Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Agossie schreef:Ja, dan denk ik dat je tòch even contact op moet nemen met Arnd zelf want ik denk niet dat je deze foto's zomaar mag delen zonder bevestiging van Arnd zelf.
Persoonlijk zou ik er erg boos om worden. Ik geloof ook dat het niet is toegestaan op bokt om foto's van anderen te plaatsen.
antje_vip schreef:Agossie schreef:Ja, dan denk ik dat je tòch even contact op moet nemen met Arnd zelf want ik denk niet dat je deze foto's zomaar mag delen zonder bevestiging van Arnd zelf.
Persoonlijk zou ik er erg boos om worden. Ik geloof ook dat het niet is toegestaan op bokt om foto's van anderen te plaatsen.
Zijn naam/logo staat er toch op?
Agossie schreef:Ja, dan denk ik dat je tòch even contact op moet nemen met Arnd zelf want ik denk niet dat je deze foto's zomaar mag delen zonder bevestiging van Arnd zelf.
. Hoop het zo dat het een top duo wordt sallandval schreef:Agossie schreef:Ja, dan denk ik dat je tòch even contact op moet nemen met Arnd zelf want ik denk niet dat je deze foto's zomaar mag delen zonder bevestiging van Arnd zelf.
OKee, ik dacht dat publiciteitsfoto's van een openbare website wel mochten worden gelinkt, heb er in mijn enthousiasme over de foto's niet over nagedacht; dom! Kan een moderator de foto's misschien vervangen door een link naar de facebookpsgina van Glocks Horse Performance Center: https://www.facebook.com/GlockHorsePerformanceCenter