Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Carrotcake schreef:Ik wil mij bij een man geborgen voelen, dus no go!![]()
Ben overigens ook nog nooit op een kleine man gevallen. (ik ben 1.83) Ik vind het heerlijk om tegen een man op te kunnen kijken!

Mijn vader is daarbij ook nog eens echt zo'n tenger ding haha! 

Murosch schreef:Nou voor mij was het een no-go. Ik ben 1.80 en zou echt geen vriendje willen die kleiner was dan mij. Vreselijk. Niet voor de looks, maar voor mn eigen gevoel, ik had altijd al kleinere vriendinnen en voelde me dan zo "aanwezig" als we samen liepen of ergens naartoe gingen. Dat gevoel had ik niet gewild met een vriend/relatie. Gelukkig is mijn a.s. man 1.90 dus heb ik die zorg niet haha.

. Cayenne schreef:Goh, dat mensen hier serieus een issue mee hebben. Het zou mij echt helemaal niets kunnen schelen wanneer iemand kleiner is dan ik. Het gaat toch niet om uiterlijk vertoon? Vind het een beetje oppervlakkig gedacht.
Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik perse een jongen wilde die groter was dan ik. En het liefst een behoorlijk stuk groter, want ook met hakken wilde ik de kleinste zijn. Maar je raadt het al... toen kwam ik mijn vriend tegen. Ik ben 1.70 en hij is 1.65, 5 centimeter kleiner dan ik dus. Het was in het begin zeker even wennen, maar het is nooit een twijfelpunt geweest. Inmiddels is het wel helemaal gewend en trek ik ook makkelijk hoge hakken aan (vindt hij alleen maar leuk).