. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Kwanyin schreef:Naar je profiel zelf gaan (dus je eigen tijdlijn), dan heb je op je omslagfoto rechtsonder een paar knopjes, eentje is een soort van wieletje. Als je daarop klikt, krijg je een optie 'weergeven als". Dan kan je zien hoe je profiel er openbaar uitziet, en je kan ook eventueel een naam intypen zodat je kan zien hoe een vriend je profiel ziet.
Kim90 schreef:ik ben al mijn foto's aan het opslaan en ga zo mijn profiel verwijderen. wel een beetje gekhoor, heb er al jaren niet opgezeten en de tijd heeft daar een beetje stilgestaan. oude foto's en berichtjes enzo.
Citaat:Ik wil mijn historie van mijn Hyves profiel bewaren, kan dat?
Vanaf 15 november kun je via de website Hyves.nl/bedankt, diverse onderdelen van jouw Hyvesprofiel downloaden. Hyves geeft jou de mogelijkheid om al je foto's, krabbels, www's en blogs van de afgelopen jaren te downloaden. Zo heb je een mooie verzameling van jouw tijd met je vrienden op Hyves.nl.
Donna93 schreef:Dat van alle paardenmensen in een groep gooien is wel een goed idee! Hoe doe je dat als ik vragen mag ? En zien zij ook dat je hun in een groep gegooid hebt ?