Geen zin hebben in uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

N_B_N

Re: Geen zin hebben in uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:19

Hier ook iemand die nooit uit gaat/ uit is geweest. Ik ga wel eens naar festivals, maar niet degene waar super veel wordt gedronken. Ik vind het dus ook echt niet gek. Als je er geen behoefte aan hebt, wie is degene dan die het jou wel verplicht?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:19

Ik ben 16 en ga met moeite naar het georganiseerde 'bal' van school :')
Ik kan het niet weten of ik het leuk vind of niet, ben nog nooit uit geweest, komt grotendeels omdat ik me gewoon niet thuis voel in het dansen :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:08

Ik ben ook geen party-animal... mensen gaan er snel vanuit dat je flink uitgaat en feest, ik zeg dan altijd maar zelf dat ik saai ben en liever op de bank zit. :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 09:11

mw =>lzp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:00

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:08

Ik zeg ook altijd maar dat ik saai ben :)) Ben nu 19 en vind het gewoon niet zo leuk. Er zijn zoveel dingen die ik liever doe! Ik ga/ben soms wel gegaan en kan dan ook nog wel een leuke tijd hebben, maar heb niet echt de behoefte heel regelmatig te gaan. Ik drink wel alcohol, maar niet vaak. Alleen als ik dan een keer uitga, of ergens gezellig zit met iemand en een wijntje ofzo. Heb niet het idee dat ik nou veel mis ofzo :)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:00

Haha en ik altijd denken dat ik de enige was die uitgaan helemaal niks vind :')
Tussen m'n 16e en 17e wel heel vaak uitgeweest, heb me toen ook echt vermaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:02

Ik ben 20 en ga ook niet uit! :) Sowieso allergisch voor alcohol, maar ik vind het ook gewoon niet leuk! Als ik uitging met mijn vriend, kwamen we altijd thuis met ruzie!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:04

Ik ben 23 en in totaal wellicht 3 x uit gegaan en nooit behoefte of zin in gehad.

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:12

Ik ga liever in een leuk cafe wat drinken met vrienden dan dat ik in een uitgaansgelegenheid sta tussen in mijn ogen voornamelijk sletterige meisjes en handtastelijke jongens... Dat is wat mij vooral tegenhoudt; de focus ligt zo erg op het versieren van een jongen/meisje en niet op het gezellig stappen.
Als het om zo'n feestje gaat zit ik liever thuis op de bank voor de tv of ga ik gezellig met vrienden thuis zitten.

Maar moet zeggen dat ik het verder leuk vind om uit te gaan, mits het dus een leuk feestje is...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:15

Ik ben ook nooit wen uitgaanstype geweest. Toen ik jonger was ging ik eens per maand naar een drum and bass feest, maar dat heeft een jaar geduurt en toen was ik dat ook alweer zat. Kroeghangen deed ik af en toe, maar vind er niks aan. Ik zit veel liever thuis met vrienden, drankje erbij en lekker over van alles en nogwat discussieren.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:20

Ik ben 20. Vroeger werd ik gek als ik op zaterdag avond niet uit ging. Nu gaan we af en toe voor paar uurtjes naar een club of drinken thuis wat. Heb helemaal geen behoefte meer om echt uit te gaan. Eens in de maand vind ik zat!

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:35

xx_Horsiex schreef:
Ik ben 23 en in totaal wellicht 3 x uit gegaan en nooit behoefte of zin in gehad.

hier precies hetzelfde.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:45

Ik ging al uit toen ik 13 was en heb een beetje het idee dat ik het nu allemaal wel gezien heb :)) Ben nu 22 en ga zo af en toe nog wel eens uit en dan heb ik het ook echt wel naar mijn zin, maar elk weekend hoeft van mij ook niet meer hoor. Ik woon nu ook samen en ik kan wel betere bestedingen bedenken voor mijn geld, hoe burgerlijk dat ook klinkt.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:23

Vroeger :+ voor mijn 16e was het bijna ieder weekend dat ik geen wedstrijd gepland had strijd hier thuis want ik wilde uit.
Prima zeiden mijn ouders maar je bent nog geen 16 dus om 2 uur moet je thuis zijn.
Jánken :')
Toen ik eenmaal 16 was zeiden mijn ouders; maakt niet uit wat je doet of hoe laat je thuis komt als je maar niet alleen over straat gaat.
Toen opeens was uitgaan niet meer zo'n must.
Nog steeds niet trouwens, vind het af en toe echt super leuk maar gezellig borrelen vind ik nog leuker :j
En een weekend lekker thuis is ook prima :)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:25

Ik ben 16, en moet inmiddels iedere weer weer aan m'n o zo gezellige *kuch* klasgenoten uitleggen waarom ik niet uitga. 'HEB JE GEEN VRIENDEN OFZO?!'.
Nu kan ik er wel mee omgaan, sterker nog, ze roepen maar (heb een hele gezellige vriendengroep bij de scouting, ze moesten eens weten :) ).
Maar ik kan me echt voorstellen dat je over jezelf gaat twijfelen, maar waarom zou je? Weekend is er om vrije tijd te hebben, en vrije tijd deel je toch het liefst in naar wat jij het leukst vind, niet naar wat een ander leuk vindt!

