Werken bij een sekslijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

420BlazeIt

Re: Werken bij een sekslijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 18:44

Waarom gaat bellen te ver dan?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 19:36

xEmily schreef:
Waarom gaat bellen te ver dan?

Hmm ik snap dat wel, dat is toch net een beetje minder anoniem dan via chat of sms :j
Voor alsnog aardig wat info gekregen, ook van insiders, bedankt daarvoor :j

Van de week eens rustig doorlezen en toch eens voor en nadelen tegen elkaar wegstrepen.
Geen idee of ik het ook daadwerkelijk ga doen, maar info hebben kan nooit kwaad.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:22

Ik zou dat bellen echt niet kunnen, ik weet zeker dat ik me dood zou lachen, maar chatten/smsen lijkt mij echt een geweldig baantje. Makkelijker geld verdienen kan bijna niet volgens mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:02

Ik ga hier ook eens serieus voor op zoek :D Lijkt me makkelijk geld verdienen en als het gewoon in een chatbox gebeurt, what's the big deal? Een paar euro's per maand extra is altijd fijn. Ik ben 21 en word ook bijna nergens meer aangenomen als ik solliciteer omdat ik te oud/duur ben. Dus dit lijkt me ideaal.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:06

Kayleigh_ schreef:
Ik ga hier ook eens serieus voor op zoek :D Lijkt me makkelijk geld verdienen en als het gewoon in een chatbox gebeurt, what's the big deal? Een paar euro's per maand extra is altijd fijn. Ik ben 21 en word ook bijna nergens meer aangenomen als ik solliciteer omdat ik te oud/duur ben. Dus dit lijkt me ideaal.

Je brengt me op ideeen :')
ik ben 23 en heb nu wel een baan maar werd voorheen ook overal afgewezen omdat ik te oud?! ben.
Vreselijk...

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:53

Als ik dat zou kunnen zou ik dat zeker doen!
Ik denk alleen dat ik continue keihard in de lach schiet.
Hitsige mannetjes met dat gehijg in mn oor hahaha. nee niks voor mij.

Kijk het lijkt me anders als je webcam seks hebt etc, dat heeft zoveel invloed op je latere leven. Overal kun je beelden van je intieme baan terug vinden.
Voor telefoonseks hoef je alleen maar door n telefoon te praten. Neem n gave nickname en klaar is kees. Rekeningnummer koppelen. 1,20 per minuut. zo dat is pas kassa draaien. :D

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:57

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:00

Staat hartstikke leuk op je cv en Linkedin profiel. :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:34

Gewoon telefonisch beantwoorder of telefoniste klantenservice neerzetten. Ik moet steeds aan die film denken met Anne Hathaway. Valentine's Day. Of is het nou New Year's Eve?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:41

antje_vip schreef:
Je kan ook gewoon andere dingen doen ondertussen, tijdens het boodschappen doen bijvoorbeeld :))

Haha ik zou dan niet een winkel binnengaan hoor, kijken ze wel vreemd op als je je daar laat gaan met seks geluiden :+ :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 20:10

LukieBradley schreef:
Kayleigh_ schreef:

Je brengt me op ideeen :')
ik ben 23 en heb nu wel een baan maar werd voorheen ook overal afgewezen omdat ik te oud?! ben.
Vreselijk...

Belachelijk he, te duur met 21 of 23 jaar... :n
Maar ik geef niet op, ik blijf solliciteren :j

RoyceMack schreef:
Als ik dat zou kunnen zou ik dat zeker doen!
Ik denk alleen dat ik continue keihard in de lach schiet.
Hitsige mannetjes met dat gehijg in mn oor hahaha. nee niks voor mij.

Kijk het lijkt me anders als je webcam seks hebt etc, dat heeft zoveel invloed op je latere leven. Overal kun je beelden van je intieme baan terug vinden.
Voor telefoonseks hoef je alleen maar door n telefoon te praten. Neem n gave nickname en klaar is kees. Rekeningnummer koppelen. 1,20 per minuut. zo dat is pas kassa draaien. :D

Daarom zou ik idd niet snel kiezen voor webcam "handelingen" omdat dit toch op den duur tegen je kan spelen. Maar een chatroom of zoiets zou ik wel kunnen denk ik :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 20:12

Soraya10 schreef:
Staat hartstikke leuk op je cv en Linkedin profiel. :D

Die laatste heb ik niet :)
En je cv, tja gewoon een beetje creatief beschrijven denk ik dan maar... :j

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:27

IndianLady schreef:
Gewoon telefonisch beantwoorder of telefoniste klantenservice neerzetten. Ik moet steeds aan die film denken met Anne Hathaway. Valentine's Day. Of is het nou New Year's Eve?

Valentine's day ;)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 20:34

Hmm toch maar eens die film nog een keer kijken, kan het mij niet herinneren :')

Ook iedereen bedankt voor de pb's trouwens :j Ook al antwoord ik niet iedereen terug :)