bleeh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Re: bleeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 11:13

Even voor de duidelijkheid, ik verbied mijn vriend niet om met andere meiden te praten en zeker niet met zijn ex.
Het zijn 2 meiden waarvan ik het liever niet heb, waarom omdat ik weet hoe die meiden zijn.
Ik vertrouw hem zeker wel, anders was het al lang klaar geweest tussen ons.

Stoppen doe ik niet, ik kan hem niet missen haha :+
Maar ik ga het er zeker even met hem over hebben.

We hebben idd nu zo'n zeven maand een relatie, maar tussen ons speelt het al langer.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:17

zonnebloem18 schreef:
Als je hem vertrouwd maakt het niet uit wat die meiden doen.
Ik vertrouw mijn vriend, zelfs al gooien de mooiste vrouwen zich naakt voor hem hij zal daar nooit iets mee doen.
Die meiden niet vertrouwen is echt een non-excuus.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Zo werd ik door collega's van vriend op de hoogte gebracht dat hij met een mooie dame had gelunched. Nu had vriend dit al zelf verteld omdat wij altijd onze dag doorspreken :) Als wij ergens zijn of met vrienden zitten kan hij ook echt weleens laten vallen dat hij iemand mooi vindt. Prima toch? Vind ik ook hoor :P

Nu snap ik ook niet waarom jij aan zijn telefoon wil zitten? Dat geeft al aan dat je hem niet vertrouwt. Waarom niet? Omdat hij 1x een scheve schaats heeft gereden bij een ander? Ik ga er van uit dat mijn vriend van mij houdt en dus geen behoefte heeft aan een ander. Zo lang je daar niet zeker van bent zit er iets niet goed.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 11:19

Het is niet om zijn berichtjes te lezen ofzo, maar gewoon eens tussen de foto's te kijken (aangezien hij altijd foto's van mij maakt die ik niet mag zien :+ ) of een spelletje te spelen.
Als hij een knappe meid ziet mag hij dat best zeggen, doe ik net zo goed als ik een leuke jongen zie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:22

Wat is nou eigenlijk het doel van dit topic? Want goede raad sla je in de wind en je doet voorkomen alsof het allemaal wel meevalt. Ik snap het niet meer. Wat wil je horen van bokt?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:24

TS, je eerste post komt inderdaad een stuk erger over dan de post daarna. Daar doe je alsof 't allemaal wel meevalt.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:24

niet eerlijk zijn over met wie er contact is , is iets wat heel snel voorkomt als de 1 of de ander vind dat er geen contact mag zijn met scharrels uit het verleden.
Zelf denk ik dat je niet zou moeten "verbieden" , dan geef je de ander tenminste ook de ruimte om eerlijk te zijn
en who cares met wie er contact is:? het gaat om de aard van het contact en het feit dat er eerlijk over gedaan(kan) word(en)
en dat ligt bij twee personen, niet bij maar 1.

en sowieso, verbieden binnen een relatie, dat werkt niet, vertrouw elkaar of niet, maar als je elkaar niet vertrouwt kun je er net zo goed gelijk de stekker uittrekken
afspraken maken is een ander verhaal, voelt de 1 zich ongemakkelijk bij contact onderhouden met, bespreek dat gewoon met elkaar en kijk wat je er samen mee kunt. of dat nu minder contact is , of ander communiceren over die contacten is, dat is aan jullie om uit te zoeken

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 11:49

Ik zit nu op de computer, dus kan even goed mijn verhaal typen.

Nee, ik vind het niet erg dat hij met zijn ex praat.
Nee, hij mag ook met andere meiden praten.
Ja, ik heb liever niet dat hij met 2 meiden praat, omdat ik weet hoe die zijn.
Het is niet omdat ik hem niet vertrouw, maar ik vertrouw hen voor geen cent, waarom?
Vrienden van hun kwamen naar mij toe dat het over twee weken wel uit zo gaan, en dat het niks voorstelde.
Dit heeft mij erg veel pijn gedaan, want ik kan hier niet tegen.

