Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:31

Heel sterk van je Mara, dat je deze keuze maakt. Ik kan me voorstellen dat het
niet gemakkelijk is. Ik hoop dat je de tijd kan nemen om even weer tot jezelf te komen,
en dan voor jou, de juiste beslissing kan nemen. Succes!

SIEMxFUNNY

Re: Eenzaam, bang en moeilijke keuzes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:37

Sterkte Mara!
Dappere keuze die je maakt.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:42

Wat een dappere keuze TS! Vind het erg knap van je dat je voor jezelf en jullie relatie deze stap zet zodat jullie beide kunnen nadenken of jullie relatie nog een toekomst heeft.

Hopelijk kun je voor nu je plekje toch een beetje je eigen plekje maken zodat je wel thuis voelt.

Veel succes met je uiteindelijke keuze en hoop dat het iets is waar jullie beide achter staan.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:45

Hoi Mara,

Ik had altijd al een beetje het gevoel dat het niet helemaal lekker zat in je relatie. Het is sowieso moeilijk om met iemand samen te wonen die niet over zijn gevoelens praat.
Ik heb 25 jaar een relatie gehad met iemand, en nooit heb ik me zo eenzaam gevoeld, vooral de laatste jaren, als die jaren met hem..Uiteindelijk ben ik van hem gescheiden.

Kies voor jezelf, meis, en het gaat heel moeilijk worden, dat merk ik uit ervaring, maar je komt er zeker. Op een dag word je wakker en voel je je blij en vooral rustig. Ik wens je heel erg veel succes, en bedenk dat er altijd mensen zijn die achter je staan en van je houden.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 13:38

Lieve allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Op een bepaalde manier is het allemaal nog niet realiteit. Komt ook wel omdat ik nog thuis woon denk ik. Ik hoop inderdaad dat ik er een eigen huisje van kan maken, alhoewel ik het wel leuk vind. Lekker vrijstaand in een stacaravan, dat is wel wat voor mij.

Ik heb wel besloten mijn kat mee te nemen, maar precies wanneer moet ik nog even uitzoeken. Wil daarvoor wel even een paar dagen thuis zijn.
Alleen weet ik niet wat ik met die semi wilde katten moet, aangezien die nu ook gevoerd worden. Vind beetje sneu om ze in de winter niet meer te voeren dan, maar aan andere kant, ik wil mijn katr straks ook buiten hebben...

Wel merk ik al aan mensen waar ik altijd voor klaar heb gestaan die er nu niet voor mij zijn en dat doet allemaal dan wel dubbel pijn. Ik ben zo blij als alles achter de rug is en ik mijn draai heb gevonden.

Pffffff, soms is het allemaal best lastig.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:10

jeetje dat is inderdaad erg vervelend.
vaak komen vervelende dingen allemaal tegelijk.

het voordeel daar van is wel dat je weet wat je aan je 'vrienden' hebt, hier leer je natuurlijk ook van hoe rot het ook is.

nogmaals sterkte :(:)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 15:15

Dank je wel.

Maar voordeel is ook wel weer dat er ook weer hulp en steun van onbekende hoeken komt...

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:16

kijk dat is dan wel weer fijn in deze vervelende periode :)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 15:18

Ja daarom en ben ook heel lang niet meer op bokt gezeten en merk dat je hier ook altijd wel veel steun hebt aan mensen...

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:20

bokt heeft zijn voor en nadelen :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:33

Wat jammer dat sommige mensen je in de steek laten. Aan de andere kant kan dat ook weer verhelderend zijn ;)
Ik vind het heel knap van je dat je deze beslissing genomen hebt :j Hoe is de situatie nu tussen jou en je vriend nu hij weet dat je het huis uit gaat en jullie momenteel nog wel 'samen' wonen? Is het nog houdbaar of praat hij daar ook niet over?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 17:06

Dappere keuze en als ik het zo lees ook wel een verstandige.

Je gaat iets doen waarvan je niet zeker bent of dit wel de juiste keuze is, logisch dat je je hierover onzeker voelt. De tijd zal het leren. Maar je komt op mij wel over als iemand die deze beslissing niet in een opwelling gemaakt heeft ;)
Het komt wel goed, gaat het niet linksom dan wel rechtsom.

In tijden van crisis leer je je echte vrienden wel kennen, zo gaat dat altijd. Probeer niet te lang stil te staan bij degene van wie je wel iets had verwacht, maar juist tijd te investeren in de mensen die er nu wel voor je zijn. Hier heb je op de lange termijn meer aan.

Succes en sterkte!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 21:18

He TS, hoe gaat het nu met je? Wanneer trek je in het huisje in?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:31

De steun komt altijd uit een hoek waar je het niet verwacht Mara.
Jammer dat de mensen waar jij altijd voor klaar het gestaan er nu ineens niet lijken te zijn.
Ik denk dat het goed is dat je je kat meeneemt om de rede die ik je eerder heb aangegeven.
Ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat.

Een dikke knuffel :*