Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eeeeef_x schreef:Ik weet alleen niet hoe ik het met hem aan ga pakken. Als ik zeg dat ik terug wil begint hij te huilen en kruipt zijn bed in.. dan, na 5 min roept hij mij dat ik moet komen om te vechten voor de relatie.
Ik ben op...
eeeeef_x schreef:Ik weet alleen niet hoe ik het met hem aan ga pakken. Als ik zeg dat ik terug wil begint hij te huilen en kruipt zijn bed in.. dan, na 5 min roept hij mij dat ik moet komen om te vechten voor de relatie.
Ik ben op...
Ik ben op...
Mirjam79 schreef:Jij degene die fout is? Dacht het niet! Mooi voor jezelf kiezen, dan merk je vanzelf wie er fout was. En jij zeker niet. Ga lekker je eigen gang en geniet van je jeugd. Die is zomaar voorbij
Geryon schreef:Mirjam79 schreef:Jij degene die fout is? Dacht het niet! Mooi voor jezelf kiezen, dan merk je vanzelf wie er fout was. En jij zeker niet. Ga lekker je eigen gang en geniet van je jeugd. Die is zomaar voorbij
Uhm, hoe weet je dat nou? Wij horen hier maar één kant van het verhaal. De reacties van haar vriend hoeven niet alleen maar voort te komen uit zijn eigen persoonlijkheid. Daar gaat iedereen hier maar vanuit..
eeeeef_x schreef:Het probleem is ook dat hij, wanneer ik hier weg ga niks meer met mij te maken wil hebben.
Selka schreef:- Je belt jouw ouders en vraagt of ze je op willen komen halen
- Als jouw ouders er zijn pak je je spullen en vertrek je
- Eventueel haal je later nog wat spulletjes op
Samen sta je sterkHuilen en in bed kruipen is aandacht trekken.