Ik verbied hem niks, maar ik heb het gewoon liever niet. Ook omdat ik sommige gesprekken nergens op vind slaan.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:51

Maar als je zegt dat je liever niet hebt dat hij contact met hen heeft omdat je hen niet vertrouwt, dan vertrouw je je eigen vriend toch ook niet? Anders zou je denken "laat ze maar proberen, hij heeft het wel door en hij weet wel wat er mee te doen." Nu ga je er wel van uit dat ze wel eens in hun missie kunnen slagen om jullie uit elkaar te drijven, en om daarin te slagen moet je vriend ook meewerken.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:51

Maar zie je zelf niet in dat dat een reden van niks is? Je vertrouwt hun niet, dat kan. Maar als je je vriend vertrouwt, kan hij toch gewoon met ze praten? Mochten ze dan een poging doen tot hem verleiden ofzo, dan vertrouw jij je vriend er op dat 'ie daar niet op in gaat.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 11:59

Ja jullie hebben ook wel gelijk. Ik ben zo iemand die mij teveel in het negatieve laat mee slepen :+
Morgen zie ik hem weer, dan heb ik het er even met hem over.

Iig bedankt voor de hulp. :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:59

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen :)

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 14:01

lifeofmarit schreef:
Ja zo zijn we nou eenmaal haha :+ daarnaast heb ik er geen belang bij om met jongens te praten waar ik 1 avond mee heb gezoend.

Ja een snelle blik, hij kan er niet tegen als ik zijn mobiel in handen heb.
Details zeg ik niet, maar ik vond sommige dingen niet echt kunnen.

Ik heb in soortgelijk situatie gezeten. En toen ik eenmaal zijn gsm in handen kreeg (was voor hem echt not done terwijl hij wel gewoon in de mijne mocht) snapte ik gelijk waarom incl foto's en filmpjes. Na een aantal maanden heb ik hem een tweede kans gegeven maar kon hem nooit meer vertrouwen en zag het daardoor verder niet meer zitten en ben er toen mee gestopt.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 14:10

meis als je gevoel in jullie relatie goed is en je kunt hem vertrouwen is het een ding van jou wat je proberen moet om los te laten. Je gaat het jezelf anders heel moeilijk maken wat dan ook in jullie relatie tussen jullie kan komen te staan. Een ex is een ex, hij is nu met jou...dat zegt genoeg. Des te harder jij aangeeft dat je niet wil dat hij contact heeft is de kans groter dat het wel gebeurd. Praat er samen over, je kunt beter daar je energie in gooien jullie moeten samen verder!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 18:56

Tsja dit ligt denk voor iedereen anders.

Mn ex praatte ook met meiden, wat trouwens echt te ver ging. Altijd vertelde hij dat het goeie vriendinnen van hem waren. (had hij dan wel veel trouwens). Maar na 1,5 jaar had ik nog steeds geen 1 van die meiden ontmoet. En tsja ik had totaal geen vertrouwen meer in hem omdat ik echt wel wist wat er allemaal speelde.
Ik wilde dus ook dat hij geen contact had, simpelweg toen omdat ik wist wat voor gesprekken het waren. Als het nou normale gesprekken waren; oké. Maar die konden echt niet :n

Als jij je er niet goed bij voelt; vertel het hem en praat erover. Want je moet elkaar wel kunnen vertrouwen!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 19:01

Marloes, maar dan is het ook weer heel wat anders, gewoon contact, geen probleem, maar als je weet dat het geen normaal platonisch contact is, dna houd het op een gegeven moment gewoon op...d

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 19:04

Ja klopt. Maar omdat ze niet wilt vermelden in het topic om wat voor contact het gaat, wilde ik mn ervaring even posten. Geen idee of het bij haar ook zo is namelijk..