Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 12:10

Ik ben trots op mijzelf, omdat ik ondanks veel lichamelijke tegenslagen toch blijf doen wat ik leuk vind, namelijk mijn studie en paardrijden, terwijl dit beiden afgeraden is!

En op mijn lieve vriend, omdat hij altijd voor me klaar staat, lief voor mij is en ontzettend hard werkt zodat ik mijn zuurverdiende centjes kan houden en hij de huur en dergelijke voor zich neemt.. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:25

Ik ben er trots op dat mijn evaluatie bij de sportschool positief was en mijn vetpercentage 2% naar beneden was en mijn spierpercentage 1% omhoog de afgelopen maand :D

Ik ben er trots op dat ik bijna 40 kg minder weeg dan 5 jaar geleden - Al vind ik het me maar moeilijk voor te stellen dat ik ooit zo onwijs zwaar ben geweest - .

Ik ben er trots op dat ik, nadat ik van mijn eerste middelbare school was gestuurd wegens slecht presteren toch mijn HAVO-diploma heb gehaald.

En ik ben er trots op dat ik nu eindelijk voor mezelf kies en de confrontatie met mijn grootste angsten en ' schimmen' ben aangegaan, in de hoop dat ik het achter me kan laten.

En ik ben er trots op dat ik ondanks sociale angsten ed. toch een half jaar in mijn eentje in Australie gebackpackt heb. En dat terwijl mijn stiefvader een dag nadat ik aankwam overleed en ik even snel in mijn eentje ' heen en weer' naar Nederland moest, wat al een klote gebeurtenis opzich was. Maar heb het toch door kunnen zetten en er, ondanks het hele zwarte randje, van kunnen genieten <3

Ik doe ook een soort weerbaarheidstraining, en ik moet ook iedere week iets noemen waar ik trots op ben. Word er al aardig goed in, zo te zien hahaha.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:28

ik ben trots op mijn honden,die ondanks hun slechte rasreputatie iedere keer weer uitzonderlijk lief zijn voor iedereen die langs komt,of waar we bij op visite gaan... :)

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:31

Ik ben vreselijk trots op mijn dochter... De mooiste en liefste meid, die oprecht en goed in het leven staat.. Die er na een vreselijke rot periode voor mij was en nog altijd is als ik weer in mijn dipjes zit :D

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:47

Ik ben trots op het feit dat ik eindelijk hardop kan zeggen dat ik trots ben op mezelf :j dat ik na alles niet verbitterd ben geworden en nog steeds in staat ben om lief te hebben, mezelf te accepteren zoals ik ben en dat ieder mens waardevol is want in ieder mens zit iets goeds iets waar een ander van kan leren :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:58

Ik ben trots op mezelf dat ik vandaag alweer anderhalf uur heb gesport *\o/*

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:09

Ik ben trots op mijn ouders, omdat ik niet altijd de makkelijkte ben. <3
Ik ben trots Prins en Bobbie omdat zij een van de leukste paarden zijn geweest in mijn leven <3
Ik ben Trots op Bobby (huidige pony) omdat hij nog zo jong is en we al veel hebben bereikt <3
Ik ben Trots op mijn Oude mentor die is overleden omdat hij altijd in mij gelooften. <3
Ik ben Trots op mijn vriendinnen en familie en vriend omdat hun zoveel voor betekenen <3
Ik ben Trots op mijn cavia's omdat ik ze allemaal niet van jongs af aan heb, en ze mij toch durven te vertrouwen <3 <3 <3
Ik ben Trots op mijn broer omdat hij ondanks zijn kanker toch van zijn leven nog geniet <3
Ik ben trots op mijn zusje omdat zij altijd doet wat ze wil! <3
Ben trots op mijn broertje omdat hij ondanks zijn adhd toch havo/vwo doet , en goeie cijfers haalt <3

<3
Laatst bijgewerkt door BobbieLover op 18-11-13 14:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:15

Ik ben trots op: Al mijn vrienden, stalgenoten, familie en bokkers.

