Ook nog maar even een on-topic reactie
Erg stylish van je vader
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pascal schreef:nienke555 schreef:Waarom vaag? Het is toch gewoon leuk, en raar dat haar vader haar broek heeft gestolen. Wat maakt die 'me' of 'mijn' nou uit?
Omdat het dodelijk irritant is..
)
Citaat:Hoe werkt het op Bokt
8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.
De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.
Jennifuur schreef:Is iedereen ongesteld ofzo? Het is niet dat de tekst opeens onleesbaar wordt. Alle mensen die zich zo druk maken om 'me' kunnen vast wel goed genoeg begrijpend lezen om te begrijpen dat ze 'mijn' bedoeld. Ja? Oké. Mooi
Dan nu ontopic:
Ben wel benieuwd hoe je pa nu opeens jouw broek aan heeft gedaan haha.
BaileyMix schreef:pinkie87 schreef:Mijn excuses voor mijn taalfout doe dit inderdaad vaker en ik zie het niet in, maar dat te buiten.
nee me vader had het niet door![]()
hij vond hem alleen wat knellen![]()
![]()
Broek niet kapot gescheurd toch?