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:29

Als jij het niet leuk vindt, voel je nooit verplicht! Het kost veel geld, wat jij misschien aan andere dingen veel leuker wil besteden.

Ik ben nu 20 en met 16 en 17 jaar ging ik vaak wel 2x in de week uit, met 18 jaar werd dat 1/2x in de maand. En nu 19/20 jaar, ga ik bijna nooit meer, ik gok eens in de 3/4 maanden. Mijn vrienden gaan nog wel heel regelmatig. Het is jammer dat die tijd die je toen samen had wel minder is, maar ik heb er geen behoefte meer aan.
Ik heb zelf slaapproblemen en ben na een avond uitgaan er nog minimaal 3 dagen van aan herstellen, dat is geen pretje.. En daarbij vind ik het nu ook heel erg zonde van het geld

Gewoon lekker doen wat jij wil!

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:32

ja heb ik ook :") (ben nu bijna 19) en ben nog maar 3x uitgeweest en de eerste keer was het een ramp veel te druk en ik vond het helemaal niks..
De laatste 2 keren waren lekker we hadden meer ruimte om ook echt te dansen etc.

Ik word meestal meegevraagd door broer en vriendin maar ik zal nooit uit me zelf zeg kom we gaan stappen :') Nee dan zeg ik kom we gaan een filmmarathon doen :') Veel lekker dan stappen..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:37

Ik zit veel liever thuis te tumblren :')

Saarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:40

Ik ga wel regelmatig uit, maar heb er echt een enorme pesthekel aan. :+
Doe het eigenlijk alleen om een gezellige avond te hebben met m'n vrienden, en daardoor is het altijd wel heel erg leuk. Het begint met terassen, wat ik overigens heerlijk vind, maar dan gaan m'n vrienden altijd nog een kroeg in waarop ik meestal mee ga omdat het zo gezellig met hun is.

Maar het uitgaan op zich vind ik werkelijk vreselijk; je gaat er van stinken, het kost geld, je kunt niet normaal een dansje wagen omdat je aan alle kanten omver wordt gebeukt, het is altijd te laat (ik kruip graag zo vroeg mogelijk m'n bedje in :D ), en het ergste, de volgende dag heb je zoooooo'n enorm poedersuiker gevoel.. :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:41

Ik ben inmiddels 30 en ben nog nooit uitgeweest, heb die behoefte ook echt niet.

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:57

Ik ben 21, maar ga ook weinig uit hoor. Ga veel liever avondje naar de bios of het theater.

Vind het altijd zo jammer dat het pas laat begint en ook heel laat af is. Ik heb het rond 1 uur wel weer gezien, maar dan moet het meestal pas beginnen.
Het lijkt ook wel alsof je avond pas geslaagd is wanneer je rond een uur of 5/6 weer thuis bent :O
Dan heb ik gewoon al geen zin meer als ik weet dat het zo laat gaat worden :(

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:15

grappig om het te lezen dat er mensen zijn die 17 zijn en geen zin hebben om uit te gaan. Soms heb ik het er wel mijn vriendinnen over. Geweldig die tijd van vroeger ( toen we 16,17,18,19 waren). konden we de tijd maar terug draaien. Elk weekend zaterdag en zondag uit. met mooie jongen sjansen en de nacht door beleven. We leerden veel menen kennen. Als ik er nu weer aan terug denk, dan heb ik een top tijd gehad!!Ik ben nu 23 en woon samen. We hebben nu weinig zin om uit te gaan want dan zijn we zondag zo brak. En aan gezien dat onze vrije dag is dan willen we niet de hele dag in bed liggen met een kater. Ook zien we steeds minder van de mensen die we elke week weer zagen in verschillende kroegen steeds minder. Dus hoeft het van ons ook niet zo snel meer. Die nieuwe garde ( die 16,17,18 jarige) kunnen we niet. En blijven we dus liever thuis. Maar als er iets is wat vroeger echt heel leuk was gaan we wel heen en zijn we binnen 2 uur weer thuis want we vinden er niks aan, IK WORD OUD helluppp :P

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:19

Ik ben 17, bijna 18 en ga nooit uit. Vind het niet leuk, lust ook niks. Bespaar wel veel geld voor winkelen.... Mensen kijken me ook altijd raar aan als ik zeg dat ik nooit uitga, net of het heel normaal is?!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:23

Och, ik vind het ook echt niks aan. :')
Ik ben 20 jaar en ben in totaal misschien een tien keer uit geweest.
Het hoeft van mij gewoon niet zo, het is duur en je voelt je brak de volgende dag.
Nah, geef mij maar een paar vrienden, een comfortabele bank en een goede film! :)