Ik heb woensdag een ongeluk gehad en word door iedereen enorm gesteund.
Ik lig nu minimaal 12 weken thuis met een gebroken rug en zal waarschijnlijk zeker een half jaar moeten revalideren. Mijn stalgenootjes/vriendinnen nemen de zorg van mijn paarden over, zorgen voor een schone stal en dat mijn paarden verzorgd en bereden worden. Ik heb voor beide paarden een super verzorgster/ruiter gevonden en die helpen me met alle liefde. Verder mijn staleigenaren, die me lekkere soep komen brengen, cadeaus en me op de hoogte houden van mijn paarden. Mijn gezin, die zo goed oor me zorgt en overal mee helpt. Al mijn vrienden, die steeds langs komen en me ook zo goed verzorgen!
Maar ook de lieve bokkers, wie mij een hart onder de riem steken op bokt en facebook en waar ik de liefste kaartjes van ontvang!! <3 *\o/*

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:15

Ik ben trots op mezelf dat ik goede cijfers haal
Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn eigen pony kan betalen
Ik ben trots op mezelf omdat ik goed met geld kan omgaan
Ik ben trots op mijn zus die ook bijna haar hbo opleiding heeft afgerond
Ik ben trots op mijn pony omdat zij niks eng vindt
Ik ben trots op mezelf omdat ik in september dit jaar een obstakel run van 7,5 km heb gelopen en dat met mijn hartconditie
Ik ben trots op mijn vader die na zo veel jaren zwaar werken in de bouw het nog steeds kan

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:22

Ik ben trots op mezelf omdat ik uit een gat geklommen ben, een hbo studie ben begonnen die ik heeeel erg leuk vind, weer een bijrijdpaardje heb en ik het leven nu weer positief in zie.
En ik ben trots op mijn vriend, gewoon omdat hij geweldig is!

LisanneFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:28

Ik ben trots op mijzelf en mijn verzorgpaard. 4 jaar geleden totaal geen vertrouwen meer in het leven, en nu zijn we het allemaal aan het inhalen. Strandritten, lekker springen, en genieten van het leven.
Ik kan nu zeker zien wat verzorging en heel veel liefde met een paard doet..

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:38

Ik ben trots op mijn vriendinntje Upendo. Die ondanks alle oliebol die ze momenteel om zich heen heeft toch keihard door knalt. :*

Ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk mezelf aan het veranderen ben en daardoor eindelijk eens goed bij loop op school.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:40

Yonker schreef:
Ik ben trots op het feit dat mijn hazenpeper zaterdag zo goed gelukt was hehe :D

:')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:41

Ik ben trots op mijn ouders, allebei enorme vechters.

Ik ben trots op mezelf voor het halen van een aantal goals en dromen, o.a. studeren aan de kunstacademie.

Ik ben trots op mijn portfolio.

Ik ben trots op mijn zelfstandigheid. :D

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:42

:o op mezelf! Na 3 lange moeilijke jaren sta ik nog steeds sterk! Na de geboorte van mijn prachtige zoon,lange ziekteweg van mijn vader,overlijden erna van mijn vader, alleenstaande moeder geworden ben ik nog steeds enorm trots dat ik alles zo goed heb kunnen doen. Elke dag is me zoontje me energie bron en hoop ik me altijd zo te voelen!!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:53

Top dat er velen trots op zichzelf zijn!! *\o/*

Ik ben vooral trots op mijn vriend dat hij het toch maar even doet met alle problemen die hem gegeven worden. En op mezelf dat ik weer hulp neem :D

BabyBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:08

Ik ben ook (eindelijk) trots op mezelf.

