Iets verkocht, geen geld, spullen ook niet terug.. Wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:55

Oh my TS.....
Als dit serieus iets is waarom jij je druk maakt in dit leven moet jij een zwaar leven hebben. Ik wens je daar sterkte mee.

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:57

Jaja, vaak genoeg gehoord. Ts snapt het en jullie hebben t vaak genoeg gezegd. Klaar..

050206051012

Re: Iets verkocht, geen geld, spullen ook niet terug.. Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:58

Damn... ik dacht serieus dat dit topic een grap was! Let go, let go...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:58

Ik denk, ach een meisje van een jaar of 13, die vindt die 15€ nog veel geld en denkt simpel.

Kijk ik in je profiel, ben je een volwassen persoon met een bedrijf!
jij zou beter moeten weten en niet na 4 jaar nog moeten gaan zeuren om beenbeschermers

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:02

Snap dat je erover door bijft gaan. De 15 euro maken niet eens zoveel uit. Het gaat gewoon om het principe. Zij heeft nu iets gratis wat niet gratis was. Nu gaat het over 15, maar kon ook over iets veel duurders gaan. Dat maakt niet uit het blijft gewoon het principe.

Ik zou alleen niet weten hoe je ze terug krijgt of het geld terug. Je zou ook naar je vriendin kunnen gaan dat die het moet geven. Want die heeft ze gegeven zomder geld in ontvangst te nemen. Maar denk niet dat je je vriendschap op het spel wilt zetten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:02

Dit is echt te lachwekkend gewoon... :') Had je maar eerder op de stoep moeten staan en niet na 4 jaar een big issue ervan maken met oa een topic erover |o

LicentioFide

Re: Iets verkocht, geen geld, spullen ook niet terug.. Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:04

Typisch bokt, dingen 1000 keer zeggen -.-

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:04

lovelance schreef:
Ik wil ook contact met haar en mijn beschermers terug. Geld reken ik niet meer op.

Dacht dat ik dat duidelijk heb uitgelegd.

Ik vind het niet zo duidelijk. Zie je bericht hieronder. Daarin geef je aan dat je een foto wilt voor je besluit of je de beenbeschermers terug wilt.
lovelance schreef:
Hoi D., zou je mij een foto kunnen sturen van de staat van de beenbeschermers die je nog hebt liggen
Naar mijn geld kan ik fluiten, dat begrijp ik ondertussen
maar ik ben benieuwd of ze nog netjes zijn, anders vind ik t niet erg om ze terug te nemen
maar wat nu gebeurd is niet eerlijk

Ik zou of de beenbeschermers direct terugvragen zonder mitsen en maren of het gewoon laten zitten. Na vier jaar en zoveel energie erin gestoken te hebben zou mij het sop de kool niet waard zijn en voor het laatste kiezen. Om het wat makkelijker voor jezelf te maken; het is niet jouw taak om D. op te voeden, die komt zichzelf heus nog wel tegen in dit leven. :)
Laatst bijgewerkt door Ir111 op 21-11-13 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:05

Ik begrijp TS wel, ze zit al 4 jaar aan achter dat geld en ondertussen laten zowel de vriendin als de koper haar zitten. Alleen al uit principe zou ik ze er niet mee weg laten komen!
Ik zou net zo lang bij die 'vriendin' (mooie vriendin is dat!) op de stoep staan en bellen tot ze me desnoods uit eigen zak die 15 Euro gaf of het adres van de koper zodat ik die kon gaan klieren.

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 12:06

Ik leg het dan nog maar even een keer uit.

Ik zeur niet na 4 jaar nog eens, ik zeur al 4 jaar lang.

Ik begrijp jullie reacties. Ik heb teveel vertrouwen in L gehad dat ze het zou kunnen regelen en had veel eerder bij D zelf aan de bel moeten trekken.

Ik wil mijn geld niet terug, dat lukt ook niet. 15 euro kan ik zonder, daar gaat het mij echt niet om.

Ja, het gaat hier nu om principe.

Mijn frustratie is gewoon dat ik afgepoeierd wordt en daarna genegeerd, terwijl ik allang heb aangegeven de beenbeschermers gewoon terug te nemen.

D heeft van L dekjes geleend die ook nooit terug gekomen zijn. Ze is gewoon veel te makkelijk met andermans spullen blijkbaar.
Ik gun het haar daarom niet om hier zonder moeite mee weg te komen. Misschien is het mijn energie niet waard.

Ik had gehoopt op een goede tip hier in het topic, maar blijkbaar komt deze niet.
Heb L een sms gestuurd, dit is mijn laatste poging.
Daarna laat ik het los. Daar ben ik als volwassen persoon dan toch verstandig genoeg voor.

Had serieus gehoopt op tips in plaats van aangevallen te worden in dit topic.

Bokt :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:06

Als je je 4 jaar lang druk kunt maken over 15 euro dan houd je er wel een heel laag uurloon op na.

Zet je principe opzij voor 15 euro, wat een moeite, ik vind het serieus lachwekkend. Als ik de andere partij was geweest dan had ik het tot in den treure gerekt :D

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:08

Jeetje... Wil je ruilen??
Ik heb na 2jr mijn verlies van 2000euro genomen...
Geef jij mij die 2000, dan geef ik jou het geld coor de peesbeschermers :+

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:09

Ik snap TS haar gevoel wel, het voelt niet rechtvaardig. Het gaat niet om de 15 euro zoals ze schrijft maar om haar gevoel.

