Maar goed ik zal ook wel wat overmaken!
Tenslotte is een snel bokt toch wel een primaire levensbehoefte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ethelate schreef:Er zien een aantal sites waar je een nummer kunt bellen, code invoeren en dan kun je 1.50 overmaken, per keer dat je belt.
Dat zou ook een optie zijn, werkende bokkers laten lekker hun baas betalen, en ook voor de jonge bokkers een optie*telefoonrekening omhoog helpen
*
Ik maak ook wat over
Citaat:De meest gebruikte manier om een financiele donatie aan het forum te doen is via een speciaal 0900-nummer. Dit nummer kun je gewoon met een telefoontoestel/GSM bellen en je betaalt per gesprek (niet per minuut). Je donatie wordt omgezet naar kredieten. De administrateur van het forum kan deze kredieten gebruiken om het forum reclame-vrij te maken.
Per keer dat je een donatie wilt doen moet je opnieuw op de onderstaande link klikken. Het nummer onthouden en achter elkaar bellen heeft geen zin.
Nederland: €1,15 voor 1 krediet.
Belgie: €2,48 voor 2 kredieten.
Hoe het werkt.
Klik op "Klik hier voor het telefoonnummer".
Een nieuw venster (popup) opent zich.
Bel het nummer dat in de popup verschijnt.
Het krediet wordt bijgeschreven.
Let op!
U belt dus met een gewoon toestel/GSM.
Het werkt alleen met Microsoft Internet Explorer.
Wij kunnen geen garantie geven over deze transactie.
Als je een firewall/ZoneAlarm gebruikt schakel deze even uit.
Het telefoonnummer is slechts beperkte tijd geldig.
.
Tartuffo schreef:Maar is het idd niet mogelijk om bv idd de users langer dan 3 maanden niet gebruikt... blokkeren en verwijderen.... dat scheelt denk ik heel erg veel dan hou je er misschien 2/3 van over.
Die users dan een mailtje sturen dat hun account langer dan 3 maanden niet is gebruikt en dat ze geblokkert zijn.. doet Hotmail toch ook.... dus waarom hier niet instellen.