Omdat ik mijn hele schooltijd gepest ben, was ik er na Havo helemaal klaar mee. Ik ben gestopt met school en ging werken. Nu ben ik 26 en 2 jaar geleden heb ik dan toch het besluit genomen om terug te gaan naar school. Sinds juni mag ik mezelf apothekersassistente noemen. Daar ben ik trots op en een stuk zelfverzekerder van geworden.
Nu met een hele leuke baan, een superlieve vriend, geweldige vriendinnen en een liefdevolle familie ben ik gelukkiger dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Nooit gedacht dat het leven ook zo leuk kon zijn.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:27

Ik ben trots op mezelf, omdat ik door keihard werken het bedrijf waar ik werk heb kunnen kopen en vanaf januari eigen baas ben :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:40

Ik ben er trots op dat ik ondanks al mijn angsten en tegenslagen in de paardenwereld, toch elke week met zoveel mogelijk plezier naar de manege ben gegaan voor dat ene uurtje rijles.

Ik ben zo bang geweest als beginner, en toen zou ik stoppen omdat ik geplaagd werd en omdat ik er geen hol meer aan vond, en verder gaan met mijn verzorgpony, en eenmaal van de manege af werd ik direct 'ontslagen' door de eigenaar van mijn verzorgpony via facebook, omdat iemand anders het op 'mijn' dagen ging doen en die betaalde meer. Dus ik weer naar de manege, met veel tegenzin naar lessen, veel angst, maar toch aan alles mee doen, daarna ging het wel een heel stuk beter, ik was mijn angsten kwijt, maar toen vond ik de lessen saai. Ik dus naar een andere les, en dat is de les waar ik nu in zit, en die vind ik reuzeleuk! We doen elke week wel andere dingen: Carrousel, springen, vrijrijden, proefjes, zonder zadel en in de polder gaan we ook een stukje in keiharde rengalop, inplaats van een klein sukkeldrafje. En nu hopen dat het leuk blijft (:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:45

Ik ben trots op mijn moeder.

Mijn moeder die alleenstaand toch maar even met depressie + burnout voor een 12 jarige heeft weten te zorgen na een zware scheiding. Het huis van een bouwval naar een huis heeft weten te bouwen en dat ze er nog steeds elke dag voor me is <3

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:51

Wat een leuk topic om te lezen!

Ik ben trots op mijn man. Dat hij zo'n leuke, lieve, zorgzame man en vader is.
Ik ben trots op onze 2 kindjes. Dat ze zo lief en zo makkelijk zijn, en gewoon omdat het de onze zijn :+:
Ook ben ik wel een beetje trots op mezelf. Dat de combinatie van moederschap, werk, huishouden én vrije tijd me best makkelijk afgaat.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:51

Sunrise_ schreef:
Ik ben trots op de topicstarter omdat zij zo'n leuk en positief topic heeft geopend wat ik nu met een glimlach aan het lezen ben!

Mee eens.

Verder zo veel om trots op te zijn maar noem er 1 in het bijzonder en dat is trots op ons gezin, de liefde, verbondenheid, geborgenheid en lol die wij samen hebben is onbetaalbaar.

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:54

Op mijn pony wat een beetje een paard is!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 17:05

Sunrise_ schreef:
Ik ben trots op de topicstarter omdat zij zo'n leuk en positief topic heeft geopend wat ik nu met een glimlach aan het lezen ben!

Aah dank je!!! Positief zijn is zooo belangrijk!! En vooral te kijken naar de dingen die goed gaan ook al zijn we geneigd juist de andere kant op te gaan!! Ik vind het ook geweldig om al deze dingen te lezen!!!

Ik heb vorig jaar een actie op mn facebook gehouden tijdens complimentendag, iedereen die mijn status likede die kreeg een welgemeend compliment! Ik bleef maar bezig!!!

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:11

Ik ben trots dat ik nu in mijn master zit. Ook al is het heel zwaar en weet ik niet of ik het red. Ik doe het toch, terwijl mijn cito en mijn juf in groep 8 zeiden dat ik maar naar het vmbo moest. Door mijzelf een doel te geven en veel steun van mij familie heb ik het vwo afgemaakt en mijn bachelor.
Ik ben trots dat mijn moeder mij door dik en dun steunt en dat mijn ouders he tmogelijk maken om mij volledig te laten studeren.