Opleiding voor directiesecretaresse bijna afgerond, en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Figaros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 14:31

russel schreef:
Jij hebt zo een baan hoor! Ga lekker een baan zoeken en ontwikkel jezelf door middels cursussen.

Hoe sneller je aan het werk bent hoe beter en voor eventuele opvolgende baan als je een jaar of 2 werkervaring hebt, cursus bv taal of management verder.

Succes!

Denk je? Kan het altijd proberen natuurlijk...

BertBaley

Re: Opleiding voor directiesecretaresse bijna afgerond, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:36

Waarom niet werken en daarnaast een opleiding voor 1x in de week oid?

Ik heb zelf wel geluk gehad dat ik 3 jaar bij ons op de zaak heb stage gelopen _O- en daarna gelijk in dienst kwam. Ik werk 4 dagen in de week en ga 1 avond in de week naar school.

Ik deed een iets andere opleiding (bedrijfsadministratie) maar heeft in principe wel met elkaar te maken.

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:03

russel schreef:
Jij hebt zo een baan hoor! Ga lekker een baan zoeken en ontwikkel jezelf door middels cursussen.

Hoe sneller je aan het werk bent hoe beter en voor eventuele opvolgende baan als je een jaar of 2 werkervaring hebt, cursus bv taal of management verder.

Succes!

Dat denk je misschien, maar dat kan toch flink tegenvallen.
Leuke banen liggen niet voor het oprapen en verder studeren terwijl je al een full-time baan hebt is niet eenvoudig.
Je bent nog jong en woont nog bij je ouders, dus studeren gaat nu makkelijker dan ooit.
En ik kan uit ervaring spreken als ik zeg dat het doorgroeien in een bedrijf (zelfs met veel ervaring) niet makkelijk is als je niet de juiste diploma's hebt.
Als ik het kon overdoen, zou ik zeker hebben doorgestudeerd!

Anoniem

Re: Opleiding voor directiesecretaresse bijna afgerond, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:09

Ik heb ooit Schoevers gedaan en tot mijn 32 lagen de banen voor het opscheppen en nog steeds kom je best vrij makkelijk binnen, maar niet meteen als directie secretaresse, daar kom je van zelf wel.