En op mijn lieve vriend, omdat hij altijd voor me klaar staat, lief voor mij is en ontzettend hard werkt zodat ik mijn zuurverdiende centjes kan houden en hij de huur en dergelijke voor zich neemt..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dat ik na alles niet verbitterd ben geworden en nog steeds in staat ben om lief te hebben, mezelf te accepteren zoals ik ben en dat ieder mens waardevol is want in ieder mens zit iets goeds iets waar een ander van kan leren

op mezelf! Na 3 lange moeilijke jaren sta ik nog steeds sterk! Na de geboorte van mijn prachtige zoon,lange ziekteweg van mijn vader,overlijden erna van mijn vader, alleenstaande moeder geworden ben ik nog steeds enorm trots dat ik alles zo goed heb kunnen doen. Elke dag is me zoontje me energie bron en hoop ik me altijd zo te voelen!!!
.

Sunrise_ schreef:Ik ben trots op de topicstarter omdat zij zo'n leuk en positief topic heeft geopend wat ik nu met een glimlach aan het lezen ben!
Sunrise_ schreef:Ik ben trots op de topicstarter omdat zij zo'n leuk en positief topic heeft geopend wat ik nu met een glimlach aan het lezen ben!