Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Killed schreef:Komen alvast goede dingen naar voren, zoals veel praten met elkaar en zeggen als je iets dwarszit.
Hoe gaan jullie om met het gemis als je elkaar een weekje niet kan zien?
Daar heb ik het erg moeilijk mee maar ik besef dat dit een dooddoender kan zijn voor een relatie
Avalon87 schreef:De basis bereid je door een flink stuk passie te nemen, te mengen met chemie en gezelligheid. ( voor de smaak kun je altijd nog wat vlinders toevoegen) Vervolgens een tijdje in de oven, waarna er een flinke hoeveelheid vertrouwen en respect in mag, hier hoef je vooral niet te zuinig mee te zijn. Als hij dan goed gaar is, leg hem dan te rijzen op een fijne gezellige bank, voor de tv, met een gezellige hond/kat op schoot. Pas hiermee op, dat hij niet te ver oprijst, want anders zakt hij in en wordt het een "sleur" Zorg in dit stadium voor een goede communicatie en draai het regelmatig even om.. Voeg hierbij af en toe een snufje sexy en liefheid toe.
Als de basis dankzij het vertrouwen en respect is gerezen tot een uitermate gigantisch formaat, ben je al een heel eind en is het nog moeilijk het te laten mislukken. Voor de versiering en de topping kun je je gedachten in vrije loop laten.. Leuke dates plannen, bloemen, weekendje weg, uit eten, zorg ervoor dat het spannend blijft als je er lang van wilt etenOp deze manier kun je het ( op een droge en warme plek) JAREN bewaren
![]()
Eet smakelijk en succes met de bereiding!
Nog even serieus: liefde, begrip, vertrouwen en communicatie zijn bij ons nu al ruim 6 jaar de keywords. Daarnaast elkaar kunnen loslaten en elkaar willen begrijpen zijn ook belangrijk. Uiteraard gaat dit samen met de juiste persoon tegenkomen.
fantastisch geschreven en ik ben het er helemaal mee eens! Plien91 schreef:Avalon87 schreef:De basis bereid je door een flink stuk passie te nemen, te mengen met chemie en gezelligheid. ( voor de smaak kun je altijd nog wat vlinders toevoegen) Vervolgens een tijdje in de oven, waarna er een flinke hoeveelheid vertrouwen en respect in mag, hier hoef je vooral niet te zuinig mee te zijn. Als hij dan goed gaar is, leg hem dan te rijzen op een fijne gezellige bank, voor de tv, met een gezellige hond/kat op schoot. Pas hiermee op, dat hij niet te ver oprijst, want anders zakt hij in en wordt het een "sleur" Zorg in dit stadium voor een goede communicatie en draai het regelmatig even om.. Voeg hierbij af en toe een snufje sexy en liefheid toe.
Als de basis dankzij het vertrouwen en respect is gerezen tot een uitermate gigantisch formaat, ben je al een heel eind en is het nog moeilijk het te laten mislukken. Voor de versiering en de topping kun je je gedachten in vrije loop laten.. Leuke dates plannen, bloemen, weekendje weg, uit eten, zorg ervoor dat het spannend blijft als je er lang van wilt etenOp deze manier kun je het ( op een droge en warme plek) JAREN bewaren
![]()
Eet smakelijk en succes met de bereiding!
Nog even serieus: liefde, begrip, vertrouwen en communicatie zijn bij ons nu al ruim 6 jaar de keywords. Daarnaast elkaar kunnen loslaten en elkaar willen begrijpen zijn ook belangrijk. Uiteraard gaat dit samen met de juiste persoon tegenkomen.
![]()
![]()
fantastisch geschreven en ik ben het er helemaal mee eens!
Hij is degene die ik het meest vertrouw en dus is hij mijn beste vriend. Dat ik hem aantrekkelijk vind doet daar niets aan af.
StalNollie schreef:hierdoor is gelukkig mijn man van zijn ex vriendin afgegaan,
en mijn ouders zijn hierdoor ook bijna uit elkaar gegaan
ze zagen elkaar als vriend en niet als partner
en ik geloof ook wel dat dit niet samen gaat relatie en je beste vriend.
KimD schreef:Heel cliché, Liefde! Als je écht van iemand lief hebt dan doe je er alles aan om met diegene oud te worden.
Brainless schreef:StalNollie schreef:hierdoor is gelukkig mijn man van zijn ex vriendin afgegaan,
en mijn ouders zijn hierdoor ook bijna uit elkaar gegaan
ze zagen elkaar als vriend en niet als partner
en ik geloof ook wel dat dit niet samen gaat relatie en je beste vriend.
? Ik weet niet hoe je dit bedoeld, maar mijn man is mijn beste vriend.
Ik vertel hem alles en hij mij (hopelijk) ook.
We hebben lol samen, kunnen met elkaar huilen en lachen.
Juist doordat je elkaar niet alleen als partner ziet maar ook als beste vriend blijf je meer verbonden.
verootjoo schreef:Blijven praten met elkaar. Elkaar weten te waarderen. Elke dag opnieuw voor elkaar kiezen. Tijd voor elkaar vrij blijven maken. Elkaar blijven verrassen. Niet weglopen voor moeilijkheden. Jezelf en de ander blijven herinneren aan de belofte naar elkaar. Elkaar accepteren. Elkaar respecteren. Elkaar vertrouwen. Voor elkaar door het vuur gaan. Elkaar serieus nemen.
Maar bovenal: heb elkaar lief, hou van elkaar, vecht met elkaar voor jullie relatie en weet dat je echtgenoot jou heeft verkozen boven 1000 anderen en jij je echtgenoot uit 1000 anderen. Je bent bijzonder voor elkaar.
)

McThirsk schreef:Ik ben vanaf mijn 17e nog nooit een weekje zonder mn vechtgenoot geweest..![]()
ben nu bijna 52
. Doe jij nooit iets voor jezelf? Lekker een weekendje weg met vriendinnen? Een weekje op cursus voor je werk?
Zeker dat je het goed doet dan? 

eigenlijk alleen in het weekend 's avonds en dan zitten we of lekker samen in de zetel of we zijn regelmatig uitgenodigd op feestjes enzo maar eigenlijk zien wij elkaar niet zo heel erg veel voor samen te wonen en nooit een keer "alleen" weg te gaan. 
Mi_Amore schreef:@Ayasha:Zeker dat je het goed doet dan?
@Anoeska: ik ben in heel mijn relatie nog nooit langer dan 4 dagen zonder mijn man geweest.
De eerste keer was in september dit jaar toen ik naar Horse Event ging met paard en al
Manlief heeft 4 dagen in zak en as gezeten en wachtte me thuis op met een gigantisch boeket bloemen, flesje wijn en een emmer wortelen voor paardlief
Maar dat is nog maar een keer voorgekomen ofzo.
(hij is een week naar zweden geweest) Rhyddid schreef:Het geheim van mijn opa en oma die 70 jaar getrouwd waren: geven en nemen.