Kerstcadeau's voor mannen... elke jaar weer hetzelfde drama

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 16:19

Gelukkig schrijven wij allemaal lijstjes thuis en anders vallen er wel genoeg hints :D
Voor mij man heb ik als kerstcadeau het Seizoen 8 van Zone Stad gekocht. Alle andere dvd boxen staan hier al dus dat was altijd een makkelijk cadeau. Jammer dat Zone Stad waarschijnlijk niet meer verder gaat. Ook nog een dvd box van Jason Statham.

Voor ons 4 jaar samen (we gingen eigenlijk geen cadeautjes doen :Y) ) heb ik de dvd Zot van A gekocht. De titel brengt de boodschap wel over :D

Voor mijn schoonbroer had ik een lijstje gekregen en die krijgt een bon van een goed restaurant hier in de buurt en 2 filmtickets voor een film naar keuze bij de bioscoop.

Mijn vader krijgt voor zijn verjaardag volgende maand Game of Thrones seizoen 2.

Het helpt dat ik nogal filmfreaken heb in de familie :D (Ben ik zelf ook...)

original

Re: Kerstcadeau's voor mannen... elke jaar weer hetzelfde drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 16:49

Ik vind praktische cadeau's altijd leuk
- portemonnee
- riem
- boxer
- luchtje
- shirt/ jasje
- uitjes

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 16:52

hier gewoon standaart zo een luchtje en shampoo in zo een doosje gekocht bij de etos ga niet moeilijk doen daar in...moest wat halen voor me schoon broer nou ik wist echt niks dus maar luchtje gekocht

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 16:52

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:11

Mijn vriend heeft voorgaande jaren o.a. tickets gekregen voor een cabaret voorstelling, een leren riem, een Chasin trui, Bjorn Borg boxers, een weekendje weg, een off-road training (via vakantieveilingen bijv.), paintballen op het strand (via vakantieveilingen voor €1,-), abonnement op een tijdschrift, lunch- en/of dinerbon, bioscoopbon, Bol.com bon (mijn vriend studeert nog, dus daar koopt hij dan schoolboeken voor), massage bij Welness centrum, helikoptervlucht, luchtballonvaart, etc. Dit jaar krijgt hij van die 'bouwvak uggs'. Dat zijn van die leren werklaarzen die hij graag wil hebben.

Ik hoop dat je wat ideeën krijgt! :)

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:23

original schreef:
Ik vind praktische cadeau's altijd leuk
- portemonnee
- riem
- boxer
- luchtje
- shirt/ jasje
- uitjes

:') mijn gedachten waren heel even 'uitjes? waarom zou je uien willen :? '

De brit aftershave van Burberry is trouwens ook eeecht een aanrader!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:26

ik geef de mijne een halve puppy :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:10

Mijn vriend is met kerst jarig :7. Ben druk denkende en zoekende naar een leuk cadeau.
Hij wil graag een trui en een horloge maar ik vind het daarnaast ook leuk om iets met een knipoog te geven :').
Vind een tijdschriftenabonnement of tickets voor een voorstelling/concert ook wel leuk om te geven trouwens.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:12

Mijn stiefvader heeft net van sinterklaas een horloge gekregen die die al heel lang wou, dus misschien sieraad of iets dergelijks? Gewoon geur/douchepakket?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:14

Ik heb op vakantieveilingen 2 uur skiën in Den Haag gewonnen en ben nu aan het bieden op een slipcursus :D
Toch nog wat leuks bedacht :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:19

Ik heb voor mijn vader dit jaar een basketbal outfit van Miami Heat besteld. Hij heeft jarenlang op hoog niveau gespeeld en ik zit nu in the U.S. dus heb daar iets voor hem besteld. Verder neem ik 'n pet mee van de school waar ik studeer.

Voor m'n zwager neem ik een pet mee (ook van 'n basketbal team) en verder moet ik voor hem nog op zoek naar iets kleins.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:20

Hoef zelf gelukkig niks te bedenken maar misschien iets leuks voor een man: een fles port en een kaasplankje:) pas gegeven aan schoonzus en haar vriend en die konden het wel waarderen!:)

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:56

Help? Wat te geven aan mijn stiefbroer van 16 ?

