te spellen. Blegh.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:54

1.mensen die zich in de openingspost al verdedigen op de manier van rijden/houding/tuig ( omdat ze bang zijn voor de reacties, en dat is dus waar ik me aan erger, dat er altijd ontzettend fel gereageerd word, daarom plaats ik dus ook nooit rijfoto's, zit op een forum en op les om bij te leren, niet om zelfvertrouwen weggetrapt te zien worden..
2. bokkers die een paard verkopen op de bokt markt als gezond, waar op bokt zelf een heel ander verhaal over te vinden is, zelfs recente berichten.
3. bokkers die reageren op een advertentie die allang gesloten is ( vindbaar via google op bepaalde trefwoorden)
4. andermans manier van paarden houden afkraken, het lijkt nooit goed te zijn..
5. de bitloos/boomloos topics met hun eeuwige welles nietes discussies
6. alle tips in de wind slaan want dat kan niet bij hun paard blabla...
7. topics aanmaken die nergens op slaan, of waar er al 1000 van zijn ( bv kun je nog meer doen dan rijden met een paard...)
8. alleen openingspost lezen en als paard allang behandeld is nog een tip geven wat er gebeuren moet...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:58

Mensen die zich al volledig in willen dekken bij de openingspost en mensen die zeggen op een discussieforum dat ze geen discussie willen, maar wel hun mening verkondigen :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:02

Mensen die geen AN praten en een verhaal willen formuleren waar men geen zak van verstaat... steek het dan maar op je dyslexie. Maar ik geloof wel dat we allemaal weten dat er punten, komma's en hoofdletters bestaan :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:08

xTitanic schreef:
Mensen die geen AN praten en een verhaal willen formuleren waar men geen zak van verstaat... steek het dan maar op je dyslexie. Maar ik geloof wel dat we allemaal weten dat er punten, komma's en hoofdletters bestaan :)

Mensen die dyslexie faken zijn inderdaad heel vervelend. Als echte dyslect kan ik die mensen soms persoonlijk wel wurgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:08

Als je wordt afgerekend op hoelang je al of pas rijdt. Ik rij nu 4 jaar, en voor die 4 jaar rij ik toch al behoorlijk goed (wat ik best mag zeggen van mezelf, anderen vinden het ook).

Als er neer wordt gekeken op manegeruiters, er wordt vaak gedaan alsof iedere manegeruiter niet kan rijden, en elk paard wat ze onder hun kont krijgen verkloten. Hallo, er zijn er ook bij die wel normaal op een knol kunnen zitten! :j

Als je foto's van het rijden plaatst en om vriendelijke tips vraagt, en je volledig door één iemand de grond in wordt geboord op basis van een paar foto's, dat je aan het dier loopt te trekken. En dat terwijl de rest het wel gewoon goed vind gaan, en handige tips geeft.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:09

xTitanic schreef:

Ik denk ook dat er onderhand wel een correlatie te vinden moet zijn tussen dyslexie en paardrijden... Zoveel mensen dat hier op Bokt 'dyslectisch' zijn!
Volgens mij in een groot deel van de gevallen gewoon 'ik kan niet spellen' (zich niet realiserende dat dáár dat boek Nederlands voor bedoeld is, dat al jaren ligt te verstoffen op de boekenplank :) )

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:12

schoot er nog 1 te binnen, paard dat ligt te kreperen van de koliek, en dan op bokt vragen wat ze moeten doen... vaak met deze reactie: ja vraag het eerst hier want het is zaterdag dus dierenarts is duur....
zie die vaak voorbij komen, ook bij wonden, en zag er gister 1 van een paard dat bijna stikte in haar eigen slijm na inspanning.. wat moet ik doen... wat denk je???