Hyves stopt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Hyves stopt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:43

Naar je profiel zelf gaan (dus je eigen tijdlijn), dan heb je op je omslagfoto rechtsonder een paar knopjes, eentje is een soort van wieletje. Als je daarop klikt, krijg je een optie 'weergeven als". Dan kan je zien hoe je profiel er openbaar uitziet, en je kan ook eventueel een naam intypen zodat je kan zien hoe een vriend je profiel ziet :) .

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:47

hmm. Vooralsnog log ik gem. 2x per jaar in op Hyves omdat ik daar een hele zut foto's op heb staan die ik nergens anders meer heb. Maar die moet ik dus snel gaan opslaan op mijn pc wil ik ze niet kwijt gaan raken? Das balen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:02

Mooi! Was toch al een site van niks! :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:10

Je kunt aangeven dat je je content wil bewaren, en dan wordt volgens mij alles in 1 bestandje gezet wat je gewoon kan downloaden

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:25

Kwanyin schreef:
Naar je profiel zelf gaan (dus je eigen tijdlijn), dan heb je op je omslagfoto rechtsonder een paar knopjes, eentje is een soort van wieletje. Als je daarop klikt, krijg je een optie 'weergeven als". Dan kan je zien hoe je profiel er openbaar uitziet, en je kan ook eventueel een naam intypen zodat je kan zien hoe een vriend je profiel ziet :) .

Bedankt!

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:39

ik ben al mijn foto's aan het opslaan en ga zo mijn profiel verwijderen. wel een beetje gekhoor, heb er al jaren niet opgezeten en de tijd heeft daar een beetje stilgestaan. oude foto's en berichtjes enzo.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 12:42

Kim90 schreef:
ik ben al mijn foto's aan het opslaan en ga zo mijn profiel verwijderen. wel een beetje gekhoor, heb er al jaren niet opgezeten en de tijd heeft daar een beetje stilgestaan. oude foto's en berichtjes enzo.

Ik laat al mijn oude foto's van mezelf staan. Vaarwel verleden :evaw:
Alleen men vorige pony gaat van hyves af.

Best wel knullig, als iemand nu een tijd niet op hyves kan, vet veel foto's er op heeft staan, en niet af kan halen..... :(:)

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:45

nou sla niet alles op hoor haha, alleen die paar leuke foto's van mijn hondjes en paarden enzo :) rest verwider ik allemaal

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:52

Dit staat op hyves.nl:

Citaat:
Ik wil mijn historie van mijn Hyves profiel bewaren, kan dat?
Vanaf 15 november kun je via de website Hyves.nl/bedankt, diverse onderdelen van jouw Hyvesprofiel downloaden. Hyves geeft jou de mogelijkheid om al je foto's, krabbels, www's en blogs van de afgelopen jaren te downloaden. Zo heb je een mooie verzameling van jouw tijd met je vrienden op Hyves.nl.

Je hoeft dus niet alles apart op te slaan ;)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 12:52

Gelukkig....Want ik ben niet lui....Maar daar heb ik geen zin in :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:00

Donna93 schreef:
Dat van alle paardenmensen in een groep gooien is wel een goed idee! Hoe doe je dat als ik vragen mag ? En zien zij ook dat je hun in een groep gegooid hebt ?

Als je links kijkt heb je een blokje vrienden staan. Hier klik je op vrienden en dan zul je zien dat je automatisch al groepen hebt, oa je scholen/werk en bijvoorbeeld goede vrienden. Hier heb je bovenaan een knop 'lijst maken' die noem je dan paarden oid en dan kun je mensen aanklikken die je hierin wilt hebben. Volgens mij zien mensen niet dat je ze daarin toevoegt, bij Familie is dit wel zo, want dan moet je aan gaan geven wat iemand van je is en die andere moet dat bevestigen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:01

Ik sta er eigenlijk een beetje van te kijken dat hyves nog bestond :=

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 14:26

Hyves.. dat worden nog is tijden 10 jaar geleden, voelt zich oud -O- :oo :oo :oo