ik zie hier ook absoluut de humor niet van in!! ik snap de humor wel, maar niet op deze plek, als je naar dit subforum gaat, verwacht je dat mensen iets schrijven over hun paard wat ze verloren zijn. Je staat dan niet bepaald open voor grapjes.
Ik snap dat andere mensen in het IM subforum daar een topic plaatsen om te rouwen om een verloren dier, en het is ook echt niet mijn intensie mensen te kwetsen.
Ik wist gewoon niet zo goed waar ik dit anders had moeten pkaatsen, aanhezien het wel afscheid nemen is
Om een topic daarvoor te sluiten vind ik dan weer wat ver gaan.
Vandaag mijn hoge paardrijbroek de hele dag lekker aangehad zonder problemen. Wat een vrijheid!
Toch vind ik het jammer dat hij uit is, mijn buik is heel kaal nu
Nee, want de boel raakte constand ontstoken en ik kreeg dat ondanks netjes schoonmaken iedere dag en er verder vanaf blijven gewoon niet onder controle. Ook begon hij flink uit te groeien en zat hij iedere keer klem als ik een hooge paardrijbroek aan had.
Het is wel fijn dat mn navel nu geen pijn meer doet
sorry hoor maar dit staat in de regels van 't kippenhok
Motivatie en toelichting op het forum Kippenhok is voor de lolletjes en geintjes op Bokt. Grappige onderwerpen en onderwerpen met een luchtige ondertoon kunnen hier geplaatst worden.
sorry heb ik even gemist. ik snapte er al niks van
Monster
Geplaatst: 27-02-14 02:02
waar is de "vind ik leuk" knop..
zal wel even wennen zijn, hopelijk geneest het mooi en zul je er geen lelijk litteken aan over houden.
heb hem zelf 3x opnieuw laten zetten, kon het niet hebben dat hij uitgroeide. hoopte de laatste keer dat hij door het littekenweefsel van de voorgaande keren wel bleef zitten maar helaas.. heb nu een lelijk groot litteken bij mijn navel.