Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lovelance schreef:Ik wil ook contact met haar en mijn beschermers terug. Geld reken ik niet meer op.
Dacht dat ik dat duidelijk heb uitgelegd.
lovelance schreef:Hoi D., zou je mij een foto kunnen sturen van de staat van de beenbeschermers die je nog hebt liggen
Naar mijn geld kan ik fluiten, dat begrijp ik ondertussen
maar ik ben benieuwd of ze nog netjes zijn, anders vind ik t niet erg om ze terug te nemen
maar wat nu gebeurd is niet eerlijk
Ir111 schreef:Ik zou of de beenbeschermers direct terugvragen zonder mitsen en maren of het gewoon laten zitten. Na vier jaar en zoveel energie erin gestoken te hebben zou mij het sop de kool niet waard zijn en voor het laatste kiezen. Om het wat makkelijker voor jezelf te maken; het is niet jouw taak om D. op te voeden, die komt zichzelf heus nog wel tegen in dit leven.
Vjestagirl schreef:Al die bokkers die zeggen dat €15,- niet uitmaakt krijgen zo meteen een PB met mijn rekeningnummer, zouden die even die €15,- over willen maken? Als het jullie namelijk niet uitmaakt wil ik het wel graag hebben. Meer mag ook hoor!
Quellian schreef:Vjestagirl schreef:Al die bokkers die zeggen dat €15,- niet uitmaakt krijgen zo meteen een PB met mijn rekeningnummer, zouden die even die €15,- over willen maken? Als het jullie namelijk niet uitmaakt wil ik het wel graag hebben. Meer mag ook hoor!
Ga me eerst maar eens 4 jaar achter de broek aan zitten.
Ir111 schreef:Ik zou of de beenbeschermers direct terugvragen zonder mitsen en maren of het gewoon laten zitten. Na vier jaar en zoveel energie erin gestoken te hebben zou mij het sop de kool niet waard zijn en voor het laatste kiezen. Om het wat makkelijker voor jezelf te maken; het is niet jouw taak om D. op te voeden, die komt zichzelf heus nog wel tegen in dit leven.
Vjestagirl schreef:Al die bokkers die zeggen dat €15,- niet uitmaakt krijgen zo meteen een PB met mijn rekeningnummer, zouden die even die €15,- over willen maken? Als het jullie namelijk niet uitmaakt wil ik het wel graag hebben. Meer mag ook hoor!
Sorry, ik zou haar ook niet ermee weg laten komen. Al is het maar €15,-, dat vind ik nog best veel geld om zomaar weg te geven aan iemand.
kosseh schreef:Snap dat je erover door bijft gaan. De 15 euro maken niet eens zoveel uit. Het gaat gewoon om het principe. Zij heeft nu iets gratis wat niet gratis was. Nu gaat het over 15, maar kon ook over iets veel duurders gaan. Dat maakt niet uit het blijft gewoon het principe.
Ik zou alleen niet weten hoe je ze terug krijgt of het geld terug. Je zou ook naar je vriendin kunnen gaan dat die het moet geven. Want die heeft ze gegeven zomder geld in ontvangst te nemen. Maar denk niet dat je je vriendschap op het spel wilt zetten

lovelance schreef:Ir111 schreef:Ik zou of de beenbeschermers direct terugvragen zonder mitsen en maren of het gewoon laten zitten. Na vier jaar en zoveel energie erin gestoken te hebben zou mij het sop de kool niet waard zijn en voor het laatste kiezen. Om het wat makkelijker voor jezelf te maken; het is niet jouw taak om D. op te voeden, die komt zichzelf heus nog wel tegen in dit leven.
Dat laatste is inderdaad wat ik voor mijn gevoel misschien wel wil doen, haar leren dat het zo niet werkt in de wereld. Dat is natuurlijk ook niet aan mij.