Er zijn nog meer fiat seicento's te koop in Nederland.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Freya6 schreef:Volgens mij is de prijs nog wel ok, volgens de verschillende websites is met nieuwe apk de prijs meestal rond de 1250.
Haha janine, ik vind die starlett ook niet zo mooi
En qua carrosserie ook niet geweldig, veel roest etc. Maar die wilde ik hebben omdat het er leuk uit zag en in mijn prijsklasse viel. Ik heb er ook maar 25 euro aan onkosten van gehad. Angeliquee18 schreef:Vind het nog al veel geld.
De mijne was ander half jaar geleden uit 1998 met nog iets minder km's gelopen voor 500 euro..
Ik zou verder kijken als ik jou was...
Verder ben ik er best tevreden over hoor,
Mijn vriend daar in tegen totaal niet....

jesito schreef:Oja controleer de draagarmen (ofzo iets) die slijten snel.
En de benzinetank gaat vrij snel kapot, die roest door.
Kortom neem iemand mee die er verstand van heeft.
Als je benzine ruikt na het rijden bij het uitstappen, lekt de tank.
Sanniej_ schreef:Ja benzine tank zeker. Als je er een koopt en hij is al vervangen ben je daar vanaf.
Bij mij komt de tank er ook aan en mijn vriend had een tijdje ook seicento en die tank moest ook vervanger worden.
jesito schreef:Sanniej_ schreef:Ja benzine tank zeker. Als je er een koopt en hij is al vervangen ben je daar vanaf.
Bij mij komt de tank er ook aan en mijn vriend had een tijdje ook seicento en die tank moest ook vervanger worden.
Ik heb zelfs een mail gestuurd hierover naar Fiat zelf, dat ik dat toch wel heel slecht vond dat die tankjes gemiddeld maar 10 jaar mee gaan.
En gevraagd of hier geen terugroep actie op was.
Zij vonden dat het bij het onderhoud hoort![]()
Ik vind 10 jaar erg snel dat een tank vervangen moet worden, bij de meeste auto's gaan die gewoon een heel rijdend leven mee.