Nightingale schreef:Ik zet de Cowboysbag op de lijst met dure dingen die ik ooit zou willen kopen (naast de iPhone, spiegelreflex etc.) en ik ga voor nu waarschijnlijk voor de roze, omdat die meer vakken heeft (kleine opmerking: in het echt ziet hij er behoorlijk anders uit).
Wat vinden jullie trouwens van de V&D tassen? Goede ervaringen met de modellen in mijn prijsklasse?
Ik heb zeker goede ervaring met een V&D tas, ik heb hem nu een jaar of 4. Hij was toen geloof ik iets van 40 euro. Ik heb hem niet al die jaren intensief gebruikt, ook tussendoor andere tassen gehad. Ik deed wel altijd op de fiets m'n tas aan m'n stuur en m'n boeken los in een plastic tas achterop, zodat er niet zo heel veel gewicht aan de hengsels kwam. Op school droeg ik mijn boeken in m'n hand als ik van les naar les liep. Dat scheelt al een hoop voor het slijten van je tas. De tas van V&D die ik heb begint nu wel af te raken, er komt een gat in maar de hengsels e.d. zijn wel nog helemaal goed.
Ik heb nu ook een tas van Brunotti, die is ook heel fijn! Daar hebben ze ook leuke modellen. Bijvoorbeeld deze, dit is de Brunotti Arizona:
http://images9.images-speurders.nl/imag ... _1_big.jpg
Succes!