Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:08

femo schreef:
Wie heeft er ervaring met zo'n stofzuiger die je aanzet en gewoon uit zichzelf alles zuigt? Die zijn 500 euro, maar ik Willem! *\o/* kan iemand mij aub uit mijn droom helpen?

Oeh ja, ik heb hem. Wel een goedkopere variant.

Doet het perfect! Behalve dan dat-ie zoveel kabaal maakt dat ik hem alleen aanzet als ik er niet ben. Maar ik kan hem alleen aanzetten als ik er ben. Ik bedoel, wie moet hem anders onder alle kasten vandaan vissen? En hebben we het al gehad over het drama der stoelpoten? Arme ding is helemaal gedesoriënteerd ervan :(:)

Laat hem alleen nog boven los, daar heb ik laminaat. En als ik geluk heb pakt-ie alle kamers mee. Moet ik wel heel veel geluk hebben :))

Paola33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:08

Mijn echt houten vloer, moet dat kreng eigenlijk elke week dweilen om de toplaag mooi te houden, ruim2 uur werk per keer, wat dus niet gebeurd, krast ook verschrikkelijk. Moest en zou keizels in mijn badkamer maar vergat de vloerverwarming, die dingen worden dus niet warm dooromgevings tempratuur, dus s'winters koude voeten zelfs onder de douche duurt het lang voor ze warm zijn. Maar goed moet er maar mee leren leven. Heb geen zin om alles er uit te slopen.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:09

Met een ankypad.. Ik vind ze zo mooi, mooi stofje en stevig. Nou met name zo stevig en recht dat het moeilijk is om hem in de kamer te trekken en hij trekt gauw strak om de schoft. Ik ben blij als hij wat minder 'nieuw' is en wat soepeler is. Echt een tegenvaller, keek er al zeker vier jaar naar uit om er een te kopen -O- voortaan geen pads meer maar gewoon fijne vorm schockemohle dekjes :)

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:10

Ik had in 2e een keuze voor groen en zorg en welzijn.
Ik koos voor zorg en welzijn , omdat je toen zogenaamd bezig was met make up, koken ..
en eigelijk doen we alleen 6 uur lang per week in een boek werken (theorie)
en ik had dat niet verwacht .. jammer

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:10

De schoonmaakster die mijn moeder had ingehuurd toen mam was geopereerd. Ik dacht; mooi, iemand die mijn kamer schoon komt maken. Bleek ze erger dan mijn moeder te zijn, 3 preken later had ik nog geen schone kamer :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:11

maaikedd schreef:
Mijn echt houten vloer, moet dat kreng eigenlijk elke week dweilen om de toplaag mooi te houden, ruim2 uur werk per keer, wat dus niet gebeurd, krast ook verschrikkelijk. Moest en zou keizels in mijn badkamer maar vergat de vloerverwarming, die dingen worden dus niet warm dooromgevings tempratuur, dus s'winters koude voeten zelfs onder de douche duurt het lang voor ze warm zijn. Maar goed moet er maar mee leren leven. Heb geen zin om alles er uit te slopen.

Vloerverwarming kan er ook onder door gefreesd worden :) heb je een speciale machine voor.
(Met nadruk op 'kan' want t is geen zekerheid)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-11-13 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:12

Ik wilde naast mijn simpele digitale cameraatje een camera die net iets betere kwaliteit foto's zou maken, maar ook weer geen spiegelreflex. Best wel lang gespaard, want toen was ik nog een pubertje. Eindelijk de camera gekocht, heel trots bloedmooie foto's gemaakt van de paarden en toen...toen kreeg ik op de een of andere manier de foto's niet op de computer. En vanaf toen lag het ding te verstoffen. Exact vier maanden geleden heb ik nog eens geprobeerd of het niet lukte op mijn nieuwe laptop, maar ik krijg de foto's gewoon niet te zien op de computer. In plaats van er even achteraan te gaan bij de fotozaak, laat ik het pokkedure ding nu maar weer verstoffen. :')

O ja en Veet ontharingsscrème. Was in promotie dus gelijk een viertal tubes gekocht. Lekker handig, zonder mesje, zonder pijn en toch gladde benen. 3 keer geprobeerd en het werkte niet. Hard balen en toch met scheermes aan de slag. Tubes heb ik meteen kunnen weggooien. :=

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:14

Mijn Freemax (boomloos zadel), 375 voor betaald maar mijn pony vond hem echt niet fijn :') Over gestapt ov Barefoot dus ..
En mijn vissen, heel leuk om naar te kijken maar ik vind het schoonmaken zo vies. En op een of andere manier vermoord ik altijd een vis, per ongeluk door de wc spoelen ofzo :')

Yv_

Re: Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:19

Paard :). Niet zozeer spijt, maar zou er nooit nog een nemen :).
Ohja en skates. Heel leuk een paar jaar terug een vermogen uitgegeven aan die dingen, welgeteld 5x gebruikt.