Daarom zou ik doen wat ik eerder schreef, met nadruk op het vet gedrukte. Uiteindelijk kost het TS waarschijnlijk meer negatieve energie dan dat zij er voldoening uit haalt. Laten gaan dus. Ook voelt het niet rechtvaardig.
Ir111 schreef:
Ik zou of de beenbeschermers direct terugvragen zonder mitsen en maren of het gewoon laten zitten. Na vier jaar en zoveel energie erin gestoken te hebben zou mij het sop de kool niet waard zijn en voor het laatste kiezen. Om het wat makkelijker voor jezelf te maken; het is niet jouw taak om D. op te voeden, die komt zichzelf heus nog wel tegen in dit leven. :)

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 12:09

Dat is nog veel erger. Wil het daar ook echt niet mee vergelijken.

Druk maken is een groot woord. Ik heb gewoon regelmatig aan L gevraagd om D te vragen te betalen.
Had het zelf moeten doen, stom, helaas. Toch gun ik haar dit niet :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:10

Al die bokkers die zeggen dat €15,- niet uitmaakt krijgen zo meteen een PB met mijn rekeningnummer, zouden die even die €15,- over willen maken? Als het jullie namelijk niet uitmaakt wil ik het wel graag hebben. Meer mag ook hoor!

Sorry, ik zou haar ook niet ermee weg laten komen. Al is het maar €15,-, dat vind ik nog best veel geld om zomaar weg te geven aan iemand.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:12

Vjestagirl schreef:
Al die bokkers die zeggen dat €15,- niet uitmaakt krijgen zo meteen een PB met mijn rekeningnummer, zouden die even die €15,- over willen maken? Als het jullie namelijk niet uitmaakt wil ik het wel graag hebben. Meer mag ook hoor!

Ga me eerst maar eens 4 jaar achter de broek aan zitten.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:13

Quellian schreef:
Vjestagirl schreef:

Ga me eerst maar eens 4 jaar achter de broek aan zitten.

:D

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 12:14

Ir111 schreef:

Dat laatste is inderdaad wat ik voor mijn gevoel misschien wel wil doen, haar leren dat het zo niet werkt in de wereld. Dat is natuurlijk ook niet aan mij.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:14

Het maakte toch niet uit? Het is toch maar €15,-? Dan kun je het toch ook nu wel overmaken?

NAIWHL

Ik snap het principe :)

Ik vraag mij alleen af of het je daardoor nu juist niet veel meer kost in ergernis/energie en of dat het je waard is.

Onali

Daar gaat het niet vjestagirl.
Ik had dit niet 4 jaar lang zn beloop gelaten.
ik zou al veel eerder L onder druk gezet hebben voor het telefoonnummer of adres van D.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:15

Vjestagirl schreef:

Sorry, ik zou haar ook niet ermee weg laten komen. Al is het maar €15,-, dat vind ik nog best veel geld om zomaar weg te geven aan iemand.

Dit dacht ik ook na het lezen van de reacties :o
15 euro kan voor sommige mensen heel veel geld zijn!
En zoals TS al aangeeft, het gaat niet om het geld maar het idee.
En ik zou ook zo zijn.
Als ik ergens recht op heb, dan zal ik ook net zolang doorgaan tot ik het krijg.

TS, je hebt haar naam toch?
Dan is het adres opzoeken niet zo heel veel werk lijkt mij, dus een bezoekje bij mevrouw aan huis doen?
Tegenwoordig kun je met alleen de naam ook vaak heel snel bijbehorend telefoonnummer vinden, dus ik zou even wat speurwerk gaan doen op internet, en of eens bij haar op bezoek, of eens bellen (en anoniem) gelijk, anders blokt ze je nummer :7

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:15

Njaa niet om weg te geven maar na 4 jaar zou ik me er niet meer druk om maken. Je maakt natuurlijk zelf ook wel een beetje een fout door eerst het artikel te geven voor je geld hebt. Na vier jaar zou ik me om 15 euro niet meer druk maken nee. Ik denk dat ik van een paar mensen hier en daar ook nog wel een vijfje hoor te krijgen. ja banketstaaf, maar les geleerd aan die mensen leen ik nooit meer. Ga daar na een paar keer vragen echt niet meer achteraan zitten.
Ik snap het principe ook wel maar na vier jaar.... Kost het gewoon meer negatieve energie dan dat het je oplevert en dat meisje gaat er heus niet door veranderen.
Laatst bijgewerkt door xSogno op 21-11-13 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:17

kosseh schreef:
Snap dat je erover door bijft gaan. De 15 euro maken niet eens zoveel uit. Het gaat gewoon om het principe. Zij heeft nu iets gratis wat niet gratis was. Nu gaat het over 15, maar kon ook over iets veel duurders gaan. Dat maakt niet uit het blijft gewoon het principe.

Ik zou alleen niet weten hoe je ze terug krijgt of het geld terug. Je zou ook naar je vriendin kunnen gaan dat die het moet geven. Want die heeft ze gegeven zomder geld in ontvangst te nemen. Maar denk niet dat je je vriendschap op het spel wilt zetten

Ik denk het, jij zegt het! :D

Het gaat om het principe. Ik kan er ook niet tegen als mensen je zo behandelen, dus snap dat je het in principe terug wil. Ik zou er alleen niet zoveel tijd en energie in steken. Maar snap je frustratie :j

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:18

lovelance schreef:
Ir111 schreef:

Dat laatste is inderdaad wat ik voor mijn gevoel misschien wel wil doen, haar leren dat het zo niet werkt in de wereld. Dat is natuurlijk ook niet aan mij.

Nou ja, misschien is het wel aan jou maar je bent er al vier jaar mee bezig zonder succes. Dat lijkt me een mooi moment om het los te laten. :)