Eerste paar keren vind ik het dood eng maar het begint te wennen..
Alleen mam vind het niet zo leuk haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeEenhoorn schreef:ik mag als 14 jarige gewoon naar de manege 4 kilometer verderop.. (maar dan is het nog licht) terug ga ik ook altijd alleen... (stiekem zonder fietslicht)
heidy_wilco schreef:DeEenhoorn schreef:ik mag als 14 jarige gewoon naar de manege 4 kilometer verderop.. (maar dan is het nog licht) terug ga ik ook altijd alleen... (stiekem zonder fietslicht)
Waarom zonder fietslicht? Doe je fietslicht aan, want ik heb er als fietser ook last van als mensen geen verlichting oid aanhebben. Laat staan automobilisten die nog een paar keer zo hard gaan. Ik snap niet dt het gevaar zo onderschat wordt? Je ziet echt letterlijk geen hand voor ogen! Ga als de sodemieter lampjes halen! Je brengt niet alleen jezelf in levensgevaar maar je hebt ook te maken met anderen op de weg!

denk dat het ook heel goed zou zijn als iedereen wat basisdingen zou leren.
DeEenhoorn schreef:heidy_wilco schreef:
Waarom zonder fietslicht? Doe je fietslicht aan, want ik heb er als fietser ook last van als mensen geen verlichting oid aanhebben. Laat staan automobilisten die nog een paar keer zo hard gaan. Ik snap niet dt het gevaar zo onderschat wordt? Je ziet echt letterlijk geen hand voor ogen! Ga als de sodemieter lampjes halen! Je brengt niet alleen jezelf in levensgevaar maar je hebt ook te maken met anderen op de weg!
dus in een van de meest rustige straatjes is het rond half 7 gevaarlijk?
VeraPopeye schreef:Mijn voorlicht is al even kapot, voel me zo onzichtbaar ermee. Vreselijk, en dan fietst mijn vriend nog altijd aan de buitenkant. Goed dat je me er aan herinnerd, papa moet er morgen maar gauw een ander op zetten.
heidy_wilco schreef:DeEenhoorn schreef:ik mag als 14 jarige gewoon naar de manege 4 kilometer verderop.. (maar dan is het nog licht) terug ga ik ook altijd alleen... (stiekem zonder fietslicht)

Gebruik gewoon m'n mobiel, wel naar beneden schijnen natuurlijk. Moet m natuurlijk niet verblinden haha.
Eileen_ schreef:nounou, iets aardiger reageren mag ook wel
Ik fiets momenteel ook zonder licht, heb m te lang aangelaten waardoor die leeg isGebruik gewoon m'n mobiel, wel naar beneden schijnen natuurlijk. Moet m natuurlijk niet verblinden haha.
goeie reminder dat ik de batterij nog moet vervangen, handig zo'n topic
Citaat:dus in een van de meest rustige straatjes is het rond half 7 gevaarlijk?