Vaatwasser heb ik nu niet en ik mis 'm ontzettend!!! Vooral na een feestje of een uitgebreid dinertje met vrienden.. Ben 3 dagen bezig om de vieze glazen weg te wassen! Gelukkig wonen mn ouders niet zo ver weg, dus standaard gaat er na een feestje een grote boodschappentas met vaat mee als voer voor hun vaatwasser :=

Ik heb ook kroonluchters in huis: 2 met kap en 2 zonder kap. Ideaal om schoon te maken: kroonluchter spray van HG. Je moet officieel spuiten en het eraf laten druipen, maar een gedeelte van mn bank staat er onder eentje, dus dat doe ik niet. Ik sprak wat op een microvezeldoekje, ga daarmee over alles heen en alles blinkt weer. Ook de nicotine-aanslag gaat er helemaal vanaf :).

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:25

Wat raar, doe ik de vaat in de vaatwasser ben ik zo klaar, gewoon beetje weten waar je alles moet neerzetten, snel (maar voorzichtig :')) neerzetten, en snel het volgende pakken :')
Alleen die 5-15 min de hele vaat doen vind ik op de 1 of andere manier altijd te veel tijd kosten, heb zo'n hekel aan de vaat :=

Paola33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:27

vuurneon schreef:
maaikedd schreef:

Vloerverwarming kan er ook onder door gefreesd worden :) heb je een speciale machine voor.
(Met nadruk op 'kan' want t is geen zekerheid)

Gaat helaas niet, is namelijk op de oude vloer gelegd, hadden toen matjes onder gemoeten,maar mijn vriend wou het niet, dus nu alle 2 koude voeten in de winter. Wel grappig zomers, gaan de katten als het erg warm is daar nog wel eens liggen afkoelen

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:29

Mn 2e auto...

Mn eerste auto vertrouwde ik niet meer nadat er 3x in 24 uur tijd iets mis was met de remmen, dus ik op zoek naar een andere auto. Gevonden, 2e hands, wel wat duurder dan ik wilde maar met de gedachte "hij is wat jonger en daardoor duurder, en mn oude zal binnenkort wel veel reparatiekosten krijgen" auto gekocht... Nou ik heb het geweten... na 3 maanden had ik pech onderweg, reparatiekosten om van te huilen, 3 maanden daarna weer pech en wéer reparatiekosten om van te huilen, 3 maand daarna de APK, met een minder leuke rekening... Was dus binnen een jaar een bedrag aan reparatiekosten kwijt die boven de helft van de aanschafkosten uitkwam... -O-

Ondertussen heb ik de auto nog steeds, want daarna heeft ie bijna (even afkloppen) geen kosten meer gehad. APK's al 2 jaar op rij puur en alleen de APK kosten, geen pech onderweg, en ach als compensatie daarvoor reed ik hem na een jaar aan 1 kant flink in de krassen _O-

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:30

Nou wij kunnen ook echt niet zonder vaatwasser hoor! En ik ruim hem nooit in en uit :D

Laatst een mooie wesco vuilnisbak gekocht, prachtig ding, maar eenmaal in gebruik....onhandig!! Klein klepje wat telkens terugschoot, je kon je borden er niet in afschrapen pfff 2 maanden gebruikt nu een brabantia one touch :')

Wesco staat in babykamer voor de billendoekjes :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:41

Een iPad.
Zwaar ding waarbij je hem met 1 hand vast moet houden en met je andere hand moet typen, gevolg is een lamme hand en een verhaal dat nog niet opschiet.

En een stofzuiger die zelf zuigt (zo'n ronde)
Ding zit om de haverklap vast en zelf zuigen is een heel stuk sneller.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:54

Oeh, nou, wij hebben sinds een dik jaar een vaatwasser en ik ben nog steeds helemaal gelukkig met hem. Er waren maar twee dingen die we absoluut wilden toen we gingen verhuizen. Ook al zouden we verder niets meer kunnen betalen en zou de rest van het huis leeg blijven, dit moest er komen: een vaatwasser en een groot bed met een goed matras. Beiden hebben we geen moment spijt van gehad!