Waarom zijn mannen zo lastig :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:19

Broers krijgen allemaal een T-shirt, ik ken hun smaak gelukkig goed. En papa een sjaal. Vind de mannen in de familie makkelijker dan de vrouwen :=

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:26

MarxBob schreef:
Wat een gaaf idee, al durf ik het zelf niet aan haha, mijn vriend heeft nog niet eens rijbewijs dus laat staan als ik in vliegtuig zou moeten :') _O-

Dan laat je hem eruit springen ~~}>

Niet goedkoop, maar als je sinterkerstennieuwverjaardag viert kan het misschien.

Maar ik moet toegeven dat ik het ook lastig vind om dingen te verzinnen, vaak komt m'n vrouw met leukere dingen dan ik had kunnen bedenken :o

Voor iemand die alles al heeft meestal dingen die op gaan. Tijdschrift (onverwachte titel), snoep, snacks, drank (10 verschillende soorten sap oid) enz.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:27

Ik heb voor mijn vader (en moeder) een philips living colour micro. :)

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:42

ik doe dit jaar (denk ik) voor mijn vriend een zippo aansteker,
laten graveren met een foto van ons, en M <3 L in sierletters en een echt hartje ;)

!!! vinden jullie dit een leuk cadeau?! zouden jullie vriendjes/mannen dit leuk vinden ?

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 14:42

Rubber_Duck schreef:
Ik heb op vakantieveilingen 2 uur skiën in Den Haag gewonnen en ben nu aan het bieden op een slipcursus :D
Toch nog wat leuks bedacht :)

Haha die heb ik ook een week geleden gehaald wanneer gaan jullie?

Moet je reserveren toch?

Wat een leuke ideeën verder haha als ik komende jaren niets meer weet dan kan ik hier gewoon ideeën vinden voor 3 jaar ofzo haha!

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 14:52

Aan mijn vader en vriend vind ik het leuk om zelfgemaakte dingen te geven. Heb aan beiden een keer een schilderij cadeau gedaan en daar waren ze erg blij mee. Verder probeer ik vaak op te letten wat ze de rest van het jaar zeggen te willen hebben, werkt heel goed! Maar het grote gevaar is natuurlijk dat ze het dan vervolgens voor zichzelf gaan kopen -O-

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:21

X_Linz_X schreef:
laten graveren met een foto van ons, en M <3 L in sierletters en een echt hartje ;)

!!! vinden jullie dit een leuk cadeau?! zouden jullie vriendjes/mannen dit leuk vinden ?

O toppie! Deze ga ik onthouden! Ik heb ook een vent die alles (binnen mijn budget) al heeft haha.

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 13:22

Wat halen jullie vaak voor je schoonvaders?

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 13:32

De mijne leest graag, dus boeken.
Nu heb ik wel hulp van vriendlief en zijn broer over wat dan te kopen qua genre.
Of van die cartoonboekjes, met verzamelingen korte cartoons (die bijvoorbeeld in de krant staan). Die verzamelt hij, dus kijk ik het bezoek ervoor altijd welke jaartallen missen.

Van die 'doedingen' vallen ook altijd goed, bonnen voor weekendje weg, karten, noem maar op...

En verder doen whiskey, bierpakketten en chocola (echt!) het ook goed hoor.
Afgezaagd maar sommige mannen krijgen er geen genoeg van en blijven jaar na jaar oprecht blij met zoiets *\o/*

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 13:35

X_Linz_X schreef:

Ik heb ooit een zippo laten graveren met een foto van mijn vriend en mij.

Hij was er heel blij mee in ieder geval.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 13:36

Mijn vader wordt heel gelukkig van een pak onderbroeken en sokken. :')
Maar, een luchtje, horloge of stel nieuwe werklaarzen stelt hij ook erg op prijs.

edit; mijn broer heeft ooit een zippo aan mijn vader gegeven met zijn favoriete uitspraak in ons dialect: dat je niks doen is best, maar niet vur ming pooten.
Dat was ook een denderend succes. :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 13:41

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat hij van mij geen cadeau's meer krijgt, maar dat ik bijleg aan iets wat hij graag wil. Vorig jaar was dat een 3D televisie (waar ik ook weer van profiteer), dit jaar voor de iPad mini. Hij blij, ik blij.. :) Andersom gaat het ook zo, als ik toevallig iets nieuws voor mijn paard wil dan koopt hij dat als cadeautje. Zo zit je niet met nutteloze cadeaus.