Mijn schoonouders hebben ook zo'n mooie houten vloer from hell. Ze vonden het mooi om hem te laten oliën, maar na een paar jaren etteren en hem in die tijd een aantal keer opnieuw te laten schuren en behandelen hebben ze er toch maar een dikke laag lak tegenaan gegooit. Zo onpraktisch was het. Ze hadden achteraf net zo goed mooi laminaat kunnen uitzoeken, dat kan ten minste nog ergens tegen.

Zelf heb ik wel een beetje spijt van de Wii. Deze hebben we maar zeer beperkt gebruikt en nu zijn er alweer allemaal nieuwe spelapparaten waar alle nieuwe spellen voor gemaakt worden.
Ook een beetje spijt van dat ik mijn vriend de nieuwe combimagnetron heb laten uitkiezen. Ik vind hem helemaal niet fijn, en hij is ook nog eens niet zo mooi...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:57

Ik had spijt van mijn wii, maar sinds een paar weken gebruik ik hem weer intensief (als indoor workout) en vind ik hem helemaal fijn.

Ik heb ook gigantische spijt gehad van mijn auto. Zo veel reparatiekosten aan gehad dat ik de gehele nieuwprijs nogmaals betaald heb. Maar ik vind kruimel wel heel lief en tegenwoordig brengt hij me vlekkeloos overal naartoe.

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:58

fjordjes schreef:
Een vloerverwarming... Heel fijn hoor warmte aan je voeten maar het duurt enorm lang voor het warm is en als het warm is dan duurt het ook weer lang voor het afkoelt.

Neeeeeeeeeeeeeee, wij zijn net 1 aan het leggen :(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:59

Ik houd van vloerverwarming <3

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:00

tickets voor apasionata die toch niet helemaal zaten waar ik ze verwachte... -O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:09

O ja, de Wii, stiekem was ik blij toen het ding kapot ging, hoefde ik me er niet meer schuldig over te voelen dat hij niet gebruikt werd.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:18

Storm schreef:
Een iPad.
Zwaar ding waarbij je hem met 1 hand vast moet houden en met je andere hand moet typen, gevolg is een lamme hand en een verhaal dat nog niet opschiet.

Neem een iPad mini! Die is wat betreft gewicht en formaat zoooooo veel fijner (vind ik). Ik lig makkelijk snachts met dat ding boven mijn hoofd houdend te lezen zonder dat het te zwaar wordt.

Ik koop eigenlijk zelden wat waar ik spijt van krijg. Ik denk alles eerst 30.000 keer door voor ik het echt koop.

Kan zo gauw dan ook niks verzinnen eigenlijk.

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:19

Sabinee__ schreef:
Niet met jaren lang iets willen, maar ik heb vaak een teleurstellend gevoel achteraf bij de McDonalds :Y)

Waar is de
´vind ik leuk´knop ... :Y)

Heel recent nog...

- Een van de afbeelding prachtig horloge(heel goedkoop hoor) komt ie binnen mist 1 cijfertje (ligt los in de klok) en het is een en al plastic en nog veel te groot ook :(

- Leren chaps bij de divoza, want ik wil de overstap gaan maken op chaps met een dressuurboog, 2x opnieuw besteld/geruild omdat ze niet om m'n schoenen heen passen :(

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:21

Vloerverwarming is heerlijk, hier staat ie 's nachts op 19 graden en overdag op 20/21, je moet 'm ook niet uitzetten, aan laten kost minder energie en je vloer blijft lekker warm <3

Ik ging een aantal jaar terug met ons mam naar 'n concert van Marco Borsato, helemaal op verheugd want was naar SIR geweest en daar was ie super. Nou heb me dood zitten vervelen, wat een saai concert zeg :=

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:30

Vjestagirl schreef:
Ik had spijt van mijn wii, maar sinds een paar weken gebruik ik hem weer intensief (als indoor workout) en vind ik hem helemaal fijn.

Ik heb ook gigantische spijt gehad van mijn auto. Zo veel reparatiekosten aan gehad dat ik de gehele nieuwprijs nogmaals betaald heb. Maar ik vind kruimel wel heel lief en tegenwoordig brengt hij me vlekkeloos overal naartoe.

Haha, ik heb een wii, kregen we bij een telefoon abbo. + 4 spellen bij de wii, speel het nogsteeds en is nu ongeveer een jaar geleden :')
Heb zelda and the twilight princess nogsteeds niet uitgespeeld na 600 uur, zat denk te vaak rondjes te rijden en paard te mishandelen. _O-

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:32

Mannen.

Ik wil ze zo graag, maar wanneer ik ze heb hoef ik ze niet meer omdat het tegenvalt, ze niet functioneren naar behoren en ik er op uitgekeken raak :')

Gelukkig is inruilen voor een ander exemplaar geen probleem. _O- :')